-kuva-
ns. peruspousailua
Virke "lepposan näkönen kaveri" on saanut uuden merkityksen.
281 posts, 15 pages, 33,305 views
-kuva-
ns. peruspousailua
juuh.
täs mie ja miun pikku iris.
Koita tässä nyt sitten pitää vaivalla hankittua UG- ja best kept secret-statusta yllä, kun kaikenmaailman insinöörin retaleet postailee kilvan mun kuvia tänne! :what:
rave on !
Tuossa vielä minä ja kauniimpi puoliskoni joka tottelee nimeä Taina ja suhtautuu uusiin ihmisiin ystävällisesti. :)
Ja tässä taas Ninja, jonka mä esittelisin jota kuinkin samaan tyyliin, lukuunottamatta mainintaa kauniimmasta puoliskosta. :)
Tuossa vielä minä ja kauniimpi puoliskoni joka tottelee nimeä Taina ja suhtautuu uusiin ihmisiin ystävällisesti. :)
rave on !
hahahaa joo-oh näytät kyl just niin älykkäältä ku mielikuvat anto odottaa \o/
ja tiedoks herra "Digital Beat - The Only Original !" -- vittu äijällä on artistinimessä sanat "digital" ja "beat" ja kehtaat viljellä tommosii hypetyksiä. hohhoijaa.. menisit ny ittees jooko
Hö, itseensä tuleminen on kivampaa ku sinne meneminen. Mutta pulkalla lasku on vielä kivampaa.menisit ny ittees jooko
Mutta pulkalla lasku on vielä kivampaa.
Hö, sä et vaa tunne Porvoolaisia bändejä...p.o. "kivempaa"
Hö, sä et vaa tunne Porvoolaisia bändejä...p.o. "kivempaa"
Suuri yhtye! Semmonen bändi ku on suurempi ku King Kongi. Suurempi kuin porttikongi!
Selvennystä:p.o. "kivempaa"