post your self -thread!

281 posts, 15 pages, 33,305 views

#201 • • Hasse G Guest

-kuva-
ns. peruspousailua

Virke "lepposan näkönen kaveri" on saanut uuden merkityksen.
#202 • • olliS Guest

juuh.

täs mie ja miun pikku iris.

8.jpg

Puolvuotias pikku Iris hurmas mut tänään täysin! :heart:
Isille terkkuja ja vielä onnea :)
#203 • • ville Guest

Koita tässä nyt sitten pitää vaivalla hankittua UG- ja best kept secret-statusta yllä, kun kaikenmaailman insinöörin retaleet postailee kilvan mun kuvia tänne! :what:

Hohooo .... platinums best kept secret is revealed :hah:
#204 • • Homegrove Guest
1386581.jpg

Tuossa vielä minä ja kauniimpi puoliskoni joka tottelee nimeä Taina ja suhtautuu uusiin ihmisiin ystävällisesti. :)
#205 • • Digital Beat Guest
rave on !

scream%20copy.jpg
#206 • • las Guest

rave on !

hahahaa joo-oh näytät kyl just niin älykkäältä ku mielikuvat anto odottaa \o/

ja tiedoks herra "Digital Beat - The Only Original !" -- vittu äijällä on artistinimessä sanat "digital" ja "beat" ja kehtaat viljellä tommosii hypetyksiä. hohhoijaa.. menisit ny ittees jooko

ja pistetää ny sitte omaki kuva..

1388640.jpg
#207 • • vartio Guest
minä minä ::p:

settii.jpg[/img]
#208 • • esther Guest

1386581.jpg

Tuossa vielä minä ja kauniimpi puoliskoni joka tottelee nimeä Taina ja suhtautuu uusiin ihmisiin ystävällisesti. :)

Ja tässä taas Ninja, jonka mä esittelisin jota kuinkin samaan tyyliin, lukuunottamatta mainintaa kauniimmasta puoliskosta. :)

Ninja-90astetta.jpg
#209 • • NS Guest

Ja tässä taas Ninja, jonka mä esittelisin jota kuinkin samaan tyyliin, lukuunottamatta mainintaa kauniimmasta puoliskosta. :)

Minkä merkkinen??
#210 • • esther Guest
jackrussell
#211 • • Mrrshan Guest

Joutuuko se useinkin pitämään sua niskalukossa että pysyisit aloillas? :shocked:
#212 • • drS Guest

Tainasi näyttää tossa hieman raakel liekiltä. ei varmaan haittaa sua..
#213 • • Digital Beat Guest

rave on !

hahahaa joo-oh näytät kyl just niin älykkäältä ku mielikuvat anto odottaa \o/

ja tiedoks herra "Digital Beat - The Only Original !" -- vittu äijällä on artistinimessä sanat "digital" ja "beat" ja kehtaat viljellä tommosii hypetyksiä. hohhoijaa.. menisit ny ittees jooko

:laugh: ei voi mittää ku on nii pölijä :laugh: otin tommosia huumorkuvia yks kerta ku oli nii tylsää :D
#214 • • Taedium Guest

menisit ny ittees jooko

Hö, itseensä tuleminen on kivampaa ku sinne meneminen. Mutta pulkalla lasku on vielä kivampaa.
#215 • • vaavu Guest

Mutta pulkalla lasku on vielä kivampaa.

p.o. "kivempaa"

HTH, HAND :heart:
#217 • • Taedium Guest

p.o. "kivempaa"

Hö, sä et vaa tunne Porvoolaisia bändejä...

Suuri yhtye! Semmonen bändi ku on suurempi ku King Kongi. Suurempi kuin porttikongi!
#218 • • serotonot Guest

p.o. "kivempaa"

Hö, sä et vaa tunne Porvoolaisia bändejä...

Suuri yhtye! Semmonen bändi ku on suurempi ku King Kongi. Suurempi kuin porttikongi!

Mut pienempi kuin korttipongi?
#219 • • Hansu Guest
omakuva.jpg
#220 • • Taedium Guest
Rankkaa offtopicia!

p.o. "kivempaa"

Selvennystä:

Tuo pulkkakommentti oli Mjölkin Ammuntakiekko -epltä olevan kappaleen sanoja. Oliko se "Pulkka" se piisin nimi.

Sanat meni muistaakseni jotenkin tähän suuntaan:
"Rokin soittaminen on kivaa. Varsinkin jos soittaa kahta sointua. Mutta pulkalla lasku on vielä kivampaa. Pulkka pulkka, pulkka pulkka, pulkka."

Ja jälkimmäinen vastaukseni oli "Jättiläinen kohtaa Dag Hammarskiöldin" kappaleesta.

"Olen suurempi kuin porttikongi. Suurempi kuin King Kongi!" ... loppuu muuten hassusti. Kappaleessa on kolme sointua, D, A ja G. Ja sanat lopussa siis: "Tässä on kolme sointua. D. A. G. D. A. G. Hammarskiöld!"

Väittivät joskus että voi tehdä aiheesta ku aiheesta vartissa biisin. Jossain liveshöyssä ne niin teki, että ne sano Mjölkille, että tässä kolme yleisön antamaa aihetta, joista voitte valita kappaleaiheen. Yleisö oli Elimäestä. Aiheet olivat "koirat", "autot" ja viimeisenä "elimäkeläiset". Tekivät vartissa kappaleen "Koirat, Autot ja Elimäkeläiset".

Huonoa musaa väärin soitettuna. Mutta hauskaa, jos Eläkeläisiä on koskaan diggaillu.

Pitäs jostain ettiä se levy. Muuton yhteydessä kolme vuotta sitten kadotin. :(

Loviisa - Porvoo 3-2. Turku voitti.