Jos on jäänyt jotain hampaankoloon tms niin ilmoittele privana :D
Mut niin, olikos kenelläkään kiinnostusta tohon käytävällä tms paikassa soitteluun?
706 posts, 36 pages, 94,706 views
Mut niin, olikos kenelläkään kiinnostusta tohon käytävällä tms paikassa soitteluun?
Muistuta mua Dani siitä, että otan tulpat mukaan, jos aiot soittaa meidän hytin ulkopuolella. :laugh:
20h on niin lyhyt aika, pitäisköhän pämppääminen aloittaa jo turvallisesti maissa?
Ainakin viimeistään terminaalista ottaa sen "ekan"...
Olenks mä jotenkin erilainen, kun tämä konsepti ei herätä meikäläisessä
minkäänlaisia fiiliksiä... :confused: :D Ei suuntaan ei toiseen...
Aikasta samansuuntainen line-uppikin kuin esin Pacifique-tapahtumassa, ei tietenkään ihan mutta melkein..
T:Tero
Aikasta samansuuntainen line-uppikin kuin esin Pacifique-tapahtumassa, ei tietenkään ihan mutta melkein..
Uskoisin että näiden bileiden erikoisuus syntyy venuen (ja sen luoman fiiliksen) ansiosta, ei erikoisen/ stara-pohjaisen line-upin takia.
Nyt ei ole enää kuin n. 20 päivää Spring Cruiseen ja sitten nämä ja sitten toukukuussa on taas luvassa seuraavat, joten kyllä näitä riittää varmasti kaikille :)
Mä en nyt halua mitenkään pilata kenenkään fiilistä näistä kemuista sillä itsekkin odotan näitä innolla mutta: miksi mulle on tullut sellainen fiilis että ihan niin kuin näitä bileristeilyitä ei olisi vielä koskaan muka järjestetty kun tuntuu että jengi hehkuttaa näitä ihan viimeistä päivää :) Nyt ei ole enää kuin n. 20 päivää Spring Cruiseen ja sitten nämä ja sitten toukukuussa on taas luvassa seuraavat, joten kyllä näitä riittää varmasti kaikille :)
Ja nyt en todellakaan halunnut haukkua näitä kemuja tällä kommentilla, mun mielestä on todella hienoa että tälläiset järjestetään ja kaikki kunnioitus järjestäjille :hearts:
20h on niin lyhyt aika, pitäisköhän pämppääminen aloittaa jo turvallisesti maissa?
Ainakin viimeistään terminaalista ottaa sen "ekan"...
Kunhan et oksenna mun ajokatoksessa, niin saat ottaa jo matkalla.
'miksi mulle on tullut sellainen fiilis että ihan niin kuin näitä bileristeilyitä ei olisi vielä koskaan muka järjestetty kun tuntuu että jengi hehkuttaa näitä ihan viimeistä päivää :) Nyt ei ole enää kuin n. 20 päivää Spring Cruiseen ja sitten nämä ja sitten toukukuussa on taas luvassa seuraavat, joten kyllä näitä riittää varmasti kaikille :)
Suomen suunnaltahan näitä on taidettu vähemmän järjestää