Mikä [insert noun here]sta sinä olet?

204 posts, 11 pages, 33,992 views

#101 • • Felis Guest

Laitetaans nyt tämäkin: Setan sukupuolitesti. Edelleen kohdallani pukkaa tuota sukupuolineutraalia :) Niin, ja halkojen hakkaaminen on kivaa!

Androgyyni:
Naisellisuuspisteesi: 12
Miehekkyyspisteesi: 8

Mitä tarkoittaa "sukupuolishoppailija"? ::shocked:
#102 • • drS Guest
naisellisuuspisteesi -22
miehekkyyspisteesi -10

eli neutraalia pukkaa, niinku odotin :)
#103 • • Taedium Guest

Setan sukupuolitesti

Fantasioin itseni paljastamisesta. - Mitenniin fantasioin? ;)

Naisellisuuspisteesi: -2
Miehekkyyspisteesi: 10

Olet mies. Sinulla on miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Persoonassasi on huomattavasti enemmän miehekkyyttä kuin naisellisuutta. Sinussa ei ole juurikaan naisellisia ominaisuuksia. Olet luonteva mies, joka ei pidä meteliä sukupuolestaan.

[... blah blah, ole maskuliinisempi, clips pois ...]

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja naisten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä.
#104 • • Tres Guest

Androgyyni:
Naisellisuuspisteesi: 12

Mitä tarkoittaa "sukupuolishoppailija"? ::shocked:

En tiedä mut voidaan tehdä vaihtareita :scared:

Naisellisuuspisteesi: 6
Miehekkyyspisteesi: 11

Nimim. shoppailija.
#105 • • khatt Guest
Naisellisuuspisteesi: -20

Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla feminiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää feminiinisiä puoliasi.

No johan on. Jos scorettaa homotestistä heteropisteet, niin siinäkin usein sanotaan että olet liian hetero, sinun on syytä kehittää homouttasi. TanaKele! :mad:

Teinpä taas tämänkin testin: Channel 4's Gay-O-Meter

You are 16% gay!

You're a walking, talking, red-blooded hetero guy. Just way too straight for these modern times mate!
#106 • • Tres Guest

Naisellisuuspisteesi: -20
No johan on. Jos scorettaa homotestistä heteropisteet, niin siinäkin usein sanotaan että olet liian hetero, sinun on syytä kehittää homouttasi. TanaKele! :mad:

Eihän naisellisuus o sama asia ku GEI :scared:
#107 • • sixtus Guest

Channel 4's Gay-O-Meter

You're 50% Gay!

Congratulations! You've scored right in the middle and are a happy and well adjusted hetero man! :D

Ja laitetaan nyt vielä noi toiset pojot:

Naisellisuuspisteesi -8
Miehekkyyspisteesi -2
#108 • • khatt Guest

Eihän naisellisuus o sama asia ku GEI :scared:

Ei olekaan, mutta usein tuonkaltaisissa testeissä ruvetaan ohjailemaan ihmistä sävyyn "et ole ihan tarpeeksi sitä, mitä me ajateltiin".
#109 • • Taedium Guest

Channel 4's Gay-O-Meter

Hei hei hei... miten nää testit nyt on muka laskettu? Siis jos mä en tappele kaduilla, ni mä olen homo, niinkö? Siis hä? Enhän mä kehtaa omia tuloksia edes laittaa tänne...

"You're quite open-minded between the sheets and just a little bit gay when out on the streets." - Näytänkö mä siltä? :purutupakkamällinsylkäisyhymiö:
#110 • • khatt Guest

Hei hei hei... miten nää testit nyt on muka laskettu? Siis jos mä en tappele kaduilla, ni mä olen homo, niinkö? Siis hä? Enhän mä kehtaa omia tuloksia edes laittaa tänne...

Kieltäminen on aina ensimmäinen vaihe.
#111 • • JussiS Guest
36% homoa. Vähemmän kun luulin. :scared:
#112 • • Taedium Guest

Kieltäminen on aina ensimmäinen vaihe.

LOL!

Okei... 73% se sano.

Nyt ei kehtaa ees selitellä. Pitäsköhän toi tehdä uusiks ja lukee tarkemmin?
#113 • • Felis Guest

Teinpä taas tämänkin testin: Channel 4's Gay-O-Meter[/i]

46%, ihan niin kuin ajattelinkin. Kysymykset oli kyllä umpityhmiä... :scared:
#114 • • serotonot Guest
33% Gay

Loosen up, my straight mate! These days women like a man with some softer edges to grab onto.
#115 • • Taedium Guest

Loosen up, my straight mate! These days women like a man with some softer edges to grab onto.

Jasso. Pitäsköhän sun pehmetä ja mun kovettua?

I'm sure the test is rigged.
#116 • • serotonot Guest

Jasso. Pitäsköhän sun pehmetä ja mun kovettua?

Hyi. kuulostaa likaselta. Toisaalta jos ei pehmene ni sattuu enemmän. Makuasia (tai itseasiassa toivottavasti ei)
#117 • • Taedium Guest
What Color is Your Heart?

1044037678_turesBlack.jpg

Ja mä valitsin lempiväriks sinisen...

What is Your Dominant Emotion?

Okei, nyt nää alkaa maistuu puulle. Jos ei tykkää kävellä käsikädessä ja haikailla rakastavaisia, niin on hullu...

1067386134_yKayINSANE.jpg
INSANITY: Uh - has anyone ever told you that insanity killed the tiger? No? Okay, just checking. Cause you're a wierdo. You aren't normal. But maybe that's just because you're trying too hard to stand out. That's sort of icky. So think about what you really like and see if that matches up to what people THINK you like. But hey - then again, maybe you're just fucking nuts.

Pitää tehdä toi Channel4 testi uusiks. Mä oon ihan saletti, että mä valitsin epähuomiossa sukupuoleks naisen ja se testi päätteli mun olevan lesbo, tai jotain.

What Kind of Girlfriend Are You?

Noni, tuli järkevämpiä tuloksia. Tietty jokainen jätkä olis täydellinen tyttöystävä, kun tietty jätkät haluaa sellasen tyttöystävän, joka pelaa tietokonepelejä ja juo kaljaa mieluummin ku menee ostarille kattoo kenkiä. Duh.

1041991326_fPerfectGF.gif
-Perfect- You're the perfect girlfriend. Which means you're rare or that you cheated :P You're the kind of chick that can hang out with your boyfriend's friends and be silly. You don't care about presents or about going to fancy placed. Hell, just hang out. You're just happy being around your boyfriend.
#119 • • Taedium Guest

Tapi is 26% GAY! :crybaby:

Mä en oikeesti ymmärrä. Mä tein ton testin uusiks ja silti se löi 73%. Millähän ihmeellä toi noi laskee? Se, että on nahkahousut ja sheivaa karvotustaan, ni se tekee homoks?
#120 • • Felis Guest
1043989612_icturesRed.JPG

CONTENTMENT: You're pretty well-balanced. You see the good and bad in life and you accept the fact that nothing and no one's perfect. But you make the best of things. You accept life and everything in it. You're okay and realize there are ups and downs to life. And even though you always gotta go down after being up... you can go back up after being down. It's the ups and downs of life, my pal.

-Perfect- You're the perfect girlfriend. Which means you're rare or that you cheated :P You're the kind of chick that can hang out with your boyfriend's friends and be silly. You don't care about presents or about going to fancy placed. Hell, just hang out. You're just happy being around your boyfriend.

::p: