Määritelkää ihanteellinen bilettäjä!

108 posts, 6 pages, 14,181 views

#21 • • Taedium Guest

Piripäät ja karkkinapostelijat jääkööt kotiin!! Bileisiin tullaan musan takia. Ei sen takia, että on syy vetää huumeita!

Ja mitä sitten jos se tulee sinne just sen takia, että saa vetää aineita?

Sulla on kolme horkan saaneen näköstä vierekkäin bileissä:

1. Ei ole vetänyt yhtään mitään. Kuskina tänään. Silti heiluu ku heinämies, ja nauttii bileistä juuri niiden Oikeiden Syiden® takia.

2. Toinen, joka heiluu samallailla ja takana olijat luulee, että sillä on muurahaisia housuissa. No tää on käynyt bileissä jo vuodesta 742EKr ja on tänään eliitisti valitsemiensa aineiden vallassa, jotka hän on jo kotonaan mitannut ja vuosien kokemuksella tietää täsmälleen omat toleranssinsa. Nauttii bileistä sekä niiden Oikeiden Syiden®, mutta käyttää aineita lisäämään nautintoa.

3. Joku teinix, joka on ostanut oikee tapahtumaa varten vaaleenpunasen karvahameen ja huitoo joka suuntaan eikä siitä nää miten päin se on. Hän tulee vaan just sen takia, ku ei voi käyttää aineita himassa ku mutsi ja faija on viereisessä huoneessa.

Miten sä erotat noi kolme toisistaan? Mä en ainakaan. Paitsi karvahameesta.
Ja vaikka erottaisit, ni jos noista kukaan ei poikkea sun tielle ja läikytä sun tuoppia, niin miksi sua pitäisi kiinnostaa miksi ne tulee sinne bileisiin?

Poliisit käy noukkimassa sieltä noi häiritsevät piripäät. Onhan se ikävää, että bileitä ratsataan ja näin päin pois, mutta tuff luck - jättäähän moni tv-lupamaksunsakin maksamatta, muttei TV-lupia maksamattomatonta raakata samalla lailla. TV-luvan maksamatta jättävä haittaa myös sinua kallistuneen TV-luvan ja huonontuneen TV-tarjonnan muodossa. Se aineita vetävä haittaa sua joskus tulevaisuudessa, ku se on enemmän lekurissa. Kaikkea muuta haittaa varten meillä on ihan oikeesti sellasia siniasuisia kavereita tekemässä työtään. Ja järkkäreillä luulis olevan silmät päässä jos joku häiritsevästi käyttäytyy. Ja mitä ihmettä se sitten sulle kuuluu? Kannetaan vaa sitä koko maailmaa harteillaan. Ei se poliisi osaa kumminkaan hommiaan hoitaa, jos minä en ole valvomassa?

Ja useinmiten minä menen bileisiin tunnelman ja ystävien takia. Jos on hyvä DJ tulossa, niin silloin musiikin takia pääasiallisesti, vaikka ainahan se musiikki on siellä se tilanteen kasaan parsiva tekijä. Musiikkia kuulen kuitenkin kotonanikin.
#22 • • Tapsa Guest
[/quote]
Eli bileis voi olla selvinpäin kunhan on viinaa?
[/quote]

:D
#23 • • Tapi T Guest

Puuh. En oikeasti ymmärrä, että miksi bileisiin pitäisi liittyä joku ohjesääntö/tapakoodi. Kaikki taaplaa tyylillään.

Et käsitä tapakoodia, mutta silti itse julistat samaan hengenvetoon melkoista tapakoodia?

Minua ei huumeiden käyttö häiritse, mutta olen kyllä ehdottomasti sitä mieltä, että huumeita ei pitäisi tuoda siihen tilaan, missä bileitä järjestetään.

Asiaa ovat tässä topiikissa puhuneet Tarska ja jUSSi. VITTU WORD siis heille.
#24 • • Timmo Guest

Ja vaikka erottaisit, ni jos noista kukaan ei poikkea sun tielle ja läikytä sun tuoppia, niin miksi sua pitäisi kiinnostaa miksi ne tulee sinne bileisiin?

Sen takia että bileissä huumeita käyttävien henkilöiden takia konemusan kuuntelijat leimataan kaikki napin vetäjiks...Ja bileet luokitellaan diilaustapahtumaks.

eli VITTU WORD vaan kaikille pirijyrille. :)
#25 • • Edited Taedium Guest

Sen takia että bileissä huumeita käyttävien henkilöiden takia konemusan kuuntelijat leimataan kaikki napin vetäjiks...Ja bileet luokitellaan diilaustapahtumaks.

