Minä en kärsi pissavaivoista.
Painu vittuun sitten tästä topicista perseestä revittyine teorioinesi. :happyroll:
170 posts, 9 pages, 81,909 views
Painu vittuun sitten tästä topicista perseestä revittyine teorioinesi. :happyroll:
Olen sinut itseni kanssa.
No kai sitä ongelma tulee, jos yhden urean heiton pitää olla tollanen projekti. Pitääkö sitä funtsia? Ja minkälaista rauhaa sitä tarvitaan?Sen verta kaipais omaa rauhaa
(Paitsi ne, joilla oikeasti on se kolmas kives.)
Armeijan aikana homma ei tuottanut ongelmia, siellä kun ei ollut koppeja niin pakkosopeutuminen astui voimaan. Jostain syystä aika pian nollanhuutelun jälkeen ongelma kuitenkin palasi. Varsin hämmentävää...
Joskus kyllä ennen jotain tärkeää juttua josta ei pääse vessaan keskenkaiken niin kun yrittää varmuuden vuoksi käydä pissillä niin ei taaskaan saa pissattua. Se on erittäin vittumaista esim tenttiin mennessä (ja sitten siellä ollessa).
Ei siis sen takia että kärsisin "ujon pissa"-syndroomasta...
No kai sitä ongelma tulee, jos yhden urean heiton pitää olla tollanen projekti. Pitääkö sitä funtsia? Ja minkälaista rauhaa sitä tarvitaan?Sen verta kaipais omaa rauhaa
Edelleen pitäydyn uskomuksessa, että julkisesti virtsaamista pelkäävät kuvittelevat olevansa jotain aivan erikoista, mitä kukaan muu ei ole ikinä ennen nähnyt - ja kuinka väärässä ovatkaan. (Paitsi ne, joilla oikeasti on se kolmas kives.)
Urea jacta est! - Virtsa on heitetty!
Ei siis sen takia että kärsisin "ujon pissa"-syndroomasta...
Mielestäni "ujon pissan syndroomasta" vapaa ihminen perustuu "mä olen aina oikeassa"-oireyhtymään...
Otetaan vaikka henkilö A.
....
Osuiko oikeaan?
Osuiko oikeaan?
pyh...kokeilkaapa kaikki ujostelijat, [miespuoliset] että repäsette sen mulkun kouraan jo puoltatoista metriä ennen laaria.
pyh...kokeilkaapa kaikki ujostelijat, [miespuoliset] että repäsette sen mulkun kouraan jo puoltatoista metriä ennen laaria. Otatte asenteen, että nyt mennään reilusti kuselle, oli siellä vaikka naapurin mummo kaulimen kanssa. Kyllä se siitä lorisee... :)
...Kusilaarin yläpuolella seinässä oli semmoinen pehmuste johon voi nojata otsallaan..
..vaik hilluisin
puol tuntii vessas dikkiä heilutellen ennen laarille
menoo..