Ujo-pissa tukiryhmä

170 posts, 9 pages, 79,022 views

Avatar
#81 • • Ana-- Guest
Mitä sit se meinaa jos koko ajan valuu pikkasen :confused: :confused: :confused: :confused:
Avatar
#82 • • serotonot Guest

Mitä sit se meinaa jos koko ajan valuu pikkasen :confused: :confused: :confused: :confused:



Sä oot vanha, sul on eturauhassyöpa ja joudut vaihtaa usein kalsarit
Avatar
#83 • • timppa^ Guest
taas yks potilas. vähän vakavamman sortin sellainen. vaikka rakkoni olisi räjähtämäisillään, en pysty kusemaan jos olosuhteet ei oo oikeat. ujous omasta kropasta katos ja tilalle tuli tämä. taitaa intti vaihtua sivariin jo pelkästään tän takia.

www.paruresis.org
www.ipatalk.org
Avatar
#84 • • Ana-- Guest

taas yks potilas. vähän vakavamman sortin sellainen. vaikka rakkoni olisi räjähtämäisillään, en pysty kusemaan jos olosuhteet ei oo oikeat. ujous omasta kropasta katos ja tilalle tuli tämä. taitaa intti vaihtua sivariin jo pelkästään tän takia.

www.paruresis.org
www.ipatalk.org



Hui, hassua. Mä kun luulin että kyseessä on ihan silkka vitsi :panic:
No, kyllä intissäkin voi omaan koppiin mennä pissalle.
Avatar
#85 • • Ana-- Guest

Mitä sit se meinaa jos koko ajan valuu pikkasen :confused: :confused: :confused: :confused:



Sä oot vanha, sul on eturauhassyöpa ja joudut vaihtaa usein kalsarit



Onneks ei valu, en haluu syöpää :heart:
Avatar
#86 • • timppa^ Guest


Hui, hassua. Mä kun luulin että kyseessä on ihan silkka vitsi :panic:
No, kyllä intissäkin voi omaan koppiin mennä pissalle.



No esim. tällä hetkellä se oma koppikaan ei riitä jos ulkopuolella parveilee ihmisiä. Ei oo helppoo.
Avatar
#87 • • sixtus Guest
Huh näitä keskusteluja lukiessa tulee joskus sitten niin taivaallinen olo - sitä jotenkin tuntee ittensä taas vähä vähemmän omituiseks.. :scared:
Avatar
#88 • • timppa^ Guest

Huh näitä keskusteluja lukiessa tulee joskus sitten niin taivaallinen olo - sitä jotenkin tuntee ittensä taas vähä vähemmän omituiseks.. :scared:



En mä tätä omaa tilaani luonnehtisi niinkään omituiseksi, helvetin kiusalliseksi kylläkin. Taivaallista ois kyllä ku tää vaiva vaan yhtäkkiä katoais. :angry:
Avatar
#89 • • jouni a Guest
MUAH MIKÄ TOPIC :D:D:D


Mitä sit se meinaa jos koko ajan valuu pikkasen :
confused: :confused: :confused: :confused:[/quote


mulla käy väliin silleen,et pissaa jää putkenpäähän, kun ei kehtaa ja ehdi ravistella riittävästi pippeliään...se jos mikä on epämukavaa kun tippa lorahtaa jälkikäteen housuihin :(

Avatar
#90 • • Taedium Guest

Sä oot vanha, sul on eturauhassyöpa ja joudut vaihtaa usein kalsarit

Mä luulin, että mulla on eturauhassyöpä, mut mulla olikin vaa nälkä.

ei kehtaa ja ehdi ravistella riittävästi pippeliään...

Nyrkkisääntönä voi pitää sitä, että kaksi on ravistelua, kolmas on jo runkkausta.
Avatar
#91 • • NoStatus Guest


mulla käy väliin silleen,et pissaa jää putkenpäähän, kun ei kehtaa ja ehdi ravistella riittävästi pippeliään...se jos mikä on epämukavaa kun tippa lorahtaa jälkikäteen housuihin :(



Valitettava sääntö on myös, että kaksi viimeistä tippaa tulee
joka tapauksessa housuun, ravistelit sitten kuinka paljon tahansa.
Avatar
#92 • • serotonot Guest


mulla käy väliin silleen,et pissaa jää putkenpäähän, kun ei kehtaa ja ehdi ravistella riittävästi pippeliään...se jos mikä on epämukavaa kun tippa lorahtaa jälkikäteen housuihin :(



Valitettava sääntö on myös, että kaksi viimeistä tippaa tulee
joka tapauksessa housuun, ravistelit sitten kuinka paljon tahansa.



