OCEANIA - Battery Club Cruise - 27.03 Silja Opera

706 posts, 36 pages, 93,794 views

Avatar
#481 • • Homegrove Guest
Mutta niitä ei saa juoda vielä laivalla. Sääntö jota kaikki suomalaiset ovat aina noudattaneet. :D
Avatar
#482 • • Juha Vilkamo Guest

Mutta niitä ei saa juoda vielä laivalla. Sääntö jota kaikki suomalaiset ovat aina noudattaneet. :D



Hehe, vikingillä taitaa olla siinä tax free -mainoksessa että "Muistathan, että saat ostaa maksimilastin sekä meno- että paluusuuntaan". Aika hyvä sieni pitää olla jos meinaa imasta sen maksimin ekan illan aikana. :D

Mut ei toi tax freen viinamyynnin aukiolo oo mikään selviö, onhan se joskus todettu että erikoistilaisuuksissa ne haluaa ohjata porukan baaritiskille.
Avatar
#483 • • Jace Guest
Mun mielestä se on ihan ymmärrettävää jos he ovat päättäneet muuttaa Tax-Freen aukiolo aikoja tälle erikois-risteilylle. Kuitenkin loppupeleissä tämä on laivayhtiölle bisnestä ja sitä että mistä ne eniten saa rahaa jäämään varustamolle. Ja jos ne saavat jengin ostamaan mielummin baarista juotavansa, niin tekeehän se selvästi enemmän tuottoa varustamolle... Mä ainakin ilo mielin suosin mielummin sitä baaritiskiä kuin kauppaa :)
Avatar
#484 • • Wayne G Guest

Mitenkä on tax-freen laita, saako sieltä ostaa juomia (alkoholia) jo lauantaina?



Miksi ei saisi?



Tätä mäkin kelasin,

Kuitenkin loppupeleissä tämä on laivayhtiölle bisnestä ja sitä että mistä ne eniten saa rahaa jäämään varustamolle. Ja jos ne saavat jengin ostamaan mielummin baarista juotavansa, niin tekeehän se selvästi enemmän tuottoa varustamolle...



Eli kyllä alkomahoolia jo lauantaina



Onks toi varmaa tietoa???
Avatar
#485 • • JussiS Guest
GooMilla ainakin sai ostokset tehdä jo lähtiessä, tosin osan niistä sai ulos Tax Freesta vasta seuraavana päivänä. Olisko Tax Freesta saanu mukaan tyyliin sixpäkin tai pullon vinkkuu tjsp.
Avatar
#486 • • Taedium Guest

Onks toi varmaa tietoa???

Itse olen kyllä vienyt sikspäkin laivaan jo mennessä. Ei sen takia, ettei Tax-Freestä saisi, vaan sen takia, ettei siellä viitti jonottaa ku kaikki viinanhimoset ryntää heti sen auettua ostamaan kaljaa.

Kivampi se on hytissä juoda pullonsuusta ja sit ostaa niitä tölkkejä ku tax-free on hiljasempi ja juoda niitä tuopista. Tölkkikalja on ikävää ilman tuoppia.
Avatar
#487 • • JsL Guest
Haluan tänne!

Eli, jos hytissäsi on vajetta, niin ota yhteyttä!

- Olen laivan lähtöhetkellä jo 26-vuotias mieshenkilö
- Olen hyttisiisti :D
- Tulen olemaan vahvasti juopunut
- Jos kuuntelet(te) transea, niin kestän sen kyllä
- En rähise
- Olen rahaton, eli pystyn maksamaan matkani vasta maaliskuussa :sad:

Jos nappaa niin: privauta, postita [email protected] tai soita 0415867742 :)
Avatar
#488 • • Tapsa Guest

..Tölkkikalja on ikävää ilman tuoppia..



Tölkkikalja on just jees,
varsinkin laivalla !
:D
Avatar
#489 • • Taedium Guest

Tölkkikalja on just jees,
varsinkin laivalla !

Kai sinne laivalle lähtee myös paljon toogabileiden kannattajia?

Säännöt: Mukana saa olla vain lakana hytistä, viinaa, tupakat & stenkku ja hytin avain. (Hätätapauksessa ehkä jopa jotku kengät.) Hytissä ei pidetä toogabileitä.

Eräs toogankäärintäohje (Jos olet vääräkätinen, tee peilikuvana.)

1. Lakana asetetaan vasemman kainalon alle siten, että lyhyt sivu on alas päin ja pitkä sivu jatkuu eteenpäin.
2. Lakanaa kierretään myötäpäivään rinnan, oikean kainalon ali ja sen jälkeen selän ohi, kunnes se on uudestaan vasemman kainalon alla.
3. Ylitsejäävä osa heitetään oikean olkapään yli.
4. Pirusti viinaa naamariin ja käytäville / yökerhoon tanssimaan.
Avatar
#490 • • Ozie Guest
Aikoinaan Abiristeily Silja Symphonyllä hoitu siihen tyyliin että tax free aukes samana aamuna ku tultiin takas helsinkiin. Oli sitte vähän ryysistä.

Viime marraskuussa ollut koulun risteily (~700hlö) joka piti alun perin olla Viking Linellä sama homma. Tosin tästä tuli niin iso haloo että järkkärit vaihto muutaman päivän ennen lähtöä yhtiötä ja Siljalla ei moisia rajotuksia ollut.

Että ota näistä nyt selvää...olis kiva kyl tietää oikea tilanne.
Avatar
#491 • • Tapi T Guest

Kai sinne laivalle lähtee myös paljon toogabileiden kannattajia?


Tämän jälkeen mä olen entistä enemmän sitä mieltä, että sun on Tarska tultava mukaan. :D
Avatar
#492 • • Tapsa Guest
Joo toi on kyllä härskii,
jos viinaa ei saa kantaa
Tax Freesta
selkä vääränä heti,
kun Capt. Stubing
on polkassu paatin käyntiin.

Sit se kyl ei oo niin härskii,
jos se tiedetään etukäteen !
[sit mennään laivaan
selkä vääränä ;) ]

So FM, how it is?
Avatar
#493 • • Tapi T Guest
Mitä te ihmiset tuota alkoholiasiaa pohditte? Lupaan teille kaikille, että laivalla on niin paljon viinaa, ettette kuitenkaan jaksa juoda kaikkia.
Avatar
#494 • • Taedium Guest

Tämän jälkeen mä olen entistä enemmän sitä mieltä, että sun on Tarska tultava mukaan. :D

Haluaisinkin.

Just tän takia mä en oo tätä puolta lukenukkaan yleensä. Nyt v**ttaa niin paljon, ku en pääse tonne. Grr! :mad: :angry:

(En olekkaa tota liekehtivää hymiötä montaa kertaa käyttäny.)
Avatar
#495 • • Fusione Guest


So FM, how it is?



Mun käsittääkseni Tax-Free on auki kuten normaalistikin. Ikäraja on kuitenkin 20.
Avatar
#496 • • yana Guest

Mitä te ihmiset tuota alkoholiasiaa pohditte? Lupaan teille kaikille, että laivalla on niin paljon viinaa, ettette kuitenkaan jaksa juoda kaikkia.



mut jos taskussa on kyba niin tietaa paaseeko silla nousuhumalaan vai sikapersekanniin
Avatar
#497 • • HardS Guest

Mitä te ihmiset tuota alkoholiasiaa pohditte? Lupaan teille kaikille, että laivalla on niin paljon viinaa, ettette kuitenkaan jaksa juoda kaikkia.



EI RIITÄ !

yana ethän oo sit samas kunnos kuin viime maaliskuussa kun tultiin tukholmasta? ;)
Avatar
#498 • • Fusione Guest
LISÄÄ HYTTILUOKKIA MYYNNISSÄ
Edullsimmat hyttiluokat on jo myyty loppuun ja muissakin vaihtoehdoissa alkaa
olla täyttä. Silja Operalla tehdyn remontin jälkeen olemme kuitenkin saaneet lisää
hyttiluokkia käyttöön. Seaside 1 - 4h (57e/henkilö) sekä Silja - 4h (67.5e/henkilö)
ovat nyt varattavissa osoitteessa: http://www.oceania.fi/tickets.shtml
Avatar
#499 • • hpi Guest
- Millainen viinapaukku on Mustekala?
- Tilataan kerralla kahdeksan pitkää lonkeroa...

eli tuolla tavataan.. :)..
Avatar
#500 • • ville Guest
ravintoloiden ruokalistat ovat vaihtuneet. Club siljan jäset saavat seuraavan aterian 52e hintaan:

Fenkolikeittoa
Merileväkaviaaria ja crème fraîchea
Doña Dominga Sauvignon Blanc-Viognier 2000/2001, Casa Silva, Chile
***
Pariloitua nieriää
Lakkakastiketta, kantarelleja ja västerbottenjuustoperunaa
Private Selection Chardonnay 2001, Robert Mondavi, California, USA
TAI
Grillattuja poronnoisetteja
Katajanmarjakastiketta, maa-artisokkapyreetä ja paahdettua puikulaperunaa
Private Selection Zinfandel 2001, Robert Mondavi, California, USA
***
Mansikkamoussea
Sitruunasiirappia ja mustapippurilla maustettua ananasta
Liquoreux de Carsin 2001/2002, Château Carsin, Bordeaux, France

----

:happyroll:

hyvää ruokaa, juomaa, seuraa, allasbileet jne jne

en malta odottaa ... voisi alkaa oikeasti laskea päiviä :)