Ai senkö takia se onkin.

Ainakin se mitä olen antanut itselleni kertoa on niin, että media ylläpitää aika tehokkaasti tuota imagoa ilman, että niiden muutaman käyttäjän siihen tarvii vahvistusta antaa.

Ja entä ne tapaukset, jotka ei jää kiinni? He eivät ylläpidä tuota imagoa, kun eivät osu statistiikkaan, eivätkä ole median ryöpytyksessä. Eivätkö hekään sinun mielestäsi ole oikeutettuja olemaan sisällä bileissä vain siksi että heillä ei ole Oikeat Syyt® tulla bileisiin?

Ennemminkin itse omalla esimerkillään osoittaa, että eivät ne kaikki ole niitä pirijyriä. Ne huumehörhöt löytyy medialle sieltä bileistä, vaikka olisi YAD:n bileet, mutta jos sieltä löytyy suoraselkäisiäkin ihmisiä, niin ehkä siitä jotain kuvaa tulee siitäkin. Ehkä.

No on toki typerää, kuinka poliisi ratsaa ja tekee ruumiintarkastuksia bileissä, mutta Suomen poliisi onkin aika hysteerinen. Ja se käytöshän selitettiin jo toisella topicilla aika hyvin sillä tulosvastuulla. Käyttäjä on nopsempi käydä läpi ja näyttää statseissa paremmalta ku diileri. Eli mikä muu siinä on taustalla? Et halua poliisien tekevän ratsioita kun itse et uskalla muuten tuoda omia aineitasi paikalle?
#26 • • serotonot Guest

Ai senkö takia se onkin.

Ainakin se mitä olen antanut itselleni kertoa on niin, että media ylläpitää aika tehokkaasti tuota imagoa ilman, että niiden muutaman käyttäjän siihen tarvii vahvistusta antaa.

Ja entä ne tapaukset, jotka ei jää kiinni? He eivät ylläpidä tuota imagoa, kun eivät osu statistiikkaan, eivätkä ole median ryöpytyksessä. Eivätkö hekään sinun mielestäsi ole oikeutettuja olemaan sisällä bileissä vain siksi että heillä ei ole Oikeat Syyt® tulla bileisiin?

Ennemminkin itse omalla esimerkillään osoittaa, että eivät ne kaikki ole niitä pirijyriä. Ne huumehörhöt löytyy medialle sieltä bileistä, vaikka olisi YAD:n bileet, mutta jos sieltä löytyy suoraselkäisiäkin ihmisiä, niin ehkä siitä jotain kuvaa tulee siitäkin. Ehkä.

jos tähän nyt sit vaikka vaihtais KYRPÄ WORD!
#27 • • JussiS Guest

VITTU WORD!!

Piripäät ja karkkinapostelijat jääkööt kotiin!! Bileisiin tullaan musan takia. Ei sen takia, että on syy vetää huumeita!

Sinänsä huumeiden käyttö bileissä ei mua haittaa, mut välillä tuntuu kyl kans siltä et osa porukasta on paikalla vain ja ainoastaan sen kuosin takia. Ne vois jäädä kotiin.

Muuten oon sitä mieltä et paras bilettäjä on sellanen jolla on hauskaa.
#28 • • Timmo Guest

Eli mikä muu siinä on taustalla? Et halua poliisien tekevän ratsioita kun itse et uskalla muuten tuoda omia aineitasi paikalle?

No ei nyt ihan... :D Mä juon bileissä yhden batteryn ja sen jälkeen vettä.
Mutta mä lopetan vääntämisen...muuten rupeaa jutut kiertää kehää.
#29 • • Taedium Guest

No ei nyt ihan... :D Mä juon bileissä yhden batteryn ja sen jälkeen vettä.

No en mä oikeesti meinannukkaa - koivuinen pala silmässä sen kirjoitin. En tiedä käytätkö, mutten kyllä ole aiheesta kiinnostunutkaan.

Mutta mä lopetan vääntämisen...muuten rupeaa jutut kiertää kehää.

Ok.
#30 • • A-E Guest
Kalja mahan omistava farkkuja ja tresor t-paitaa käyttävä ultimate PLUR:sti. Joka on bileissä musan takia.