Ei, vaan jos kaks tippaa tulee housuun, on ravistettu jo liikaa
Avatar
#93 • • Remotion Guest
Kukaan ikinä kuullut sellasesta kuin wc paperi, sitä saa käyttää miehetkin... :confused:
Avatar
#94 • • LindaGP Guest

Kukaan ikinä kuullut sellasesta kuin wc paperi, sitä saa käyttää miehetkin... :confused:



Onks paperia tarjolla pisulaarin vieressä? Minne laitat käytetyn paperin? Laariin? Onko laarin alla roskis? Kävelet vessan toiselle puolelle paperi kädessä, että voit pistää sen roskikseen? Vai käytätkö aina vain vessakoppia?
Avatar
#95 • • Taedium Guest

Kukaan ikinä kuullut sellasesta kuin wc paperi, sitä saa käyttää miehetkin...

Tosi miehellä pitääkin olla vähän kakkaa housuissa.
Avatar
#96 • • jouni a Guest


mulla käy väliin silleen,et pissaa jää putkenpäähän, kun ei kehtaa ja ehdi ravistella riittävästi pippeliään...se jos mikä on epämukavaa kun tippa lorahtaa jälkikäteen housuihin :(



Valitettava sääntö on myös, että kaksi viimeistä tippaa tulee
joka tapauksessa housuun, ravistelit sitten kuinka paljon tahansa.



Ei, vaan jos kaks tippaa tulee housuun, on ravistettu jo liikaa




Eli mitä tästä voimme päätellä??

Ei kannata ravistella yhtään,niin säästää aikaa ja vaivaa...ne 2 tippaa tulee sinne kalsonkeihin jokatapauksessa :laugh:
Avatar
#97 • • Remotion Guest

Kukaan ikinä kuullut sellasesta kuin wc paperi, sitä saa käyttää miehetkin... :confused:



Onks paperia tarjolla pisulaarin vieressä? Minne laitat käytetyn paperin? Laariin? Onko laarin alla roskis? Kävelet vessan toiselle puolelle paperi kädessä, että voit pistää sen roskikseen? Vai käytätkö aina vain vessakoppia?



Kotona ja vieraissa on kyllä tarjolla pytty jossa voi suorittaa samaan aikaan 1+1=2 ja myöskin paperia. Ulkona käytän yleensä koppia joissa voi myöskin käyttää paperia mutta kusen seisaaltaan koska hygienia on :scared: eli sitä ei ole, jos on vähän väljempi tai kiire takas esim bailaamaan paikka niin sitten käytän myös pisuaaria / -laaria ja hyväksyn ehkä ne 2 tippaa. Mutta en tykkää paikoista joissa saa olla persposket rivissä random ukkojen kanssa. Maalla saa sentään vielä nauttia siitä oikeasta virtsaamisen riemusta ulkoilmassa ja sitä yritän soveltaa myös kaupungissa mikäli paikalta vaan löytyy valloittamaton pusikko.
Avatar
#98 • • serotonot Guest


mulla käy väliin silleen,et pissaa jää putkenpäähän, kun ei kehtaa ja ehdi ravistella riittävästi pippeliään...se jos mikä on epämukavaa kun tippa lorahtaa jälkikäteen housuihin :(



Valitettava sääntö on myös, että kaksi viimeistä tippaa tulee
joka tapauksessa housuun, ravistelit sitten kuinka paljon tahansa.



Ei, vaan jos kaks tippaa tulee housuun, on ravistettu jo liikaa




Eli mitä tästä voimme päätellä??

Ei kannata ravistella yhtään,niin säästää aikaa ja vaivaa...ne 2 tippaa tulee sinne kalsonkeihin jokatapauksessa :laugh:



Niinno. Tipan väriin ja koostumukseen pystyy ravistaja vaikuttamaan, joten ei ne aivan hukkaan heitettyjä hetkiä ole.
Avatar
#99 • • Remotion Guest


Niinno. Tipan väriin ja koostumukseen pystyy ravistaja vaikuttamaan, joten ei ne aivan hukkaan heitettyjä hetkiä ole.



Ai tyyliin keltainen - oranssi - punainen? :eek:
Avatar
#100 • • serotonot Guest


Niinno. Tipan väriin ja koostumukseen pystyy ravistaja vaikuttamaan, joten ei ne aivan hukkaan heitettyjä hetkiä ole.



Ai tyyliin keltainen - oranssi - punainen? :eek:



yks pyyntö: jos nähdään, älä koske muhun ainakaan ravistavalla kädellä