706 posts, 36 pages, 94,905 views
Mutta niitä ei saa juoda vielä laivalla. Sääntö jota kaikki suomalaiset ovat aina noudattaneet. :D
Mitenkä on tax-freen laita, saako sieltä ostaa juomia (alkoholia) jo lauantaina?
Miksi ei saisi?
Kuitenkin loppupeleissä tämä on laivayhtiölle bisnestä ja sitä että mistä ne eniten saa rahaa jäämään varustamolle. Ja jos ne saavat jengin ostamaan mielummin baarista juotavansa, niin tekeehän se selvästi enemmän tuottoa varustamolle...
Eli kyllä alkomahoolia jo lauantaina
Itse olen kyllä vienyt sikspäkin laivaan jo mennessä. Ei sen takia, ettei Tax-Freestä saisi, vaan sen takia, ettei siellä viitti jonottaa ku kaikki viinanhimoset ryntää heti sen auettua ostamaan kaljaa.Onks toi varmaa tietoa???
..Tölkkikalja on ikävää ilman tuoppia..
Kai sinne laivalle lähtee myös paljon toogabileiden kannattajia?Tölkkikalja on just jees,
varsinkin laivalla !
Kai sinne laivalle lähtee myös paljon toogabileiden kannattajia?
Haluaisinkin.Tämän jälkeen mä olen entistä enemmän sitä mieltä, että sun on Tarska tultava mukaan. :D
So FM, how it is?
Mitä te ihmiset tuota alkoholiasiaa pohditte? Lupaan teille kaikille, että laivalla on niin paljon viinaa, ettette kuitenkaan jaksa juoda kaikkia.
Mitä te ihmiset tuota alkoholiasiaa pohditte? Lupaan teille kaikille, että laivalla on niin paljon viinaa, ettette kuitenkaan jaksa juoda kaikkia.