Ujo-pissa tukiryhmä

170 posts, 9 pages, 78,991 views

Avatar
#21 • • Homegrove Guest

Minä en kärsi pissavaivoista.



Painu vittuun sitten tästä topicista perseestä revittyine teorioinesi. :happyroll:
Avatar
#22 • • Daniel Braun Guest

Minä en kärsi pissavaivoista.



Painu vittuun sitten tästä topicista perseestä revittyine teorioinesi. :happyroll:


Saanko sieltä vitusta itselleni pissavaivoja?
Vaiko ainoastaan klamydian?
Juustoako?
Häh? :hah:

Mitkä perseestä revityt teoriat?
Kenellä?
Kuka on mistään teorioista puhunut?
:D :D
Avatar
#23 • • Tres Guest


Minä en kärsi pissavaivoista.
Olen sinut itseni kanssa.



Vittu jätkä on kyl ainstaini.

Sen verta kaipais omaa rauhaa että
olis edes sellaset pienet seinäkkeet yksittäis-
kusioiden välissä, nekin jo helpottaa kummasti.
Mut esim. Kerma on kyl yhtä helvettiä, miehilläkin
pitää olla oikeus kusta rauhassa :mad:
Avatar
#24 • • Taedium Guest

Sen verta kaipais omaa rauhaa

No kai sitä ongelma tulee, jos yhden urean heiton pitää olla tollanen projekti. Pitääkö sitä funtsia? Ja minkälaista rauhaa sitä tarvitaan?

Edelleen pitäydyn uskomuksessa, että julkisesti virtsaamista pelkäävät kuvittelevat olevansa jotain aivan erikoista, mitä kukaan muu ei ole ikinä ennen nähnyt - ja kuinka väärässä ovatkaan. (Paitsi ne, joilla oikeasti on se kolmas kives.)

Urea jacta est! - Virtsa on heitetty!
Avatar
#25 • • Ana-- Guest

(Paitsi ne, joilla oikeasti on se kolmas kives.)



"50% more man than you!"
Avatar
#26 • • Daniel Braun Guest
Totta se on että baarissa kuseskelu on inhoittavaa.
Ei siis sen takia että kärsisin "ujon pissa"-syndroomasta...
Vaan siksi että känniset ihmiset heiluvat ja huojuvat ja roiskivat tarpeitaan pitkinpoikin kusilaaria :mad:

Mutta, ei se häiritse jos osaa vältää ne roiskinnat ja käväsee laarilla silloin kun siinä ei oo niitä kaikista pahimmassa kännissä olevia hörhöjä...

Mutta, pisuasioista sen verran vielä että huvittavin asia minkä olen eläessäni nähnyt oli eräässä Haminalaisessa baarissa...
Kusilaarin yläpuolella seinässä oli semmoinen pehmuste johon voi nojata otsallaan :scared: :scared:
Sammuminen oli tehty helpoksi siinä paikassa :D
Avatar
#27 • • ER Guest

Armeijan aikana homma ei tuottanut ongelmia, siellä kun ei ollut koppeja niin pakkosopeutuminen astui voimaan. Jostain syystä aika pian nollanhuutelun jälkeen ongelma kuitenkin palasi. Varsin hämmentävää...



Mulla kävi intissä joskus niin, että tuli kesken ammuntojen kova pissihätä. Sit sanoin ammunnnan johtajalle, että nyt on päästävä kuselle vaikka ei mikään tauko ollutkaan. No se antoi mulle luvan mennä jonkun penkereen päälle pissille koko muun joukkueen katsellessa ja odotellessa. Ei siinä nyt siis muuten ollut mitään nöyryytystarkoitusta tai muuta, mutta kun kärsin kyseisestä syndroomasta niin ei pissi tullut. Ja kun ei tullut heti niin rupes jännittämään entistä enemmän että tuleekohan ja ei sitten tullut. Pakko oli vaan kylmästi lopettaa yrittäminen ja kärvistellä (ja yrittää mahallaan ammuskella) helvetin kovassa hädässä ammuntojen ruokatauolle ja sitten jonnekkin pusikkoon piiloon. :) Ja kun kerran olin jo pyytänyt lupaa päästä niin uudestaan ei sitten voinut heti.

