Ujo-pissa tukiryhmä

170 posts, 9 pages, 79,021 views

Avatar
#101 • • Remotion Guest


Niinno. Tipan väriin ja koostumukseen pystyy ravistaja vaikuttamaan, joten ei ne aivan hukkaan heitettyjä hetkiä ole.



Ai tyyliin keltainen - oranssi - punainen? :eek:



yks pyyntö: jos nähdään, älä koske muhun ainakaan ravistavalla kädellä



sori tota en kyl pysty lupaa mut eihän se haittaa, nähdääks tänään stockan kellon alla?

:laugh:
Avatar
#102 • • serotonot Guest


Niinno. Tipan väriin ja koostumukseen pystyy ravistaja vaikuttamaan, joten ei ne aivan hukkaan heitettyjä hetkiä ole.



Ai tyyliin keltainen - oranssi - punainen? :eek:



yks pyyntö: jos nähdään, älä koske muhun ainakaan ravistavalla kädellä



sori tota en kyl pysty lupaa mut eihän se haittaa, nähdääks tänään stockan kellon alla?

:laugh:



eiku huomenna ja päällä. en osaa olla alla :(
Avatar
#103 • • Ana-- Guest


mulla käy väliin silleen,et pissaa jää putkenpäähän, kun ei kehtaa ja ehdi ravistella riittävästi pippeliään...se jos mikä on epämukavaa kun tippa lorahtaa jälkikäteen housuihin :(



Valitettava sääntö on myös, että kaksi viimeistä tippaa tulee
joka tapauksessa housuun, ravistelit sitten kuinka paljon tahansa.



Ei, vaan jos kaks tippaa tulee housuun, on ravistettu jo liikaa



Siks kantsii ottaa siitä ihan vehkeen juuresta kiinni ja sormella ikään
kuin "puskea" se viimenen tippa pihalle; säästyy lahkeitten sisäpinnat!
Avatar
#104 • • serotonot Guest


mulla käy väliin silleen,et pissaa jää putkenpäähän, kun ei kehtaa ja ehdi ravistella riittävästi pippeliään...se jos mikä on epämukavaa kun tippa lorahtaa jälkikäteen housuihin :(



Valitettava sääntö on myös, että kaksi viimeistä tippaa tulee
joka tapauksessa housuun, ravistelit sitten kuinka paljon tahansa.



Ei, vaan jos kaks tippaa tulee housuun, on ravistettu jo liikaa



Siks kantsii ottaa siitä ihan vehkeen juuresta kiinni ja sormella ikään
kuin "puskea" se viimenen tippa pihalle; säästyy lahkeitten sisäpinnat!



Sä ja sun viimeisen tipan "puskemiset"

nimim. kosteat kuvat, kuivat kädet
Avatar
#105 • • Bio Guest
Se on taitolaji tuo ravistelu.. ja sit kun viimeinkin alkaa oppimaan niin sitä on sit jo vanha ukkeli, jolla kädet tärrää ja muutenkin on virtsan karkailuu..
Avatar
#106 • • jouni a Guest


Niinno. Tipan väriin ja koostumukseen pystyy ravistaja vaikuttamaan, joten ei ne aivan hukkaan heitettyjä hetkiä ole.



Ai tyyliin keltainen - oranssi - punainen? :eek:



yks pyyntö: jos nähdään, älä koske muhun ainakaan ravistavalla kädellä




Eiks kusella käynnin jälkeen pestä aina kädet? :)
Avatar
#107 • • ---[-]--- Guest
Mäkin hyppään kyl tähän junaan. Sen verran estoja on, et pienet vessat klubilla herättää aina tietyn negatiivisen fiiliksen. Ja aina ku matkal pysähdytään puskaan, ni mä valkkaan sen kauimpana olevan puskan. Tää on jo pikkupojasta asti pinttynyt tapa, johon en ole keksinyt humalaa parempaa vasta-ainetta. :D
Avatar
#108 • • Edited Taedium Guest

Eiks kusella käynnin jälkeen pestä aina kädet? :)

Mä oon oppinu olee kusematta sormille.

edit: trypo
Avatar
#109 • • LindaGP Guest

Eiks kusella käynnin jälkeen pestä aina kädet? :)

Mä oon oppi olee kusematta sormille.



