post your self -thread!

281 posts, 15 pages, 33,328 views

#161 • • te i nie m mi Guest

ku emmiki....

:hearts:
#163 • • Remotion Guest
Tapi näyttää tuossa ihan 13 vuotiaalle :D
#164 • • Remotion Guest
Esther näyttää kyllä tooosi luonnolliselta ja kauniilta! *söpis*
#165 • • Moraani Guest
756522.jpg

Sanokaa AWWW!
#166 • • Tapi T Guest
Voiku ihquu! :hearts:
#167 • • Felis Guest

Koita tässä nyt sitten pitää vaivalla hankittua UG- ja best kept secret-statusta yllä, kun kaikenmaailman insinöörin retaleet postailee kilvan mun kuvia tänne!

Mä haluan nähdä sen insinöörin retaleen, joka mun kuvani löytää tänne. FM:ää ei lasketa, se olis liian helppoa :what:
#168 • • Taedium Guest

Mä haluan nähdä sen insinöörin retaleen, joka mun kuvani löytää tänne. FM:ää ei lasketa, se olis liian helppoa :what:

Harvoinpa mulla ihmisestä tulee tekstien tahikka ihan vaan äänen perusteella mitään mielikuvaa ulkonäöstä. Sä oot siitä harvinainen tyyppi, että sun tekstien perusteella mulla on tullu sun ulkonäöstä mielikuva. Jos sellanen kuva löytyy, niin sittenpähän näen menikö edes lähelle.
#169 • • Tres Guest

Koita tässä nyt sitten pitää vaivalla hankittua UG- ja best kept secret-statusta yllä, kun kaikenmaailman insinöörin retaleet postailee kilvan mun kuvia tänne!

Itse asiassa sun kuvahan oli jopa täällä
http://www.kerro-lisaa.tk/ yhdessä
vaiheessa mut' ei näköjään enää :scared:
#170 • • :t:c: : : Guest

Eipäs nyt edes esitetä et tää olis niin vaikeeta kun jopa mun koneelta löyty sellanen vanha 'platinum-moderators.jpg' :D ...6.7.2002 näyttää itseasias päiväys :)
#171 • • Tres Guest

Eipäs nyt edes esitetä et tää olis niin vaikeeta kun jopa mun koneelta löyty sellanen vanha 'platinum-moderators.jpg' :D ...6.7.2002 näyttää itseasias päiväys :)

Tää onki todennäkösesti juoni jolla
Felis pyrkii tapaan jonkun insinöörin retaleen :confused:
#172 • • Tapi T Guest

Eipäs nyt edes esitetä et tää olis niin vaikeeta kun jopa mun koneelta löyty sellanen vanha 'platinum-moderators.jpg' :D ...6.7.2002 näyttää itseasias päiväys

Kuva armotta jakoon! :D
#173 • • :t:c: : : Guest

Eipäs nyt edes esitetä et tää olis niin vaikeeta kun jopa mun koneelta löyty sellanen vanha 'platinum-moderators.jpg' :D ...6.7.2002 näyttää itseasias päiväys

Kuva armotta jakoon! :D

No mä annan rauhan asianomaisille, mutta joltain ilmaiselta 'tripods' tai vastaavalta sivustolta se joskus löyty, et luulisin et muiltakin tälläinen pyhäinjäännös löytyy :)
#174 • • bikkanen Guest
tanja2.jpg
Jack UP:ssa rennosti, sohvaan kaivautuneena.
#175 • • Daniel Braun Guest
:hearts: Minun söötti Bikkanenhan se siinä... :hearts:
#176 • • Zeraf Guest
[img]http://www.prwcomputer.net/bike/mx/modules/mx_album/album_pic.php?pic_id=409[/img]

...jjea, luontaisessa elinympäristössään hiekkakuopilla leikkimässä. :)
#178 • • Zeraf Guest
Joo mun rakas Jokkehan toi on. :heart: Keula tosin on vaihtunut 02 Boxxuun eli juusto on nyt balanssissa. Tossa on vielä vanha 151:nen. :)
#179 • • Daniel Braun Guest

Joo mun rakas Jokkehan toi on. :heart: Keula tosin on vaihtunut 02 Boxxuun eli juusto on nyt balanssissa. Tossa on vielä vanha 151:nen. :)

Vaikka tosta kuvasta nyt ei ihmeemmin saanut rungosta selvää, niin kyllä ton Jokerin tunnistaa vaikka Plutosta asti...
Tosta etuosan "monokokki" rakenteesta (jota se ei ole, vaan kaks tavallista putkea hitsattu yhteen ja nykästy vähän metallia silottamaan vielä pintaa...) ja perän ulkomuodosta ei voi erehtyä...
Nätti kuin mikä!
Ehkä kauneimpia täysjuustorunkoja mitä on ikuna tehty :hearts:
En omista tuollaista, mutta jos ylenpaljon olis rahaa niin sitten.
#180 • • genki Guest
juuh.

täs mie ja miun pikku iris.

8.jpg