Ja siis vaivassahan ei ole määritelmän mukaan kyse siitä, että ei uskaltaisi pippeliään näyttää vaan ihan siitä että se itse pissaaminen jännittää kun muut on siinä läheisyydessä. Itsekkin pippailen mielelläni alasti vaikka missä. Joskus kyllä ennen jotain tärkeää juttua josta ei pääse vessaan keskenkaiken niin kun yrittää varmuuden vuoksi käydä pissillä niin ei taaskaan saa pissattua. Se on erittäin vittumaista esim tenttiin mennessä (ja sitten siellä ollessa).
Avatar
#28 • • ville Guest

Joskus kyllä ennen jotain tärkeää juttua josta ei pääse vessaan keskenkaiken niin kun yrittää varmuuden vuoksi käydä pissillä niin ei taaskaan saa pissattua. Se on erittäin vittumaista esim tenttiin mennessä (ja sitten siellä ollessa).



Tosta tentistä tuli mieleen: Aina välillä tulee valvottua tenttejä ja jos joku tenttijöistä haluaa mennä vessaan, niin periaatteessa valvojan pitäisi mennä mukaan. Miehillä tämä usein tarkoittaa, että tenttijä kusaisee pisuaariin eikä mene koppiin. Ongelmana sitten on, että monet tenttijät eivät oikeasti saa sitä vettä heitettyä, sillä he tietävät, että tenttivalvoja on 3m päässä selän takana. Tälläisissa tapauksissa valvojana sitä vaan yrittää poistua mahdollisimman kauaksi ja varmistaa, että tenttijä huomaa valvojan lähteneen.

Danielilla olisi tähän varmaan jälleen joku nobelpalkinnon ansaitseva teoria :D
Avatar
#29 • • ville Guest


Ei siis sen takia että kärsisin "ujon pissa"-syndroomasta...



Mielestäni "ujon pissan syndroomasta" vapaa ihminen perustuu "mä olen aina oikeassa"-oireyhtymään...

Otetaan vaikka henkilö A.
Hänen ajatuksensa eivät eroa normaaleista millään tavoin mutta hän kuvittelee ne oikeiksi.
Hän ei ole väitellyt kunnolla muiden ihmisten kanssa koska pelkää omaavansa liian huonoja argumentteja ja tästä johtuen henkilö A:lla ei ole vertailukohtaa olemassakaan.
Henkilö A siis kuvittelee olevansa aina oikeassa, vaikka näin ei todellisuudessa olekkaan.
Hän ei uskalla tästä "mä olen aina oikeassa"-oireyhtymästä johtuen toteuttaa itseään tunnustamalla olevansa väärässä saati sitten tunnustamalla, että ei tiedä asiasta mitään.
Henkilö A:n ongelmaksi koituu se, että julkisissa tiloissa joutuu usein perustelemaan mielipiteitään ja siten hän saattaisi joutua liian koville.
Mutta ei hätää, hän on oppinut välttämään näitä tilanteita.
Henkilö A tunnetaan ihmisenä joka kykenee tekemään pika-analyysejä netissä perehtymättä asiaan lainkaan.

Osuiko oikeaan?
Avatar
#30 • • HardS Guest
_o/

Luin jostain täs pari kk sit et ujopissa on määritelty virallisesti sairaudeksi.

Viimeksi kerman kopin ollessa "erittäin epäkunnossa"- kävin tyttöjen puolella. :) muutenkin sitä tulee aika usein eksyttyä tutuissa paikoissa väärälle puolelle.
Avatar
#31 • • Tres Guest

Sen verta kaipais omaa rauhaa

No kai sitä ongelma tulee, jos yhden urean heiton pitää olla tollanen projekti. Pitääkö sitä funtsia? Ja minkälaista rauhaa sitä tarvitaan?

Edelleen pitäydyn uskomuksessa, että julkisesti virtsaamista pelkäävät kuvittelevat olevansa jotain aivan erikoista, mitä kukaan muu ei ole ikinä ennen nähnyt - ja kuinka väärässä ovatkaan. (Paitsi ne, joilla oikeasti on se kolmas kives.)

Urea jacta est! - Virtsa on heitetty!



Yksityisyys vois olla parempi sana,
en mä muuta haluu kun mahdollisuuden
kusta yksityisesti.
Avatar
#32 • • Tres Guest


Ei siis sen takia että kärsisin "ujon pissa"-syndroomasta...



Mielestäni "ujon pissan syndroomasta" vapaa ihminen perustuu "mä olen aina oikeassa"-oireyhtymään...

Otetaan vaikka henkilö A.

....

Osuiko oikeaan?



Tekis mieli sanoo 'touché' mut se olis
ilkeetä ja perustuis netissä tehtyyn
luonneanalyysiin. ;)

Oivallisesti esitetty, kaikesta huolimatta.
Avatar
#33 • • Tapi T Guest
Tämäkin topiikki sai sitten alkunsa siitä, kun allekirjoittanut nosti kissan pöydälle tuolla Past Events-puolella.

Myös minä olen sitä mieltä, että nuo pitkät kusilaarit ovat epähygieenisiä ja kaikin puolin arveluttavia, vaikka niitä aina käytänkin. Sellaiset yksittäiset ja pienillä sermeillä suojatut kusilaarit ovat huomattavasti mukavempia.

Käyn muuten kusella.
Avatar
#34 • • Tapi T Guest
Huuh, jopas helpotti.

Kun nyt kusemisesta puhutaan, niin mieltäni on askarruttanut muuan seikka jo pidempään. . Voisiko joku kiltti vastata:

Muistaakseni viime kesänä festareilla ja muissa massatapahtumissa oli käytössä pahvisia "lisälaitteita", joiden avustuksella tytötkin pystyivät kusemaan seisaalleen. Tämä vehje oli vähän saman näköinen kuin pizzaslicen laatikko ja se yksinkertaisesti työnnettiin haarojen väliin ja annettiin pissin valua pönttöön/maahan.

Toimiko tuo? :D
Avatar
#35 • • Timmo Guest
pyh...kokeilkaapa kaikki ujostelijat, [miespuoliset] että repäsette sen mulkun kouraan jo puoltatoista metriä ennen laaria. Otatte asenteen, että nyt mennään reilusti kuselle, oli siellä vaikka naapurin mummo kaulimen kanssa. Kyllä se siitä lorisee... :)
Avatar
#36 • • Daniel Braun Guest


Osuiko oikeaan?


Etpä osunut...

Henkilö A tapa ilmaista itseään ei useasti ole sitä mitä kanssa ihmiset kuvittelevat.
Kuvitellaan vaikka joukkoon lisäksi henkilöt B,C,D,E,F ja G.
Näillä henkilöillä ei ole ollenkaan todellista käsitystä siitä millainen ihminen henkilö A todellisuudessa on ja yleisesti rakentavat mielipiteensä henkilö A:sta vain sarkastisten analyysien ja kirjoitusten pohjalta.
Henkilöt B,C,D,E,F ja G voisivat näin ollen suhtautua maailmaan avoimemmin ja tulkita asioita eritavoin kuin heillä on tapana.

Pitäisköhän tota signaturea suurentaa? ;)
Avatar
#37 • • plink Guest

pyh...kokeilkaapa kaikki ujostelijat, [miespuoliset] että repäsette sen mulkun kouraan jo puoltatoista metriä ennen laaria.



haha, mä en tiedä onko muna kädessä ympäri vessaa kävely vähemmän noloa kuin ujopissa. :D

jokunen vuosi sitten olin kusella baarissa sellaisella pitkällä laarilla, kun joku pitkätukkanen liimanhaistelijan näköinen kaveri tuli siihen viereen kuselle ja tuijotti herkeämättä dikkiäni. siitä seurasi jonkin asteinen ujopissa, josta tosin pääsin intissä eroon (siellä oppi kusemaan vaikka paririvissä). siltikin suosin mieluusti koppivessaa baareissa, jos sellaiseen vain mitenkään on mahdollisuus päästä.
Avatar
#38 • • Tres Guest

pyh...kokeilkaapa kaikki ujostelijat, [miespuoliset] että repäsette sen mulkun kouraan jo puoltatoista metriä ennen laaria. Otatte asenteen, että nyt mennään reilusti kuselle, oli siellä vaikka naapurin mummo kaulimen kanssa. Kyllä se siitä lorisee... :)



Jaa? Ei mua esim. näin avantouimarina arveluta
esitellä pikku katkarapuani suoraan avannosta
noustua saunassa, mut kuseminen on sellanen
juttu et se ei vaan luonnistu seurassa vaik hilluisin
puol tuntii vessas dikkiä heilutellen ennen laarille
menoo :scared:
Avatar
#39 • • Tapsa Guest

...Kusilaarin yläpuolella seinässä oli semmoinen pehmuste johon voi nojata otsallaan..



Tampereen edesmenneessä Pulsessa oli tuollainen kans.

Kiva keksintö !
Avatar
#40 • • Tapsa Guest

..vaik hilluisin
puol tuntii vessas dikkiä heilutellen ennen laarille
menoo..



:D