Haloo Tarska! Ei se kusi ole ainoa asia jota pestään käsistä pois. Mä en ainakaan pitäis sua treffeillä kädestä, (jos tietäisin että kävit juuri kusella etkä pessyt käsiäsi,) koska pidit munastasi kiinni sillä kädellä.

Huomasin muuten toissapäivänä, että ujo-pissa vaivaa edelleen minua, jos pitää pissata kuppiin.
Avatar
#110 • • timppa^ Guest

Eiks kusella käynnin jälkeen pestä aina kädet? :)

Mä oon oppi olee kusematta sormille.



Haloo Tarska! Ei se kusi ole ainoa asia jota pestään käsistä pois. Mä en ainakaan pitäis sua treffeillä kädestä, (jos tietäisin että kävit juuri kusella etkä pessyt käsiäsi,) koska pidit munastasi kiinni sillä kädellä.

Huomasin muuten toissapäivänä, että ujo-pissa vaivaa edelleen minua, jos pitää pissata kuppiin.



Mä en pitäis sua treffeillä kädestä muutenkaan, saastainen kehdonryöstäjä. :happyroll:
Avatar
#111 • • LindaGP Guest

Eiks kusella käynnin jälkeen pestä aina kädet? :)

Mä oon oppi olee kusematta sormille.



Haloo Tarska! Ei se kusi ole ainoa asia jota pestään käsistä pois. Mä en ainakaan pitäis sua treffeillä kädestä, (jos tietäisin että kävit juuri kusella etkä pessyt käsiäsi,) koska pidit munastasi kiinni sillä kädellä.

Huomasin muuten toissapäivänä, että ujo-pissa vaivaa edelleen minua, jos pitää pissata kuppiin.



Mä en pitäis sua treffeillä kädestä muutenkaan, saastainen kehdonryöstäjä. :happyroll:



*Puss* voi Timo ku sä oot ihq! Ja ihan nätin perseenkin omaat! Varo etten tuu nipisteleen.
Avatar
#112 • • timppa^ Guest



*Puss* voi Timo ku sä oot ihq! Ja ihan nätin perseenkin omaat! Varo etten tuu nipisteleen.



YÖK saastaista. :scared:

edit: 303. posti. wooohoo. 31337.
Avatar
#113 • • Taedium Guest

Haloo Tarska! Ei se kusi ole ainoa asia jota pestään käsistä pois. Mä en ainakaan pitäis sua treffeillä kädestä, (jos tietäisin että kävit juuri kusella etkä pessyt käsiäsi,) koska pidit munastasi kiinni sillä kädellä.

No mut mä en tiedä missä mun kädet on ollu, mutta mä kyl yleensä tiedän missä mun muna on ollu. Hygienian vuoksi olis ehkä parempi pestä munat, ku kädet sen jälkee ku on siihen tarrannu.
Avatar
#114 • • serotonot Guest

Eiks kusella käynnin jälkeen pestä aina kädet? :)

Mä oon oppi olee kusematta sormille.



Haloo Tarska! Ei se kusi ole ainoa asia jota pestään käsistä pois. Mä en ainakaan pitäis sua treffeillä kädestä, (jos tietäisin että kävit juuri kusella etkä pessyt käsiäsi,) koska pidit munastasi kiinni sillä kädellä.

Huomasin muuten toissapäivänä, että ujo-pissa vaivaa edelleen minua, jos pitää pissata kuppiin.



tollanen "hyi mä en koske suhun ku oot koskenu sukuelimeen"-kela voi johtaa vielä arvaamattomiin ongelmiin seksielämässä.

