No sä ootki tollanen teinix.paitsi ehkä tost ekast. ehkä.
Nii oon. Mul on molemmat Slipknotin levytki :panic: ja System Of a Downin 2 ekaa ja kaikki Deftonesit ja ja ja .....
hups. sinne meni maine. enempää en paljasta
204 posts, 11 pages, 34,047 views
No sä ootki tollanen teinix.paitsi ehkä tost ekast. ehkä.
Hei! Eipäs pilkata siellä. Mulla on myös Slipknotin eka, SOADin eka on hyvä, Deftonesin Adrenaline oli hyvä levy... Ne vaa kulu aika nopeesti loppuun, tai no oikeastaan koko genre oli vähän niinku siinä. Mut vastaavista Mindsetin self-titled on vieläkin uppoovaa musaa. Se on jaksanu olla mielenkiintoinen vuodesta toiseen.Nii oon. Mul on molemmat Slipknotin levytki :panic: ja System Of a Downin 2 ekaa ja kaikki Deftonesit ja ja ja .....
NAURAKAA :mad:
Teille kaikille true metalheadeille tälleen
torstaipäivän kunniaks mun bravuurivitsi
(tää pitäis esittää livenä mutta voitte vaikka
kuvitella mut kahen promillen humalassa
kertomassa tätä kolmatta kertaa putkeen
ja taas väärällä punch linella )
Sakari Kuosmanen ja Bruce Dickinson
on [] nyökkää tietäväisen hitaasti ja toteaa
ykskantaan:
"Ei siis hai."
:scared: :laugh: :D :confused: :( :excellent: :panic: :D
NAURAKAA :mad:
Meitsi diggaa sanaleikeistä! Kerro toi joskus humalassa kolmatta kertaa, niin mä kyl saletti nauran sille kolmannellakin kerralla jos oon itsekkin humalassa."Ei siis hai."
Vaikka ne on monivalintakysymyksiä, niin vastaa vain yksi vaihtoehto per kysymys. Itsellä alkoi toimimaan silloin...tai sit toi ei vaan toimi *huoh* maanantai
Vaikka ne on monivalintakysymyksiä, niin vastaa vain yksi vaihtoehto per kysymys. Itsellä alkoi toimimaan silloin.
Ei toi toiminu mullakaan, väitti ettei ollu kokonaan täytetty. Sit ku vaihto vastauksia se herjas jostain toisesta ongelmasta.