Kyllä mä ja Olli varmaan jotain PROGbreakseja heitetään tasabiitin väliin. ;)
PROGbreaks = vähän niinkuin breiksejä, muttei munaa ollenkaan. ;)
706 posts, 36 pages, 94,698 views
Kyllä mä ja Olli varmaan jotain PROGbreakseja heitetään tasabiitin väliin. ;)
toivottavasti siel on IHAN VITUN NATSIT laivakytät ni saadaan mehukas
aftermath-threadi :D :D :D :D
Luulisin että on, ei kai se nimi muuten olisi Pahoinpitelynuijaristeily (Battery Club Cruise)?
Luulisin että on, ei kai se nimi muuten olisi Pahoinpitelynuijaristeily (Battery Club Cruise)?
Aivan helvetin huonosti menee.
....Jossain portaikossa törmäsin lippispäiseen luihuun kaveriin, joka esittäytyi Daniel Brauniksi..
Hitto, alkais toi risteily jo!!
haha :D
Mun battery club onkin ollut tyhjän panttina liian kauan.
Seitsemän nuorta aikuista jäi kiinni eteläisen tullipiirin huumausaineratsiassa Helsingin satamassa viime torstaina. Tullin huumekoirat löysivät abiristeilylle menossa olleilta lukiolaisilta kannabista pieniä määriä
Koko juttu(vaatii tunnukset)
Ihan vaan vinkkinä, että samanmoista voi olla odotettavissa tuollakin.
Kuinka monta vinyyliä on tällä laivalla kyydissä?
No olishan siitä vaivaa, mut yllätävän helppohan se olis. Joku vaa listan kanssa tai ku siellä on neljä areenaa, niin neljä tyyppiä, yks per areena. Ja kysyy vaa joka soittajalta ennen risteilyn alkua, että montakos levyä tuli tuotua. Ja mielellään ilmoittaa kato etukäteen soittajille, että mielellään kertoisivat montako vinyyliä on tullu napattua kyytiin. Eikä se nyt niin tarkkaa ole kummiskaan.Mä haluun nähdä sen joka noi laskee.
Ja sammuneethan hitleröidään! Vaikkapa näin! Se ei ole ilkeyttä, eikä julmuutta, vaan se on pystyssä olevien velvollisuus!Tai ees on siinä kunnossa että sais laskettua ne. ;)
En normaalisti käy Upcoming Eventsien tai Past Eventsien puolella kattelemassa, kun rupee vaan harmittaa ku näkee mistä jää paitsi. Nyt piti tulla oikein sanomaan jotain.
..Tilanteen näkee näppärääkin näppärämmin: http://www.oceania.fi/tickets.shtml -> Make reservation -> katsoo onko mieleisiä hyttejä myynnissä..
Jokatapauksessa mä ehdotan tohon tehtävään Daniel Braunia.
Missäs järjestetään etkot?
Etkot Kotkassa 27.3 08:00 alkaen!
Pitäähän se perisuomalainen risteilypämppäys aloitettava jo hyvissä ajoin.
Toi 20h on niin lyhyt aika... :excellent:
Ja perisuomalaiseen tapaan pitää sammua terminaaliin ja jäädä siten laivasta pihalle...
Mitenkä on tax-freen laita, saako sieltä ostaa juomia (alkoholia) jo lauantaina?