Sitäpaitsi tämähän on freestyle-osasto, että jos joku moderaattorikynäniska tulee tästä jotain lässyttään, niin voi imee parsaa!!!!!!
Rohkeasti vaan omia kuvia.
281 posts, 15 pages, 33,297 views
Tosta löytyis
Quun kuvasta tulee mieleen melan kolinaa ja Café Engelsissä filosofiaa pähkäilevä opiskelija...
Tresin ja Blondien kuvat oli kyl aika siistejä. Tresin jopa taiteellinen. (Mikä ei ole taidetta?)
Heh, ja serotonot näyttää modifioidussa kuvassaan aika mörri-möykyltä. (Vai onko se modifioitu?)
Netistä ei löydy oikein omaa kuvaa ja Brinkster.com ei tue hotlinkkausta.
Yks kaveri Suomessa aina joka naamiaisiin tekee itsestään tummahipiäisen. Ja ku on niin pitkää treenannu, ni parit viimiset kerrat se on jopa törmännyt osaltaan sellaisiin, jotka ovat tulleet kertomaan hänelle, ettei ulkomaalaisen kannata muuttaa Suomeen... :D Ja on ravintolan ovimieskin kertonut, että hänen ei kannattaisi tulla siihen raflaan... Ja sit on selittäminen, et "ei ku mä oon oikeesti valkonen..."Me halutaan olla neekereitä.
Yks kaveri Suomessa aina joka naamiaisiin tekee itsestään tummahipiäisen. Ja ku on niin pitkää treenannu, ni parit viimiset kerrat se on jopa törmännyt osaltaan sellaisiin, jotka ovat tulleet kertomaan hänelle, ettei ulkomaalaisen kannata muuttaa Suomeen... :D Ja on ravintolan ovimieskin kertonut, että hänen ei kannattaisi tulla siihen raflaan... Ja sit on selittäminen, et "ei ku mä oon oikeesti valkonen..."Me halutaan olla neekereitä.
Onko sulla ollu koskaan moisia ongelmia?
Mä alan uskomaan muodon resonanssiin. Nimittäin juuri äsken eräällä toisella foorumilla avattiin vastaavanlainen topic, mutta siellä ei ole paljoakaan suomalaisia, enkä tiedä sieltä yhtään, joka kirjoittaisi tänne...