post your self -thread!

281 posts, 15 pages, 33,297 views

#1 • • Quu Guest
Koska tuo gallerytoiminto on hiukan vaikeaselkoinen ja editoinnin mahdollisuudet ovat melkolailla nollissa, niin perustetaan sitten tälläinen. Viimeksihän tätä yritettiin ihan pari kuukautta sitten, mutta se muistaakseni suljettiin.

Sitäpaitsi tämähän on freestyle-osasto, että jos joku moderaattorikynäniska tulee tästä jotain lässyttään, niin voi imee parsaa!!!!!!

Rohkeasti vaan omia kuvia.

891573.jpg
#2 • • Tres Guest
lavey.jpg
#3 • • Edited LindaGP Guest
Toi Tresin kuva on niin kaunis. Olen ihan myyty.
#4 • • Edited serotonot Guest
Tosta löytyis

917449.jpg

edit: pistinpä sittenkin kuvan joka näyttää minulta. ÄHÄ ÄHÄ kaikille jotka ehti sitä kommentoimaan alempana
#5 • • Tres Guest

Tosta löytyis

redxcat.gif

;p
#6 • • Taedium Guest
Quun kuvasta tulee mieleen melan kolinaa ja Café Engelsissä filosofiaa pähkäilevä opiskelija...

Tresin ja Blondien kuvat oli kyl aika siistejä. Tresin jopa taiteellinen. (Mikä ei ole taidetta?)

Heh, ja serotonot näyttää modifioidussa kuvassaan aika mörri-möykyltä. (Vai onko se modifioitu?)

Netistä ei löydy oikein omaa kuvaa ja Brinkster.com ei tue hotlinkkausta.
#7 • • serotonot Guest

Quun kuvasta tulee mieleen melan kolinaa ja Café Engelsissä filosofiaa pähkäilevä opiskelija...

Tresin ja Blondien kuvat oli kyl aika siistejä. Tresin jopa taiteellinen. (Mikä ei ole taidetta?)

Heh, ja serotonot näyttää modifioidussa kuvassaan aika mörri-möykyltä. (Vai onko se modifioitu?)

Netistä ei löydy oikein omaa kuvaa ja Brinkster.com ei tue hotlinkkausta.

Sori mä muutuin vartissa tylsäks ja pistin modaamattoman kuvan koska tää palvelee mun mielestä hyvin mahdollisuutta tunnistaa käyttäjiä (siis ainakin Platinumin) bileissä
#8 • • Edited Juki54 Guest
uudempaa
3522010.jpg
#9 • • Edited olliS Guest
Me halutaan olla neekereitä.

BEFORE
977001.jpg

AFTER
770479.jpg
#10 • • Edited Homegrove Guest
867299.jpg

Minä oikealla, keskellä Fantasyn Pasi aka Nenna ja vasemmalla on joku mukahauska setä.
#11 • • Taedium Guest

Yks kaveri Suomessa aina joka naamiaisiin tekee itsestään tummahipiäisen. Ja ku on niin pitkää treenannu, ni parit viimiset kerrat se on jopa törmännyt osaltaan sellaisiin, jotka ovat tulleet kertomaan hänelle, ettei ulkomaalaisen kannata muuttaa Suomeen... :D Ja on ravintolan ovimieskin kertonut, että hänen ei kannattaisi tulla siihen raflaan... Ja sit on selittäminen, et "ei ku mä oon oikeesti valkonen..."

Onko sulla ollu koskaan moisia ongelmia?
#12 • • olliS Guest

Yks kaveri Suomessa aina joka naamiaisiin tekee itsestään tummahipiäisen. Ja ku on niin pitkää treenannu, ni parit viimiset kerrat se on jopa törmännyt osaltaan sellaisiin, jotka ovat tulleet kertomaan hänelle, ettei ulkomaalaisen kannata muuttaa Suomeen... :D Ja on ravintolan ovimieskin kertonut, että hänen ei kannattaisi tulla siihen raflaan... Ja sit on selittäminen, et "ei ku mä oon oikeesti valkonen..."

Onko sulla ollu koskaan moisia ongelmia?

No 2 kertaa esiintynyt tummahipiäisenä, joten mitään hirveän hyvää referenssiä ei ole ;) Mutta kyllä ihmisiä on helppo huijata tolla :D
(nimim. George from South Africa)
Ja jos ei halua, että kukaan tunnistaa, niin on kelpo apuväline.. :scared:
#13 • • jUSSi Guest
huomatkaa tuima ilme ;)

athens01.jpg

ps. sori et kuva on aika suurikokoinen :panic:
#15 • • Ana-- Guest
pulttisakset_pienempi.jpg
Kuvan otti Tres, toissakesänä.
#16 • • drS Guest
864422.jpg

mä oon oikeella, ja vasemmalla joku no name.

Tres: Tosi hienoo postailla tänne jotain samuli putron kuvia ominaan :eek:
#17 • • Ana-- Guest

http://www.antenniosasto.net/lavey.jpg

Mulle ei tästä tuu kyl Anton mieleen vaan ennemminkin kööpenhaminassa
näkemäni kalkittu mies, joka luki kirjaa niin hemmetin hitaasti ja muuten-
kin istui niin paikallaan, että hyvällä omallatunnolla voi puhua ja patsaste-
lusta. Sit se kumarsi kun sille anto rahaa.
#18 • • Edited Aulis_G Guest
2853.jpg

Wanha tukka. Minä vasemmalla, oikealla ystäväni Jonna.

edit: Kiitokset Teemu-sedälle kuvasta
#19 • • Taedium Guest
Mä alan uskomaan muodon resonanssiin. Nimittäin juuri äsken eräällä toisella foorumilla avattiin vastaavanlainen topic, mutta siellä ei ole paljoakaan suomalaisia, enkä tiedä sieltä yhtään, joka kirjoittaisi tänne...
#20 • • Quu Guest

Mä alan uskomaan muodon resonanssiin. Nimittäin juuri äsken eräällä toisella foorumilla avattiin vastaavanlainen topic, mutta siellä ei ole paljoakaan suomalaisia, enkä tiedä sieltä yhtään, joka kirjoittaisi tänne...

Itseasiassa sen takia tämän tänne laitoin, sillä lähes kaikissa foorumeissa missä ihmiset ovat vähääkään tunteneet toisiaan on tälläinen topicci ollut.