Kai mäkin sitten jotain laitan.
Tämä kuva puhuttelee...
:laugh:
281 posts, 15 pages, 33,318 views
Kai mäkin sitten jotain laitan.
Koska joku ystävällinen ihminen on ilmeisesti halunut vittuilla minulle aikaisemman kuvani kanssa (kts. tämän topicin eka sivu), tässä uudempaa:
Koska joku ystävällinen ihminen on ilmeisesti halunut vittuilla minulle aikaisemman kuvani kanssa (kts. tämän topicin eka sivu), tässä uudempaa:
toi on vaan tekosyy et pääsit näyttään meille tollasen söpön vaavin :heart:
Haha mun mielestä toi oli ihan hauska läppä
Mietin tässä, että kenellä kaikilla on oikeus muokata viestejä täällä, mutta en voi ymmärtää miksi admin tai joku modeista haluaisi vittuilla minulle.
Tämän kuvan location on muuten täsmälleen sama kuin sen alkuperäisen kuvan, paitsi että tästä nykyisestä puuttuu edestä www-lyhenne.
Tämän kuvan location on muuten täsmälleen sama kuin sen alkuperäisen kuvan, paitsi että tästä nykyisestä puuttuu edestä www-lyhenne.
Jos tuo barbi ei ole se kuva, jonka alunperin postasit, mutta kuvan URL on sama, niin veikkaisin että joku serveriä ylläpitävä henkilö kikkailee.
Edit: toihan on lupituksen serverillä! :D
Haha mun mielestä toi oli ihan hauska läppä
Missä kohtaa se on hauska? Se että minut kuvataan natsina vai barbina? Barbilta en todellakaan näytä tällä hetkellä, paitsi ehkä tissien osalta. Ja natsikytkös on jopa solvaava. Ekan kerran kun näin tämän kuvan pahoitin todellakin mieleni ja itkukin tuli (ihan kun en olisi tarpeeksi itkenyt viimeisen 2 kuukauden aikana, kiitos vaan). Nyt olen vain katkera siitä, että joku ilkeä ihminen haluaa minua tällä tavalla loukata. Tämän kuvan location on muuten täsmälleen sama kuin sen alkuperäisen kuvan, paitsi että tästä nykyisestä puuttuu edestä www-lyhenne. Mietin tässä, että kenellä kaikilla on oikeus muokata viestejä täällä, mutta en voi ymmärtää miksi admin tai joku modeista haluaisi vittuilla minulle. Toivonkin, että k.o. jäynähenkilö ottaisi minuun yhteyttä privoitse tai suoraan osoitteeseen [email protected] ja selvittäisi minulle miksi kuva on vaihdettu ja vaihtaisi alkuperäisen kuvan takaisin. Itsekin voisin viestiä editoida, mutta en viitsi. Jätän editoimisen sille, joka sitä alunperinkin on editoinut.
T. Tosikko-HerneNenässä-Vesikko (not)
Kyllä se natsiparpi mua ainaki viä kummittelee :mad:
Kyllä se natsiparpi mua ainaki viä kummittelee :mad:
Jep eipä oo kuva vaihtunut..