Ujo-pissa tukiryhmä

170 posts, 9 pages, 79,081 views

Avatar
#141 • • Hansu Guest

Jeesatkaa nyt vähän naiset mua, kun nää miehet ei taas ymmärrä mun ajatusta.

...

Pointti oli siinä, ettei välttämättä ole kiva vaikka treffeillä pitää sitä seuralaistaan kädestä, jos tietää, että tämä juuri on käynyt kusella munaansa pidellen, eikä ole pessyt käsiään.



Naisihmisenä ymmärrän kyllä ton sun ajatuksen ytimen. Itsekin oon sitä mieltä, että vessassa käynnin jälkeen pestään kädet, kustaan sitten sormille tai ei, koska vessassa nyt yleensä ottaen luulis olevan kaiken maailman bakteereja yms. keskivertoa enemmän. Toisaalta: huomattavasti todennäkösemmin sen bakteeritartunnan saa tosiaankin vaikka siitä kaupan ovenrivasta tai bussin pysäytysnappulasta, joita kaikki tuhannet ja taas tuhannet räkäbasilleja kuhisevat tahmatassut on hipelöineet.

Käsitin kuitenkin, että sun pointtina tässä oli lähinnä ällöttävyys jo pelkästä ajatuksesta äijä pitämässä sua kädestä sillä samalla kädellä jolla se just hetki sitten piteli vehjettään. Emmä nyt kyllä itse osaa sanoa mikä siinä niin kauhean inhottavaa on, jos itekin pitää säännöllisesti sitä äijän vehjettä kädessään ;)
Avatar
#142 • • Damien Guest
Mun pointtini tähän kaikkeen on ollut, että peenis pysyy puhtaana ja Blondien esittämä kädestä pidon inhottavuus, syntyy vain peeniksen naislle olevasta peri-inhottavuudesta. Mitään turhaa yleistämättä, pelkkä peniksen kädessä pito vessassakäynnin aikana ei tuo käsiin enempää bakteereita kuin mitä niissä jo ennestään on...

Blondie: Pyytäessäni esittämään pointtisi uudestaan, olin vain sarkastinen koska käsittääkseni pisteesi oli hukassa, that's all.
Avatar
#143 • • Damien Guest



Varsinkin jos kämppiksen kanssa on liikenteessä... Se menee jo mielisairauden puolelle.



Näkisin asian vain modernin huumorin yhtenä ilmentymänä, tai näin itse aina tuon itseäni julki ilman mitään kummempaa mielisairautta. Juttu mulle on se että jengi ei vaan pysty käsittämään miksi joku käyttäytyy erilailla vain huvin vuoksi. Sekoilu yhdistyy katsojan mielessä poikkeksetta mielisairauteen ja sepä vasta on hauskaa, hämmentäminen.

ps. täällä olis niin hyvä ruveta kuvaamaan jotain cky tyyppistä, hidden camera sekoilu pätkää, vielä pystyy saamaan hyvää matskua ilman että kukaan kässää mistä tuulee.......berberistä.
Avatar
#144 • • LindaGP Guest

Naisihmisenä ymmärrän kyllä ton sun ajatuksen ytimen.



Hallelujaa ja näkkileipää! Kiitos!

Emmä nyt kyllä itse osaa sanoa mikä siinä niin kauhean inhottavaa on, jos itekin pitää säännöllisesti sitä äijän vehjettä kädessään ;)



Tai jossain muussaan/ suussaan, mutta se kuuluu jo seksi-topicciin. Eihän se siinä vaiheessa olekaan enää inhottavaa, kun seukkaa ja sitä seksiä harrastetaan. MUTTA kun sitä uutta seuralaista ei tunne vielä hyvin, olette vaikka ekoilla/tokilla treffeillä, ette välttämättä vielä ole harrastaneet sitä ah niin ihanaa seksiä, et välttämättä halua tutustua k.o. miehen munaan miettimällä sitä että hän kävi juuri vessassa jne. jne. jne.

Ja edelleenkin haluaisin, että

Kertokaa te miehet puolestanne, että olisiko se teidän mielestä mukavaa, jos naisseuralaisenne kävisi treffien aikana kusella ja vaikka vaihtamassa tampoonia, eikä pesisi käsiään sen jälkeen?



Ja Damien: mun piste ei ole koskaan ollut hukassa, sä et vaan reppana ilmeisesti ymmärrä kirjoitettua tekstiä. Ja sitten se pakollinen hymiö: :)
Avatar
#145 • • jouni a Guest


Emmä nyt kyllä itse osaa sanoa mikä siinä niin kauhean inhottavaa on, jos itekin pitää säännöllisesti sitä äijän vehjettä kädessään ;)



Tai jossain muussaan/ suussaan, mutta se kuuluu jo seksi-topicciin. Eihän se siinä vaiheessa olekaan enää inhottavaa, kun seukkaa ja sitä seksiä harrastetaan. MUTTA kun sitä uutta seuralaista ei tunne vielä hyvin, olette vaikka ekoilla/tokilla treffeillä, ette välttämättä vielä ole harrastaneet sitä ah niin ihanaa seksiä, et välttämättä halua tutustua k.o. miehen munaan miettimällä sitä että hän kävi juuri vessassa jne. jne. jne.



Eli tuttu pissa,sekä kikkeli- ja kassihiki ovat miellyttävämpiä, kuin tuntemattomat vastaavat eritteet? :D :D
Avatar
#146 • • serotonot Guest


Emmä nyt kyllä itse osaa sanoa mikä siinä niin kauhean inhottavaa on, jos itekin pitää säännöllisesti sitä äijän vehjettä kädessään ;)



Tai jossain muussaan/ suussaan, mutta se kuuluu jo seksi-topicciin. Eihän se siinä vaiheessa olekaan enää inhottavaa, kun seukkaa ja sitä seksiä harrastetaan. MUTTA kun sitä uutta seuralaista ei tunne vielä hyvin, olette vaikka ekoilla/tokilla treffeillä, ette välttämättä vielä ole harrastaneet sitä ah niin ihanaa seksiä, et välttämättä halua tutustua k.o. miehen munaan miettimällä sitä että hän kävi juuri vessassa jne. jne. jne.



Eli tuttu pissa,sekä kikkeli- ja kassihiki ovat miellyttävämpiä, kuin tuntemattomat vastaavat eritteet? :D :D



No todellakin! Siin tuoksuu se elämisen tietty "varmuus". Silleen et tiedät et o olemassa viel niinq kaikki se. Tai jos ei oo, ni ainaki viel joku tuoksu muistona.
Avatar
#147 • • LindaGP Guest

Eli tuttu pissa,sekä kikkeli- ja kassihiki ovat miellyttävämpiä, kuin tuntemattomat vastaavat eritteet? :D :D



Naulan kantaan!
Avatar
#148 • • Taedium Guest

No todellakin!

Kenes tuttujen kassihikiä sä haistelet?
Avatar
#149 • • serotonot Guest

No todellakin!

Kenes tuttujen kassihikiä sä haistelet?



Niiden, joiden kanssa siinä on haastetta.
Avatar
#150 • • Taedium Guest

Niiden, joiden kanssa siinä on haastetta.

Nii... Haisteluhaluttomien kassihien haistelu, maiharijalkaisten jalkapohjien kutittelu ja kaljujen tukistaminen on tosi nastaa puuhaa.
Avatar
#151 • • -Lootus- Guest
huh hyvä hannu!

onneks tyttöjen vessoissa on kopit ja lukot.
vaikka vaikeaa se toisinaan on siitä huolimattakin.
oma vessa paras vessa!

terkkui kristol! kyl me täst viel joskus parannutaan :D
Avatar
#152 • • timppa^ Guest
Kissa livahti takas kaappiin. Terkkui Kristolle ja Kertille!
Avatar
#153 • • khatt Guest
Tuli tätä topikkia lueskellessa mieleen episodi leffasta Idiootit. [KEVYT SPOILERI] Siinä jengi tekee "stuntteja" esittämällä julkisesti kehitysvammaista ja tarkkailemalla ihmisten reaktioita. Ideana tavallaan se, että jos on vammainen, saa usein sikailla vaikka miten, eikä kukaan kehtaa huomauttaa. Noh, kerran kaksi näyttelijää menee ärjyn näköisten motoristien pöytään istumaan, toinen menee asioille ja pyytää heitä pitämään huolta velipojastaan, jolla "vähän viiraa päästä". Motoristit huomaavat, että vammainen tuntee olonsa hieman epämukavaksi, ja päättelevät että häntä pissattaa. Sitten viedään miestä kuselle, mutta jäbä yrittää pysyä roolissaan ja on liian shokissa hoitaakseen homman itse. Joten motoristit vetävät häneltä housut alas ja pitelevät dikkiä kunnes hän saa vihdoin lorotettua vähäsen pisuaariin. Siinä tilanteessa voisi kenelle tahansa tulla ujopissa.

Ja jos jollekin nyt jäi tuosta leffasta tosi tyhmä vaikutelma, niin kokonaisuutena se on aika syvällinen yhteiskunnallinen analyysi. Suosittelen.
Avatar
#154 • • Remotion Guest


Ja edelleenkin haluaisin, että

Kertokaa te miehet puolestanne, että olisiko se teidän mielestä mukavaa, jos naisseuralaisenne kävisi treffien aikana kusella ja vaikka vaihtamassa tampoonia, eikä pesisi käsiään sen jälkeen?



Joo kyllä ois aika oksua :scared: mun mielestä hygieniasta on huolehdittava enkä haluis sit välttämättä tutustua tarkemmin jos kädet ois hillossa. jos ei käsiä pese niin se on laiskuuden huippu. Ja sit rupee miettimään et peseekö se itseään muutenkaan..
Avatar
#155 • • timppa^ Guest
Lueskelinpa tätä topiccia pitkästä aikaa lävitse ja huomasin, että pariin kertaan toistui sama harhaluulo, että ujopissa olisi jotenkin tahdosta riippuva tila (joo joo ei ruveta halkomaan hiuksia jollain itsesuggestio-läpällä). Ujopissalla ei ole mitään tekemistä henkilön ujouden kanssa, tai että kyseisestä vaivasta kärsivä jotenkin ujostelisi virtsaamista. Ujopissa on sitä, että se itse virtsa on niin saatanan ujo, ettei uskalla tulla ulos toisten ihmisten läheisyydessä, vaikka rakko olisi räjähtämäisillään (ääritapauksessa). Lääketieteellisesti siis kyseessä on samantyyppinen sosiaalinen ahdistushäiriö kuin kahvikuppineuroosikin, sosiaalinen tilanne aiheuttaa käsien vapinaa, tai ujopissan tapauksessa aiheuttaa tahattoman jännityksen virtsatien ulompaan sulkijalihakseen. Ei ole kyllä henkisestikään mitään herkkua toi ahdistustila, joka iskee, kun julkiseen vessaan astuu. Ongelmaa ei oikeastaan voi hoitaa kun yhdellä ainoalla tavalla, joka on oikeastaan sama tapa, jota käytetään fobioiden ja pakkoneuroosien hoitoon. Asteittaisella altistamisella. Kuka lähtee mun kans treenaa? :heart:
Avatar
#156 • • Juha Vilkamo Guest

Kuka lähtee mun kans treenaa?



luulis et techno.fi:ltä löytyisi paljon halukkaita :D
Avatar
#157 • • timppa^ Guest

Kuka lähtee mun kans treenaa?



luulis et techno.fi:ltä löytyisi paljon halukkaita :D



OOH-KAYY unohtakaa :D
¡ Previous post about a year ago !
Avatar
#158 • • heittoistuin Guest
sama ongelma itselläkin. tuli käytyä psykiatrillakin ihan. =) mutta lienee tänne turha kertoa enempää, kun viimenen viesti on tullut pari vuotta sitten. :D
Avatar
#159 • • Roz Guest

sama ongelma itselläkin. tuli käytyä psykiatrillakin ihan. =) mutta lienee tänne turha kertoa enempää, kun viimenen viesti on tullut pari vuotta sitten. :D



Koskaan ei ole liian myöhäistä avautua. Platinumin omat psykiatrit ovat palveluksessanne 24h. Me ymmärretään sua!
Avatar
#160 • • kosmo Guest
ohos, eip oo tullu avauduttua tähän...

Mulla on ujopissa ja todella pieni rakko, elämäni on siis yhtä helvettiä!

Joku väitti tuolla ujopissan johtuvan kammosta esitellä dikkiään. Mun pissa
on ujo ihan likkakaverinkin edessä, ei ihan niin kovasti ehkä mutta kyllä
mä joudun tuijottamaan sitä yhtä pistettä kaakelissa joka saamarin kerta
kun menen vettä heittämään. Selväksi on kuitenkin tullut että en häpeile
näyttää kikkeliäni tytsylle! Enpä tiedä, liittyneekö tämä hygieniaan vai
haluun viettää laatuaikaa peenix-linnun kanssa ihan kahden... joka
tapauksessa vähän kade olen niille joilla suihkuaa välittömästi pisuaarilla! :sad: