Mikä [insert noun here]sta sinä olet?

204 posts, 11 pages, 34,055 views

#161 • • serotonot Guest

paitsi ehkä tost ekast. ehkä.

No sä ootki tollanen teinix.

Nii oon. Mul on molemmat Slipknotin levytki :panic: ja System Of a Downin 2 ekaa ja kaikki Deftonesit ja ja ja .....

hups. sinne meni maine. enempää en paljasta
#162 • • Taedium Guest

Nii oon. Mul on molemmat Slipknotin levytki :panic: ja System Of a Downin 2 ekaa ja kaikki Deftonesit ja ja ja .....

Hei! Eipäs pilkata siellä. Mulla on myös Slipknotin eka, SOADin eka on hyvä, Deftonesin Adrenaline oli hyvä levy... Ne vaa kulu aika nopeesti loppuun, tai no oikeastaan koko genre oli vähän niinku siinä. Mut vastaavista Mindsetin self-titled on vieläkin uppoovaa musaa. Se on jaksanu olla mielenkiintoinen vuodesta toiseen.
#163 • • LindaGP Guest

What kind of metalhead are you?

1068881899_iron_maiden.jpg

You are a True Metalhead. You dig the classic music and the classic lifestyle. As metalheads go, you're pretty open-minded in terms of music and lyrics; if it rocks, then you'll listen to it. Concerts are the pinnacle of the metal experience, though sometimes they get a little too crazy. You generally respect everybody else, but as far as you're concerned, they all wish they were Priest or Maiden.

Yyyyyeeeeeeesssssss!!!!!!! Suoraan suoneen!
#164 • • tuitui Guest
1068924465_prog.jpg

You are a Prog Metal Fan. Progressive metal, innovative stuff that transcends the boundaries of standard heavy metal, is what it's all about for you. The more intricate and difficult to play, the better, and generic, simplistic stuff just turns your stomach. You have a chance to hear even more innovations and stunning musical ability at shows. Your elitist attitudes rub soe people the wrong way - they call you pretentious, a snob, a wanker. But you know they're just jealous because they don't understand it.

YOU JUST DON'T GET IT! :hah:
#165 • • Tres Guest
Teille kaikille true metalheadeille tälleen
torstaipäivän kunniaks mun bravuurivitsi
(tää pitäis esittää livenä mutta voitte vaikka
kuvitella mut kahen promillen humalassa
kertomassa tätä kolmatta kertaa putkeen
ja taas väärällä punch linella )

Sakari Kuosmanen ja Bruce Dickinson
on kalastamassa. Sakari on jo pari
isompaa fisua noukkinu ja Brucee vähän
sapettaakin jo koko homma, mutta
sitten alkaa Brucenki vapa värähdellä ja
Bruce tohkeissaan vapaa tempoessaan
kohkaa 'wow, it's so big and strong! It
must be a shark or something!!'

Sakari siihen toppuuttelemaan että
'Älähän nyt bruce, ei näissä vesissä haikaloja ole'.

Bruce ei tästä lannistunut vaan jatkaa
meuhkaamista samalla kun alkaa
kelata siimaa sisään 'nothing smaller
than a hammerhead shark puts up a
fight like this, I'm telling you!
It MUST be a SHARK!'

Jonkin ajan päästä Bruce saa saaliinsa
väsytettyä ja kiskaisee vonkaleensa
kuiville - paitsi että koukussa onkin
tavallista pienempi ja vähän nolon
näköinen lahna.

Bruce katsoo hölmistyneenä lahnaa
samalla kun Sakari sytyttää röökin,
nyökkää tietäväisen hitaasti ja toteaa
ykskantaan:

"Ei siis hai."
:scared: :laugh: :D :confused: :( :excellent: :panic: :D

NAURAKAA :mad:
#166 • • JussiS Guest

:D :D :D

Mut samantyylinen.

Andy McCoy ja Tommi Läntinen ajelee autolla, Andy istuu kuskinpaikalla, ja Tommi beesaa vieressä. Hetken päästä pojat pysähtyy punaisiin valoihin ja Andy alkaa kertomaan jotain tarinaa, eikä huomaa lainkaan että valot vaihtuu vihreäksi. Tommi huomaa, ja sanoo Andylle:
"Hei, se on vihree".
Johon Andy:
"Ööö, sammakko?"
#167 • • NoStatus Guest

Teille kaikille true metalheadeille tälleen
torstaipäivän kunniaks mun bravuurivitsi
(tää pitäis esittää livenä mutta voitte vaikka
kuvitella mut kahen promillen humalassa
kertomassa tätä kolmatta kertaa putkeen
ja taas väärällä punch linella )

Sakari Kuosmanen ja Bruce Dickinson
on [] nyökkää tietäväisen hitaasti ja toteaa
ykskantaan:

"Ei siis hai."
:scared: :laugh: :D :confused: :( :excellent: :panic: :D

Siis mä oon varmaan ihan sekaisin, mutta mä nauroin tälle vitsille.
#168 • • Taedium Guest

"Ei siis hai."

Meitsi diggaa sanaleikeistä! Kerro toi joskus humalassa kolmatta kertaa, niin mä kyl saletti nauran sille kolmannellakin kerralla jos oon itsekkin humalassa.

Mut tän saa kertoo lausuen (toimii parhaiten) suomalaisille, hollantilaisille, saksalaisille, sveitsiläisille, itävaltalaisille ja eteläafrikkalaisille:

Tunafish was swimming in the sea and saw another one. He said to the other tunafish: 'hi!' (lausutaan hai) - the other fish got scared, turned around and shouted: 'WHERE?!'
#169 • • Bio Guest
tosta parhaat drinkit top 5 johti tähän testiin:

What Drink Are You?

ja mä olen:

1059437938_cturesBeer.jpg

Congratulations on being manly, but you know you can get just as drunk on shots without drinking so much, don't you? You're a tall glass of nice cold beer!

ja mä en edes tykkää kaljasta!!¨ :crybaby:
#170 • • drS Guest
1059442231_turesFuzzy.jpg

Congratulations! You're a fuzzy navel!!
#171 • • Taedium Guest
1059441422_uresOrgasm.jpg
Congratulations! You're a screaming orgasm!!

Kinky and fun, you know how to scream and you sure know how to have one hell of a party!! And one hell of a night . . .

Mmkay... :|
#172 • • climate Guest

What Drink Are You?

Ilmeisesti tän testin mukaan mulla on ongelmia :D :D

Sorry, there was a problem:

did you answer everything?

back

..tai sit toi ei vaan toimi *huoh* maanantai
#173 • • Taedium Guest

..tai sit toi ei vaan toimi *huoh* maanantai

Vaikka ne on monivalintakysymyksiä, niin vastaa vain yksi vaihtoehto per kysymys. Itsellä alkoi toimimaan silloin.
#174 • • climate Guest

Vaikka ne on monivalintakysymyksiä, niin vastaa vain yksi vaihtoehto per kysymys. Itsellä alkoi toimimaan silloin.

Ei auta, ehkä joku cookie-juttu tms selainasetus...
#175 • • serotonot Guest
Ei toi toiminu mullakaan, väitti ettei ollu kokonaan täytetty. Sit ku vaihto vastauksia se herjas jostain toisesta ongelmasta.
#176 • • drS Guest

Ei toi toiminu mullakaan, väitti ettei ollu kokonaan täytetty. Sit ku vaihto vastauksia se herjas jostain toisesta ongelmasta.

susta ei vaan oo juomaks.
#177 • • Bio Guest
nyt kun mä koklasin uudestaan ja ei mullakaan toiminu.. prkl!
#178 • • Tres Guest
Toi näyttäis olevan vaan huonosti laadittu,
ts. on kombinaatioita joita ton laatija
ei oo ottanu ollenkaan huomioon :scared:
#179 • • Felis Guest
Jep, mulla tuli sama viesti jokaisesta quizillan testissä.
#180 • • k1mm0 Guest
dante's inferno test

itse näköjään joudun aika syvälle helvettiin :panic: ->

"Eigth Level of Hell - the Malebolge

Many and varied sinners suffer eternally in the multi-leveled Malebolge, an ampitheatre-shapped pit of despair Wholly of stone and of an iron colour: Those guilty of fraudulence and malice; the seducers and pimps, who are whipped by horned demons; the hypocrites, who struggle to walk in lead-lined cloaks; the barraters, who are ducked in boiling pitch by demons known as the Malebranche. The simonists, wedged into stone holes, and whose feet are licked by flames, kick and writhe desperately. The magicians, diviners, fortune tellers, and panderers are all here, as are the thieves. Some wallow in human excrement. Serpents writhe and wrap around men, sometimes fusing into each other. Bodies are torn apart. When you arrive, you will want to put your hands over your ears because of the lamentations of the sinners here, who are afflicted with scabs like leprosy, and lay sick on the ground, furiously scratching their skin off with their nails. Indeed, justice divine doth smite them with its hammer."