Määritelkää ihanteellinen bilettäjä!

108 posts, 6 pages, 14,157 views

#1 • • Individual Guest
Joitain inhottaa "piripäät" , joitain "känniääliöt" joitain ihmiset, jotka tanssiessaan tekee muutakin kuin nyökyttää päätään musaan tahdissa. Joitain ihmiset, jotka savun, tungoksen yms. keskellä sattuvat vahingossa vaikka hipaisemaan häntä kulkiessaan eteenpäin. Joitain ihmiset, jotka uskaltavat pukeutua bileisiin vaikka farkkuihin, t-paitaan ja mukaviin kenkiin, hameitten ja pimeässä hohtavien asujen sijaan.

Ja mitä noihin " piripäät " sitä ja " känniääliöt " tätä valituksiin tulee, niin aika tarkat silmät on ihmisillä, jos muutaman sekunnin vilaisun jälkeen pystyy antamaan tarkan analyysin siitä, mitä kukakin on vetänyt tai ollut vetämättä...( Siinä kai pitää jo itsellä olla omakohtaisia kokemuksia aiheesta...)
Jos teknossakin aletaan vetämään skene-sääntömeininkiä, kuten jossain
blackkis kuvioissa, niin huonoon suuntaan ollaan menossa...

T:Tero
#2 • • jUSSi Guest
semmonen joka diggaa musiikista ja ei häiritse muita :)
#3 • • Individual Guest

Juuri tuota minä tarkoitinkin. Miten se muitten häiritseminen määritellään?

#4 • • jUSSi Guest

Juuri tuota minä tarkoitinkin. Miten se muitten häiritseminen määritellään?

Joitain inhottaa "piripäät" , joitain "känniääliöt" joitain ihmiset, jotka tanssiessaan tekee muutakin kuin nyökyttää päätään musaan tahdissa. Joitain ihmiset, jotka savun, tungoksen yms. keskellä sattuvat vahingossa vaikka hipaisemaan häntä kulkiessaan eteenpäin. Joitain ihmiset, jotka uskaltavat pukeutua bileisiin vaikka farkkuihin, t-paitaan ja mukaviin kenkiin, hameitten ja pimeässä hohtavien asujen sijaan.

;)
#5 • • Quu Guest
Mikään ei ole hienompaa rave-skenessä kuin aidon bilettäjän määritys sekä tavisten dissaus. :D
#6 • • Timmo Guest
P.L.U.R = Paikalla Luuhaava Uhoava Runkkari

Ne häiritsee. Ja känniääliöt sekä övereitä vetävät idiootit.
#7 • • Daniel Braun Guest
Ihanteellinen bilettäjä on semmoinen joka todellakin käy bileissä...
Eli, en ainakaan minä :D

No, oikeesti.
Ihanteellinen bilettäjä on semmoinen joka rohkeasti on oma itsensä ja käy bileissä koska tuntee rakkautta musiikkia kohtaan.
Ei viinaan kohtaan ;)
Hän ei käy bileissä vain siitä syystä että se on "cool" ja trendikästä.
Hän ei dissaa muita pukeutumisen takia eikä hänkään itse käytä semmoisia vaatteita bileissä missä ei viihdy.
Hän kunnioitaa muita bilettäjiä ja paikkaa missä bileet pidetään.
Hän suhtautuu kaikkeen avoimesti ja rohkeasti.

Ihanteellinen bilettäjä ei vedä övereitä, vain sopivan kännin :excellent:
Hän ei oksenna, ei sössötä jurrissa tapaamalleen naiselle.
Hän ei uhoa ja tappele.
#8 • • Hasse G Guest
en tiedä olenko jäävi tähän vastaamaan mutta vastaan kumminkin, kusipää kun olen.

hmm.. olin aloittamassa lausetta sanoilla "mua ärsyttää" mutta tarkemmin asiaa mietittyäni tulin siihen johtopäätökseen, ettei mua oo ikinä ärsyttänyt missään niissä harvoissa bileissä, joissa olen käynyt, kukaan.

...mutta eiköhän muakin joskus joku jostain syystä käy ärsyttämään, joten palataan asiaan editin kautta kun on aihetta. (eli mä varaan paikan tästä threadin alusta myöhempää käyttöä varten :excellent: )

edit: oho, meni offtopic. sorry. no vastataan nyt jotain tuohon otsikonkin kysymykseen eli mun mielestä ihanteellinen bilettäjä (jos itseäni ja kavereita ei lasketa) on kaunis, älykäs ja mukava 18-2? -vuotias vapaa nainen, jolla on hauskaa. Jos joku on lähdössä joskus bileisiin, missä on vain tämänkaltaisia "ihanteellisia bilettäjiä", koodatkaa mulle, aight? :D

.. taitaa olla vähän liian myöhäinen (tai aikainen?) ajankohta postailla yhtään mitään mihinkään.. sori.
#9 • • Daniel Braun Guest

en tiedä olenko jäävi tähän vastaamaan mutta vastaan kumminkin, kusipää kun olen.

Hienoa!
Sitten meitä on kaksi!
:D
Ja olenko minä jäävi vastaamaan mihinkään taikka kirjoittaan oikeasti yhtään mitään?
ööö...
hmmm...
No, miksei.
Kirjoittavathan sitä muutkin :excellent:

Tsiisus että mä oon väsynny.
Fretti päätti sitten herättää mut ja puolisoni tossa pari tuntia sitten.
Ei vissiinkään ollu omasta mielestään riittävästi häkistä ulkona...
No, vaimokkeeni meni sohvalle nukkumaan ja minä jäin "leikkimään" ton hemmetin elukan kanssa...
#10 • • Timmo Guest
"leikkimään"

Sinä senkin perverssi!! Kaikkea sinäkin täällä kerrot... :D Ei v**tu. Nyt on pakko mennä nukkumaan...
#11 • • Daniel Braun Guest

"leikkimään"

Sinä senkin perverssi!! Kaikkea sinäkin täällä kerrot... :D Ei v**tu. Nyt on pakko mennä nukkumaan...

Niin, pakkohan sen kanssa on leikkiä...
Lainausmerkeissä toi oli siitä syystä että käytännössä mä istuin koneella ja toi otus leikki tossa maassa pahvilootalla ja villasukalla...
Että semmoista.
Minä vain leikin itselläni ;)
#12 • • Tapi T Guest
Ihanteellisen bilettäjän määritelmä ja siihen liittyvät jutut ollaan määritelty jo ties kuinka monta kertaa.

Määritelkää ihanteellinen tavis!

Mikään ei ole hienompaa rave-skenessä kuin aidon bilettäjän määritys sekä tavisten dissaus.

Virkaveli puhuu asiaa. :D
#13 • • Taedium Guest
Jaa...

Mun mielestä ihanteellinen bilettäjä ei häiritse mua.

Mua häiritsee hirvee dissailu kaikesta, sisäsiittoisuus ja muita häiritsevä käytös. Eli siis jos oikeesti jyrää siellä, ku muut joraa, ni ei se oo kivaa, mut muuten ihan sama.

Mulle on aivan sama tuleeko muut paikalle joraa, puhuu kavereiden kanssa, näyttää vaatteitaan/itseään vai vetää kännit/aineita. Kai niistä kaikista joku jotain saa, ja jos saa, ni saakoon. Ja jos eivät töni hirveästi mua eivätkä puhu negatiivisia korvaani, niin sen kun vaan tamplaavat tavallaan.

(Ja tönimisellä en tarkoita tanssilattialla tönimistä, enkä ohikulkiessaan hipaisua. Vaan lähinnä sitä ku jos mulla tanssilattian ulkopuolella juoma läikkyy huomattavasti yli, kun kuitenkaan mikään riisitikku en ole. Tai jos tanssilattialla joutuu turvalleen asettumaan, kun joku hyökkää niskaan tuhannen sekaisin tajuamatta mistään mitään. Horjumisia ja sen sellastahan nyt tapahtuu, eikä sitä voikkaan olettaa, että täysin koskematta saa olla, kun klubille menee.)
#14 • • Tres Guest
Propah!

raver.jpg
#15 • • pie Guest
Bileiden järjestäjät varmaan toivoisivat jotain tällaista
  • ostaa lipun (mielellään jo ennakkoon)
  • tulee ajoissa paikalle
  • tuo kaverinsa mukaan ja mainostaa tapahtumaa
  • käyttää rahaa juomiin (et saa mahdolliset juomatakuut täyteen)
  • ja oheiskrääsään(mix-cd:t, paidat ym.)
  • tanssii niin pirusti
  • kehuu tapahtumaa jälkikäteen Platinumin past eventsissä :)
  • tulee seuraaviinkin bileisiin
#16 • • TommyT Guest
Puuh. En oikeasti ymmärrä, että miksi bileisiin pitäisi liittyä joku ohjesääntö/tapakoodi. Kaikki taaplaa tyylillään.

Mutta! Ainoastaan yksi asia on sellainen, jota toivoisin kaikilta:

Jättäkää ne huumeet kotiin tai syökää saatana karkkinne matkalla. Ei tarvitsisi aina tuota ikuista vääntöä huumepoliisin kanssa. Niille yksikin 0.001 gramman käry perustelee mukamas äärimmäiset bilettäjiä kiusaavat toimet. Joten mieti, haluatko olla osaltasi vaikuttamassa negatiivisesti teknokulttuurin huumeiseen maineeseen, jonojen pitenemiseen, ruumiintarkastuksien lisääntymiseen, lupakäytäntöjen vaikeutumiseen, sopivien venueiden käytön hankaloitumiseen, lisäkustannuksiin lipunhinnassa, viattomien koiraparkojen orjuuttamiseen, itämafian tukemiseen, Afganistanin sekasorron jatkumiseen, Makasiinien häviämiseen, populistien valtaannousuun, pirijyräämiseen ja yleisesti mainioiden settien kuuntelemisen ja asiallisen bilettämisen vaikeutumiseen.

-TommyT-
#17 • • Timmo Guest
VITTU WORD!!

Piripäät ja karkkinapostelijat jääkööt kotiin!! Bileisiin tullaan musan takia. Ei sen takia, että on syy vetää huumeita!
#18 • • HydroGen Guest

VITTU WORD!!

Piripäät ja karkkinapostelijat jääkööt kotiin!! Bileisiin tullaan musan takia. Ei sen takia, että on syy vetää huumeita!

Aivan, yhdyn tohon, jotku lähtee bileistään vaan sen takia et saa vetää jotain v*tun piriä :eek: sun muuta päähänsä....
Aito bileistäjä ottaa ilon irti vaik selvin päin (muutama paukku ei oo pahitteeksi)!!! :D
#19 • • Remotion Guest

VITTU WORD!!

Yhdyn täysin jälkimmäiseen kommenttiin
#20 • • serotonot Guest

Aito bileistäjä ottaa ilon irti vaik selvin päin (muutama paukku ei oo pahitteeksi)!!! :D

Eli bileis voi olla selvinpäin kunhan on viinaa?

kiitos tästä paradoksista