"anteeks koskin sua sinne nyt et voi enää koskee mua käteen etkä sinne koska en sit voi koskee sun käteen, eikä me voida sit kumpikaan koskettaa toisiamme käsillä ku ne on saastasia"

nimim. pesis kätensä tai pesis mailan
Avatar
#115 • • Jukka I Guest

Haloo Tarska! Ei se kusi ole ainoa asia jota pestään käsistä pois. Mä en ainakaan pitäis sua treffeillä kädestä, (jos tietäisin että kävit juuri kusella etkä pessyt käsiäsi,) koska pidit munastasi kiinni sillä kädellä.


Huomattavasti enemmän ja vaarallisempia pöpöjä sä saisit jo siitä, että matkalla sinne teidän treffeille Tarska pitää vaikkapa bussissa kiinni jostain tangosta, jossa on tätä ennen käynyt n+1 muutakin kättä.

Turha järjenvastainen hysteria veks niin elämä on helpompaa. :)
Avatar
#116 • • LindaGP Guest

Haloo Tarska! Ei se kusi ole ainoa asia jota pestään käsistä pois. Mä en ainakaan pitäis sua treffeillä kädestä, (jos tietäisin että kävit juuri kusella etkä pessyt käsiäsi,) koska pidit munastasi kiinni sillä kädellä.


Huomattavasti enemmän ja vaarallisempia pöpöjä sä saisit jo siitä, että matkalla sinne teidän treffeille Tarska pitää vaikkapa bussissa kiinni jostain tangosta, jossa on tätä ennen käynyt n+1 muutakin kättä.

Turha järjenvastainen hysteria veks niin elämä on helpompaa. :)



Ei se ole hysteriaa, vaan se mielikuva siitä (siis ihan oikeesti mä en fantisoi Tarskasta kusella, tai no, tästä Tarska ja mä jutellaan myöhemmin), että Tarska pitää siitä munastaan kiinni kustessaan.

Jeesatkaa nyt vähän naiset mua, kun nää miehet ei taas ymmärrä mun ajatusta.
Avatar
#117 • • Jukka I Guest

Ei se ole hysteriaa, vaan se mielikuva siitä (siis ihan oikeesti mä en fantisoi Tarskasta kusella, tai no, tästä Tarska ja mä jutellaan myöhemmin), että Tarska pitää siitä munastaan kiinni kustessaan.



Mikä on likipitäen yhtä luonnollinen asia kuin itse virtsarakontyhjennystoimitus. :rolleyes:

Jeesatkaa nyt vähän naiset mua, kun nää miehet ei taas ymmärrä mun ajatusta.



Kyllä me ymmärretään (naisten universaali tarve/ominaisuus tuntea järjenvastaista pelkoa/inhoa about kaikkea mahdollista kohtaan), vaan emme voi eläytyä emmekä huvittumatta hyväksyä.
Avatar
#118 • • Damien Guest

Ei se ole hysteriaa, vaan se mielikuva siitä (siis ihan oikeesti mä en fantisoi Tarskasta kusella, tai no, tästä Tarska ja mä jutellaan myöhemmin), että Tarska pitää siitä munastaan kiinni kustessaan.



Sulla on kikkelikammo.


*Pelimies pesee kädet aina ennen kusellemenoa*

Mielummin kättelisin vastaantulevien peeniksiä kuin käsiä, mutta luonto ei anna periksi.... :crybaby:
Bacteria wise, that is....
Avatar
#119 • • Taedium Guest

"anteeks koskin sua sinne nyt et voi enää koskee mua käteen etkä sinne koska en sit voi koskee sun käteen, eikä me voida sit kumpikaan koskettaa toisiamme käsillä ku ne on saastasia"

Menee tommonen pelkäks pelvic piñataks.

Ei se ole hysteriaa, vaan se mielikuva siitä (siis ihan oikeesti mä en fantisoi Tarskasta kusella, tai no, tästä Tarska ja mä jutellaan myöhemmin), että Tarska pitää siitä munastaan kiinni kustessaan.

Lukiessani tätä pidin varmuuden vuoksi kiinni elimestä. Nauratti ja hytkyin siitä johtuen. Piti käydä vessassa. Enää en pidä mistään kiinni kun luen tätä palstaa. Freefalling!
Avatar
#120 • • Tapsa Guest

*Pelimies pesee kädet aina ennen kusellemenoa*


:D