PS. Ja ne V***N piripäät vois jäädä himaan vetään sitä kamaa, vaikka olis kuinka bileissä oikean syyn takia. (tosiasiassa diilerit ja käyttäjät ovat sitä samaa porukkaa, jotka pilaavat muiden bileet ja elämän)
#31 • • Daniel Braun Guest

Kalja mahan omistava farkkuja ja tresor t-paitaa käyttävä ultimate PLUR:sti. Joka on bileissä musan takia.

Ehkäpä juu joissakin bileissä.
Mutta "ûberturbosupermegatrance" pippaloissa joissa soittavat juuri ne paikkakunnan "kovimmat" kiksu dj:t hilipatihippaa trancea cd-soittimilla...
Sinne en usko kaljamahaisen tresor t-paitaisen PLUR:istin eksyvän.
Paikalla ovat juuri nää ihq teinixit neonpunaisissa ja -keltaisissa karvahameissaan.
Ja miksi he ovat siellä?
Koska se on niin fuckin cool ja saa vetää nappeja!!
Tai ainakin kehuskella vetäneensä nappeja ja käyneensä siellä ja siellä bileissä!
Blaah :D :D
#32 • • Individual Guest
Mul on kaljamaha, farkut ja vandit:in t-paita... :D

T:T
#33 • • Individual Guest
:::
#34 • • TommyT Guest

Puuh. En oikeasti ymmärrä, että miksi bileisiin pitäisi liittyä joku ohjesääntö/tapakoodi. Kaikki taaplaa tyylillään.

Et käsitä tapakoodia, mutta silti itse julistat samaan hengenvetoon melkoista tapakoodia?

Minua ei huumeiden käyttö häiritse, mutta olen kyllä ehdottomasti sitä mieltä, että huumeita ei pitäisi tuoda siihen tilaan, missä bileitä järjestetään.

Asiaa ovat tässä topiikissa puhuneet Tarska ja jUSSi. VITTU WORD siis heille.

Nojoo, kieltämättä, menin liian pitkälle. Alun perin oma pointtinikin oli ihan vain tämä:

"Jättäkää ne huumeet kotiin tai syökää saatana karkkinne matkalla."

Eli ei aineita venuelle..:/

Mutta pointti sitten lähti käsistä ja tuli jatkettua tuota liian pitkälle..;)

Ja erityistä paperille kirjoitettua tapakoodia ei todella mielestäni tarvita. Johan sellainen on kirjoitettukin: Kultaisen Käytöksen Kirja. Noei, vitsi vitsinä, mutta ihan normaalin ihmisen kunnolliset käytöstavat ja huomaavaisuus riittävät omasta mielestäni.

En toki väitä, etteivätkö ympäristöstä imetyt vaikutteet sitten luonnollisesti muuttaisi jokaisen käyttäytymistä bileissä, tarkoituksella tai ilman.

-TommyT-
#35 • • Cofeingirl Guest
Mä en juo viinaa, en vedä kamaa, pukeudun miten pukeudun ja pidän hauskaa. Rakastan konemusiikkia ja bileissä käyn, koska pääsen siellä "nollaamaan" itseni. Eli tamppaan niin p#######sti. Osa nollaa itsensä viinalla, mä tanssimalla. Se on mun elämän suola... :hearts:
Ja olen ylpeä itsestäni :D
#36 • • Jukka I Guest

Mä en juo viinaa, en vedä kamaa, pukeudun miten pukeudun ja pidän hauskaa. Rakastan konemusiikkia ja bileissä käyn, koska pääsen siellä "nollaamaan" itseni. Eli tamppaan niin p#######sti. Osa nollaa itsensä viinalla, mä tanssimalla. Se on mun elämän suola... :hearts:
Ja olen ylpeä itsestäni :D

Ja syystä oletkin. :)
#37 • • Ana-- Guest

Mutta! Ainoastaan yksi asia on sellainen, jota toivoisin kaikilta:

Jättäkää ne huumeet kotiin tai syökää saatana karkkinne matkalla. Ei tarvitsisi aina tuota ikuista vääntöä huumepoliisin kanssa. Niille yksikin 0.001 gramman käry perustelee mukamas äärimmäiset bilettäjiä kiusaavat toimet. Joten mieti, haluatko olla osaltasi vaikuttamassa negatiivisesti teknokulttuurin huumeiseen maineeseen, jonojen pitenemiseen, ruumiintarkastuksien lisääntymiseen, lupakäytäntöjen vaikeutumiseen, sopivien venueiden käytön hankaloitumiseen, lisäkustannuksiin lipunhinnassa, viattomien koiraparkojen orjuuttamiseen, itämafian tukemiseen, Afganistanin sekasorron jatkumiseen, Makasiinien häviämiseen, populistien valtaannousuun, pirijyräämiseen ja yleisesti mainioiden settien kuuntelemisen ja asiallisen bilettämisen vaikeutumiseen.

-TommyT-

Nuff said! Juuri näin. Jos on AIVAN PAKKO kiskoa douppia siedettävän
bilekokemuksen saavuttamiseksi, tehkää se tapahtumapaikan ulkopuolella
ja mieluiten hyvissä ajoin. Eri asia tietenkin on, jos sulla on 15-20 nappia
essoa, ja olet aikeissa myydä niitä bilettäjille. Sillon toivon, että iso paha
poliisisetä työntää paksun karvaisen kätensä olkapäätä myöten sun perä-
aukkoos jossain merikaapelihallin kosteassa, kylmässä nurkassa.
#38 • • serotonot Guest

Nuff said! Juuri näin. Jos on AIVAN PAKKO kiskoa douppia siedettävän
bilekokemuksen saavuttamiseksi, tehkää se tapahtumapaikan ulkopuolella
ja mieluiten hyvissä ajoin. Eri asia tietenkin on, jos sulla on 15-20 nappia
essoa, ja olet aikeissa myydä niitä bilettäjille. Sillon toivon, että iso paha
poliisisetä työntää paksun karvaisen kätensä olkapäätä myöten sun perä-
aukkoos jossain merikaapelihallin kosteassa, kylmässä nurkassa.

Mä en ymmärrä tota "PAKKO KISKOO KAMAA" asennetta. Eiks sitä voi tehdä vapaehtoisesti? Niinq ei väkisin vaan tahallaan. Mulle on ihan yks lysti mitä kuka vetää ja missä, kunhan pitää huolen ettei se aiheuta muille päänvaivaa. Tollainen "kamanvetäjät o huonompii bilettäjiä ku ne ei saa niit kiksei selvin päin"-jeesustelu on niinq syvältä sieltä missä sen poliisisedän käden pitäis välil käydä. (Hmm niinno, riippuu tietty poliisisedästä)

Entä jos kyseessä ei olekaan se että ei saa muuten kiksejä? Entä jos ihminen haluaa varioida kokemuksiaan erilaisilla päihdeaineilla. Otetaanpa esimerkki: Hlö X käy bileissä n. 2kk kuukaudessa. Yleensä hän on täysin selvinpäin, koska kaukaisen sijaintinsa takia hän joutuu liikkumaan niihin autolla. Sitten kerran sattuu mahdollisuus että pääsisi kulkemaan jonkun muun kyydillä ja samalla hän ajattelee että "olisipa kiva tehdä nyt jotain hieman erilailla kun siihen on mahdollisuus", koska asioiden tekeminen jatkuvasti samalla tavalla aiheuttaa niiden muuttumisen rutiiniksi ja sitä kautta tylsistyttää ne. Oletteko te siis sitä mieltä (kamanvetämisenvastustajat) että tämän henkilön bilettämisestä täytyy mennä ilo? Että hänestä tulee samanlainen puristi kuin te joka seisoo johonkin nojaten, ehkä olutta siemaillen ja löytää kaivaa esiin kaikki pienetkin puutteellisuudet järjestelyistä. Hän oppii myös että tanssiminen, se miksi hän alkoi bileissä käymään, ei ole oikein koska nämä puristit kokevat hänen olevan "piripää", koska hän tanssii lennokkaasti; kaikkien ruumiinosien nivelien periksiantavuutta hyväkseen käyttäen. Lopulta tämä hlö X päättää lopettaa bileissä käymisen, koska niistä on mennyt hohto, johtuen siitä että hän kerran erehtyi luulemaan että bileissä saa pitää hauskaa.
#39 • • Taedium Guest

Mä en ymmärrä [...] kerran erehtyi luulemaan että bileissä saa pitää hauskaa.

:eek:

En olisi voinut itse tuon paremmin asiaa ilmaista.

Ihmisiä kiinnostaa toisten tekemiset ihan liikaa.

Menisivät poliisikouluun jos oikeasti kiinnostaa toisten asiat.
#40 • • XriX Guest
Mun puolesta tulkoon bileisiin vaikka alasti taikka miten pukeutuneena, kuhan jättäs ne tupakat ja tuopit sinne tanssilattian ulkopuolelle.
Mikään ei oo ärsyttävämpää ku vieressä heiluu joku jolla on toisessa kädessä tuoppi ja toisessa tupakka ja ite saa väistetellä ettei polta sua... :mad: