Määritelkää ihanteellinen bilettäjä!

108 posts, 6 pages, 14,169 views

#41 • • A-E Guest

Mun puolesta tulkoon bileisiin vaikka alasti taikka miten pukeutuneena, kuhan jättäs ne tupakat ja tuopit sinne tanssilattian ulkopuolelle.
Mikään ei oo ärsyttävämpää ku vieressä heiluu joku jolla on toisessa kädessä tuoppi ja toisessa tupakka ja ite saa väistetellä ettei polta sua... :mad:

Jees mä en olekaan se ihanne bilettäjä, vaan se rööki huulessa tanssilattialla muita kiusaava urpo. :crybaby: PLUR :)

Ei onhan se varmaa ärsyttävää, kun joku polttaa vieressä ja puhaltaa kaikki savut sun silmään.
#42 • • vaavu Guest

Ei onhan se varmaa ärsyttävää, kun joku polttaa vieressä ja puhaltaa kaikki savut sun silmään.

Onhan sekin ärsyttävää kun sitä savua saa silmiin, mutta kyllä vielä enemmän vituttaa kun saa siitä palavasta röökistä iholle/vaatteeseen. Usein tupakkaa heiluttava sankari ei edes huomaa että palava pää osuu muihin.

Niin, eikä se tuopin sisällön läikkyminen kanssatanssijoiden päälle ole myöskään mikään mieltäylentävä kokemus.
#43 • • serotonot Guest
mä poltan tanssilattial, mut varon kyllä muita sohimasta sillä esim seuraavin keinoin

a) pitää röökiä suussa
b) pitää röökiä käden sisällä

tuoppi kädes ei jaksa joraa ku se häiritsee eikä voi keskittyy koko aikaa tanssimiseen, mut jos joku haluu sitä ryystää ni ei mua haittaa skidit roiskeet.

Must tuntuu et teidän kaikkien jotka jaksatte valittaa pitäis lähtee festareille kattoo jotain bändiä eturiviin ni tajuisitte jutun juonen.
#44 • • vaavu Guest

Must tuntuu et teidän kaikkien jotka jaksatte valittaa pitäis lähtee festareille kattoo jotain bändiä eturiviin ni tajuisitte jutun juonen.

Mä en oo koskaan tykännyt festareista, joten voin ihan hyvillä mielin kieltäytyä kunniasta. ::p:

Kyllähän sullakin on varmaan pakko olla jotain sellaisia juttuja joista et pidä kanssabilettäjissä? Esimerkiksi luulisi että jos joku kaatuu päälle tai tulee haastamaan riitaa tai kaataa tuopin niskaan niin sullakin saattaisi tapahtua pientä liikehdintää v-käyrässä. IMHO kaikkea ei ole pakko sietää plurin nimissä, kyllä hölmösti käyttäytyville saa ärsyyntyä.

Eri asia sitten mihin sen rajan vetää. Mä en vielä ota nokkiini siitä jos joku polttaa tanssilattialla, mutta jos se stumppaa röökinsä mun selkään niin sitten voisinkin jo hermostua. Myöskin päällekaatuvat henkilöt voivat olla melko ikäviä, erityisesti jos päällekaatumisen seurauksena joku paikka menee rikki. Itselläni jäi kerran eräs bile ikävästi kesken kun joku humalaisempi herrasmies kaatui päälle ja nilkka muljahti. Eikä tyyppi edes pyytänyt anteeksi. :right:
#45 • • Taedium Guest

mä poltan tanssilattial, mut varon kyllä muita sohimasta sillä esim seuraavin keinoin

a) pitää röökiä suussa
b) pitää röökiä käden sisällä

Poltat tanssilattialla?

Keissi: Yleinen Syyttäjä (Taedium) vs. Serotonot
Historia: Serotonotia syytetään tahallisesta bileiden häiriköinnistä, yleisen ilmapiirin heikentämisestä, sekä vandalismista muiden paikallaolijoiden vaatteita kohtaan.
Tuomari: Taedium

Röökin poltto ja tuopin vieminen tanssilattialle on kauhistuttavimpia tekoja, mitä bileissä voi tehdä. Tästä seurauksena voi olla maksimissaan jopa kuolemanrangaistus.

Luettuani kohdat a), sekä b) havaitsin ne lieventäviksi asianhaaroiksi ja olen valmis langettamaan tuomioni:

Tuomio: Syytetty vapautetaan kaikista syytöksistä lieventävien asianhaarojen perusteella.

Heh, toissakesänä Slayerin keikalla käsi sijoiltaan ja tollee... Mut mä en diggaa siitäkään, että siellä oli eturivissä jengiä rööki huulessa. Jos mä sen olkapään sijoiltaan saan, se on omaa vikaa - mitäs menin sinne. Mut pitää mun olettaa, että ei sieltä palovammoja tule.
#46 • • serotonot Guest

Mä en oo koskaan tykännyt festareista, joten voin ihan hyvillä mielin kieltäytyä kunniasta. ::p:

Miksi ja miksi?

Kyllähän sullakin on varmaan pakko olla jotain sellaisia juttuja joista et pidä kanssabilettäjissä? Esimerkiksi luulisi että jos joku kaatuu päälle tai tulee haastamaan riitaa tai kaataa tuopin niskaan niin sullakin saattaisi tapahtua pientä liikehdintää v-käyrässä. IMHO kaikkea ei ole pakko sietää plurin nimissä, kyllä hölmösti käyttäytyville saa ärsyyntyä.

plurin nimissä.. mikä vitun plur? sekö et saa kaikki rakastaa kaikkia kunhan kaikki tekee samal taval ettei vaan tuu erimielisyyksii. Ei siihen mitään plurii tarvii. Imo se o kaikkiaan hassu läppä vaan. En oo niihin "oikeisiin" plur-aikoihin (jos sellasia nyt joskus on ollu) pyöriny vielä kuvioissa, joten en osaa sanoa. Jos joku kaatuu päälleni niin nostan hänet ylös, koska hän tuskin tarkoituksella sitä teki. En ymmärrä mitä pahaa siinä on jos tasapaino pettää, kävi se sitten tanssilattialla tai jalkakäytävällä. Jos joku tulee haastamaan riitaa siihen on varmaan jokin syy, joten koitan parhaani mukaan selvittää asian. Jos tuoppia tulee niskaan niin yleensä siihenkin on joku syy. Jos taas ei niin luulen että tuopin vahingossa kaataja on vähintään yhtä pahoillaan tapahtuneesta, joten asia kuittautunee ymmärtävin katsein.

Eli: ihmiset tyrii, mitä siitä? Tyriihän sitä itsekin välillä. Toisekseen jos joku haluaa pilata sun bileet kastelemalla sut juomallaan niin sehän siinä "voittaa" kun annat sen pilata sun bileet.

PLUR! (mut ei oikeesti)

ei siihe mitää kummia kirjainyhdisteitä tarvi vaan ymmärtämystä ja ystävällisiä eleitä.

Eri asia sitten mihin sen rajan vetää. Mä en vielä ota nokkiini siitä jos joku polttaa tanssilattialla, mutta jos se stumppaa röökinsä mun selkään niin sitten voisinkin jo hermostua. Myöskin päällekaatuvat henkilöt voivat olla melko ikäviä, erityisesti jos päällekaatumisen seurauksena joku paikka menee rikki. Itselläni jäi kerran eräs bile ikävästi kesken kun joku humalaisempi herrasmies kaatui päälle ja nilkka muljahti. Eikä tyyppi edes pyytänyt anteeksi. :right:

On ikävää jos suhun on tahallisesti tumpattu röökejä. On myös ikävää jos joku on tahallaan kaatunut sun päälle niin että nilkka muljahti. On myös ikävää jos olet katsonut häntä niin pelottavasti ettei hän ole uskaltanut edes pyytää anteeksi. Ja on myös ikävää jos hän ei välittänyt.

Minkälaisessa kiiltokuvamaailmassa sä oikein elät jos noi on asioita jotka aiheuttavat ärtymystä ja pahaa oloa? Siis ei millään pahalla vaan täydestä ihmetyksestä
#47 • • Taedium Guest

Jos joku kaatuu päälleni niin nostan hänet ylös, koska hän tuskin tarkoituksella sitä teki. En ymmärrä mitä pahaa siinä on jos tasapaino pettää, kävi se sitten tanssilattialla tai jalkakäytävällä.

Aivan. Enemmän se horjahdus kuitenkin on odotettavissa siellä tanssilattialla, joten sinne kun menee on syytä varautua siihen, että joku ponkaisee niskaan.

Jos tuoppia tulee niskaan niin yleensä siihenkin on joku syy.

Mutta tässä olen taas eri mieltä. Koska siellä tanssilattialla on odotettavissa se horjahdus, niin pakkoko se tuoppi on sinne viedä? Eikö voi juoda eka ja tanssia sitten antaumuksella? Ku mennä heiluu sinne, kun ei voi kunnolla tanssia eikä kunnolla juoda ja sottaa ja kastelee vaan muiden vaatteet, joka varsinkin talvella on ikävää?
#48 • • Moraani Guest

niin pakkoko se tuoppi on sinne viedä? Eikö voi juoda eka ja tanssia sitten antaumuksella? Ku mennä heiluu sinne, kun ei voi kunnolla tanssia eikä kunnolla juoda ja sottaa ja kastelee vaan muiden vaatteet, joka varsinkin talvella on ikävää?

Kaikkee ei voi saada. Kyllä se on joskus aika rasittavaa kun joutuu vahtimaan ettei tule röökistä tai tuopista, mutta todella harvoin niin on käynyt. Tällä hetkellä ei tule edes yhtä kertaa mieleen.

Itse suosin juomisen ja tanssimisen erottamista, koska lasin pitäminen kädessä tanssimisen kanssa yhtäaikaa on hankalaa. Ei voi keskittyä kumpaankaan kunnolla. Kaikilla on kuitenkin omat mieltymyksensä.
#49 • • serotonot Guest

Jos tuoppia tulee niskaan niin yleensä siihenkin on joku syy.

Mutta tässä olen taas eri mieltä. Koska siellä tanssilattialla on odotettavissa se horjahdus, niin pakkoko se tuoppi on sinne viedä?

tosta asiasta sanoin jo aikaisemmin, mutta viittaisin tähän varvanan

tulee haastamaan riitaa tai kaataa tuopin niskaan

mikä mielestäni tarkoittaa sitä että teko on tahallinen jolloin siihen on jo syy. Ja jos ei ole niin joku on tyrinyt, voi harmi. Ei sen silti mun mielestä pidä antaa pilata iltaa, oli se tehty tarkoituksella tai tahallaan.

pieniä ovat elämän surut jos noita ovat
#50 • • Jukka I Guest

Jos joku kaatuu päälleni niin nostan hänet ylös, koska hän tuskin tarkoituksella sitä teki. En ymmärrä mitä pahaa siinä on jos tasapaino pettää, kävi se sitten tanssilattialla tai jalkakäytävällä. Jos joku tulee haastamaan riitaa siihen on varmaan jokin syy, joten koitan parhaani mukaan selvittää asian. Jos tuoppia tulee niskaan niin yleensä siihenkin on joku syy.

Tilanteessa jossa joku kaatuu päälle/läikyttää kaljaa päälle/polttaa röökillä reiän vaatteisiin siksi, että hän liian päihtynyt hallitakseen itsensä kunnolla, etkö pidä tätä itseaiheutettua olotilaa raskauttavana asianhaarana? Vahinkoja sattuu juu ja puhtaat vahingot ovatkin täysin anteeksiannettavia, mutta jos omia rajojaan ei tunne tai niistä ei välitä, ja tämän suorana seurauksena muille aiheutuu vahinkoa, niin kyseessä ei enää ole puhdas vahinko. Ei rattijuoppokaan aja uhrinsa yli tarkoituksella vaan vahingossa, mutta koska hän on omalla toiminnallaan ratkaisevasti nostanut onnettomuuden todennäköisyyttä, niin tottakai teko on tuomittavampi kuin tilanteessa, missä päälleajaja on selvinpäin.
#51 • • Taedium Guest

Tilanteessa jossa joku kaatuu päälle/läikyttää kaljaa päälle/polttaa röökillä reiän vaatteisiin siksi, että hän liian päihtynyt hallitakseen itsensä kunnolla, etkö pidä tätä itseaiheutettua olotilaa raskauttavana asianhaarana?

Läikyttää kaljaa päälle, niin ikävää se on. Tai polttaa röökillä reiän vaatteisiin. Jos se on täysin hallitsematonta, tai tanssilattialla, niin onhan se paha. En hyväksy.

Mutta kumminkin jos se nyt kaatuu päälle, niin kyllä siellä selvinkinpäin kaatuilee porukkaa. Itsekin toikkaroin, kun tanssin yhtä sulavasti ku 80cm rautatiekiskoa.

Ja jos väenpaljoudessa juoksentelee ympäriinsä ja joku siellä yleisön, ei tanssilattian, vaan yleisön seassa kaatuu/läikyttää/stumppaa ylleni, niin mikäli se on ihan vaan vahinko niin sellaista sattuu. Ja jos se nyt sattuu olee humalassa, niin mulla on pieni uutispommi: Sellaista saattaa tapahtua ravintoloissa.

Niin kauan, kun en mene YAD:n tai AA-kerhon bileisiin, en oleta että siellä on kaikki selvinpäin. Otan tietoisen riskin mennessäni klubille. Tai no mä en kyl sitä pidä riskinä, mutta annettujen määreiden valossa se siltä näköjään näyttää.

Harvoinpa niitä ihan toisella planeetalla olevia on tuoppi kädessä. (Paitsi ehkä vesituoppi.)

Esmes Vantaalla, Tikkurilassa on hyvä oikeussali johon voi mennä kattelemaan niitä oikeusistuntoja. Klubi ei imo oikee sovellu tollasee tuomarointiin.
#52 • • vaavu Guest

Miksi ja miksi?

Liikaa raikasta ilmaa ja liian korkeat promillet.

Jos joku kaatuu päälleni niin nostan hänet ylös, koska hän tuskin tarkoituksella sitä teki. En ymmärrä mitä pahaa siinä on jos tasapaino pettää, kävi se sitten tanssilattialla tai jalkakäytävällä. Jos joku tulee haastamaan riitaa siihen on varmaan jokin syy, joten koitan parhaani mukaan selvittää asian. Jos tuoppia tulee niskaan niin yleensä siihenkin on joku syy. Jos taas ei niin luulen että tuopin vahingossa kaataja on vähintään yhtä pahoillaan tapahtuneesta, joten asia kuittautunee ymmärtävin katsein.

Entä jos ei olekaan? Entä jos Repe tulee kolmen promillen humalassa haastamaan riitaa tuntemattoman kanssa baaritiskillä kun se vainareiltaan luuli että katsoit sen muijaa? Entä jos se Repe suoraan käy asiaan vaikka kaatamalla sen tuopin päälle tai vetämällä pataan?

Eli: ihmiset tyrii, mitä siitä? Tyriihän sitä itsekin välillä.

Vahingon ja välinpitämättömyyden välillä on eroa. Se että tekee jotain vahingossa on sinällään ymmärrettävää. Ja jos vahingon tekijä on pahoillaan tapahtuneesta ja pyytää anteeksi ja ehkä jopa vielä tarjoutuu korvaamaan mahdollisia vahinkoja, asia silloin harvemmin aiheuttaa mitään ongelmaa. Sen sijaan jos joku asia tapahtuu välinpitämättömyydestä muita ihmisiä kohtaan, on ihan oikeutettua antaa henkilölle siitä muutakin palautetta kuin ymmärtäväistä hymyä.

ei siihe mitää kummia kirjainyhdisteitä tarvi vaan ymmärtämystä ja ystävällisiä eleitä.

Mä olen samaa mieltä että kanssaihmisille pitää olla ystävällinen ja ymmärtäväinen, ja uskon vilpittömästi että maailma olisi parempi paikka jos kaikki näin toimisivat. Mutta se ei IMHO edelleenkään poista sitä mahdollisuutta että en voisi suuttua kenellekään jos aihetta on. Joku sopiva balanssi on löydettävä sillä akselilla missä toisessa päässä on 'käännä toinenkin poski' ja toisessa päässä 'vituttaa niin saatanasti ettei muuta voi'.

On myös ikävää jos joku on tahallaan kaatunut sun päälle niin että nilkka muljahti. On myös ikävää jos olet katsonut häntä niin pelottavasti ettei hän ole uskaltanut edes pyytää anteeksi. Ja on myös ikävää jos hän ei välittänyt.

Mä uskon että jos tämä päälle kaatunut tyyppi olisi pyytänyt anteeksi tai edes jäänyt katsomaan mitä kävi, tai parhaassa tapauksessa tarjonnut kyydin/taksimatkan sairaalaan, niin harmistuminen olisi jäänyt hyvin lyhyeksi. Virheitä jokainen tekee aina välillä, mutta ratkaisevaa on miten sen virheen sitten hoitaa.

Minkälaisessa kiiltokuvamaailmassa sä oikein elät jos noi on asioita jotka aiheuttavat ärtymystä ja pahaa oloa? Siis ei millään pahalla vaan täydestä ihmetyksestä

Vaikea sanoa sen maailman kiiltokuva-asteesta kun toisenlaisia referenssejä ei ole. Useimmat mun tuntemat ihmiset harmistuvat jos joku teloo heidät sairaalakuntoon eikä pahoittele asiaa. Sä ilmeisesti et sitten?
#53 • • Jukka I Guest

Niin kauan, kun en mene YAD:n tai AA-kerhon bileisiin, en oleta että siellä on kaikki selvinpäin. Otan tietoisen riskin mennessäni klubille.

Tietysti. On sitä kaljaa läikytelty munkin päälle, mutta kertaakaan moiset episodit eivät ole onnistuneet iltaani pilaamaan, koska - kuten sanoit - olen ottanut tietoisen riskin mennessäni klubille. Tossa serotonotin tekstistä tuli vain sellainen kuva, että kaikenlainen toiminta pitäisi mukisematta sulattaa. Viinaa saa juoda munkin puolesta ihan vapaasti, kunhan sinne tanssilattialle ei tulla heilumaan tuopin/röökin kanssa silloin, kun 1) se on täynnä ihmisiä JA 2) motoriikka ei päihtymystilan vuoksi toimi riittävällä tarkkuudella. Pitäis olla ihan simppeliä toisten huomioonottamis-perusasiaa, vaikka tämä ei kaikkien mielestä näytäkään koskevan aluetta jossa anniskellaan alkoholia.
#54 • • Taedium Guest

Entä jos ei olekaan? Entä jos Repe tulee kolmen promillen humalassa haastamaan riitaa tuntemattoman kanssa baaritiskillä kun se vainareiltaan luuli että katsoit sen muijaa? Entä jos se Repe suoraan käy asiaan vaikka kaatamalla sen tuopin päälle tai vetämällä pataan?

Mitä jos siellä on lauma Borneolaisia kääpiöitä, joista yksi sattuu harrastamaan keilailua ja se keilan kokoinen kääpiö kuivaharjoittelee baarissa osuen kädellään vahingossa Jurvasta kotoisin olevan maatilanisännän tyttären takamukseen, hän säikähtyneenä käännähtää ja hänen hiuksensa osuvatkin sinun vieressä seisovan silmille ja tämä vahingossa kaataa olutta syliisi?

Vai oisko kumminkin niin, että ei noita kumpaakaan tapausta klubeilla niin usein tapahdu?
#55 • • Ana-- Guest

Nuff said! Juuri näin. Jos on AIVAN PAKKO kiskoa douppia siedettävän
bilekokemuksen saavuttamiseksi, tehkää se tapahtumapaikan ulkopuolella
ja mieluiten hyvissä ajoin. Eri asia tietenkin on, jos sulla on 15-20 nappia
essoa, ja olet aikeissa myydä niitä bilettäjille. Sillon toivon, että iso paha
poliisisetä työntää paksun karvaisen kätensä olkapäätä myöten sun perä-
aukkoos jossain merikaapelihallin kosteassa, kylmässä nurkassa.

Mä en ymmärrä tota "PAKKO KISKOO KAMAA" asennetta <clip> bileissä saa pitää hauskaa.

Joo. No, ton postauksen pointti oli kuitenkin siinä, että en hyväksy huuma-
usaineiden tuomista bilepaikalle tai niitten siellä kaupittelua/kiskomista.
Se, piikittääkö jätkä vessakopissa vai nappaako se pillerin tanssilattialla
on nyanssiero; molemmat ei mun mielestä oo kovin suvaittavaa käytös-
tä. Jaa miksikö? Niin kauan kun huumeita tuodaan bilepaikoille, saadaan
kärsiä älyttömistä tarkastuksista, poliisin ratsioista, huumekaupustelun
tuomista lieveilmiöistä (kokemattomien yliannostuksen / känni-heräteos-
tokset ainetta, mikä alkoholin kanssa nauttituna on vaarallinen) puhumat-
takaan huonosta maineesta, kun ratsioissa jää kiinni ihmisiä. Se, että mu-
issakin massatapahtumissa löytyy huumeita ei muuta mitään; focus on
konemusiikkiskenessä ja skenen harrastajissa.

Jos vaikka vaihdetaan toi "PAKKO VETÄÄ" muotoon "Haluaa oman yksilön-
vapautensa ja nautittavan bilekokemuksensa nimissä tukea omalta osal-
taan ihmiskauppaa, naisten seksiorjuutta, huumetuottajamaiden sisällis-
sotia ja ihmisoikeusrikkomuksia ostamalla ja käyttämällä synteettisiä,
ulkomailta salakuljetettuja huumausaineita
". Ovatko kaikki nyt
tyytyväisiä?
#56 • • pakana Guest

Se, piikittääkö jätkä vessakopissa vai nappaako se pillerin tanssilattialla on nyanssiero; molemmat ei mun mielestä oo kovin suvaittavaa käytöstä.

Vai vetääkö sitä sitten muovituopista. Pelkkiä nyansseja.

Jos vaikka vaihdetaan toi "PAKKO VETÄÄ" muotoon "Haluaa oman yksilön-vapautensa ja nautittavan bilekokemuksensa nimissä tukea omalta osaltaan ihmiskauppaa, naisten seksiorjuutta, huumetuottajamaiden sisällissotia ja ihmisoikeusrikkomuksia ostamalla ja käyttämällä synteettisiä, ulkomailta salakuljetettuja huumausaineita". Ovatko kaikki nyt
tyytyväisiä?

No ei. Suomessa myytävä ekstaasi tulee etupäässä Virosta.

Tollanen linkitys toimii muuten ihan yhtä hienosti kaikkiin raakaöljyyn pohjautuvien tuotteiden kanssa, paitsi että sisällissodan voit vaihtaa avoimeks hyökkäyssodaks ja lisätä kansainväliset talouspakotteet.
#57 • • KarriN Guest
Ihanteellinen bilettäjä olen minä. :heart:

Jotkut eivät ehkä tykkää siitä, että silloin tällöin poltan tupakan tanssilattialla, mutta vakuutan, että teen tämän muut huomioonottaen. Eli mahdollisesti siirryn seinänvierustalle, ja joka tapauksessa jätän riehakkaammat diskoliikkeet pois tupakan ajaksi. En muista milloin viimeksi olisin tanssilattialla jotakuta tupakalla polttanut, mutta jos näin sattuisi käymään, niin uhri olisi todennäköisesti takavasemmalta päälleni hypännyt psykemylly.

Mitä tulee taas esillenousseeseen douppikeskusteluun, niin voisimme vaikkapa miettiä bileitä, jossa jengi ei niitä vetäisi, mutta eipä paikalla viinaakaan myytäisi, tai sitä saisi tuoda paikalle. Samoin tupakointi olisi kielletty ja tätä valvottaisiin aktiivisesti. Jos joku tupruttaisi, saisi hän toki osakseen halveksuttavia katseita. Ja poistettakoon moinen ruoja väkipakolla paikalta. Nyt tietenkin TosiStreittarit hihkuvat "Joo! Tuohan se olisi kivaa!", mutta tuskinpa kovin monen mielestä. :) Itse en koskaan ole mistään kiinni jäänyt, ja tuskin jäänkään. Myöskään ahdistusta en kanssabilettäjilleni liene aiheuttanut, ellei sitten ole kyse ollut herkkähipiäisestä huumetutkasta. Älkää kiusatko meitä, jotka hoitavat homman "fiksusti", siis.
#58 • • Ana-- Guest

Se, piikittääkö jätkä vessakopissa vai nappaako se pillerin tanssilattialla on nyanssiero; molemmat ei mun mielestä oo kovin suvaittavaa käytöstä.

Vai vetääkö sitä sitten muovituopista. Pelkkiä nyansseja.

No menipä taas koko postauksen pointti ohi niin, että viuhahti. Poliisi ei
häiriköi bileissä missä luvan kanssa anniskellaan alkoholijuomia. Tässä
mielessä kyseessä ei ole enää nyanssiero, vaan laillisen ja laittoman toi-
minnan ero, ja siten suoraan kytköksissä poliisin intresseihin.

Jos vaikka vaihdetaan toi "PAKKO VETÄÄ" muotoon "Haluaa oman yksilön-vapautensa ja nautittavan bilekokemuksensa nimissä tukea omalta osaltaan ihmiskauppaa, naisten seksiorjuutta, huumetuottajamaiden sisällissotia ja ihmisoikeusrikkomuksia ostamalla ja käyttämällä synteettisiä, ulkomailta salakuljetettuja huumausaineita". Ovatko kaikki nyt
tyytyväisiä?

No ei. Suomessa myytävä ekstaasi tulee etupäässä Virosta.

Tollanen linkitys toimii muuten ihan yhtä hienosti kaikkiin raakaöljyyn pohjautuvien tuotteiden kanssa, paitsi että sisällissodan voit vaihtaa avoimeks hyökkäyssodaks ja lisätä kansainväliset talouspakotteet.

Ja virossakin huumeita tuottaa mafia eli järjestäynyt rikollisuus, ja niillä
rahoilla pyöritetään mittavasti muitakin rikollisuuden osa-alueita, mm.
edellämainittua ihmis- ja asekauppaa.

Mutta hei, ei tehdä tästä toista huumetopikkia. Kunhan kommentoin sitä,
miksi esim e10v-bileissä poliisi tunsi tarvetta olla paikalla valvomassa
touhua. Ei vika ole puhtaasti poliisin, kyllä se katse kannattaa omaan
napaankin välillä kääntää.

Ei kai ole paljoa vaadittu, että vetäisitte huumeenne bilevenuen ulko-
puolella.
#59 • • serotonot Guest

Joo. No, ton postauksen pointti oli kuitenkin siinä, että en hyväksy huuma-
usaineiden tuomista bilepaikalle tai niitten siellä kaupittelua/kiskomista.
Se, piikittääkö jätkä vessakopissa vai nappaako se pillerin tanssilattialla
on nyanssiero; molemmat ei mun mielestä oo kovin suvaittavaa käytös-
tä. Jaa miksikö? Niin kauan kun huumeita tuodaan bilepaikoille, saadaan
kärsiä älyttömistä tarkastuksista, poliisin ratsioista, huumekaupustelun
tuomista lieveilmiöistä (kokemattomien yliannostuksen / känni-heräteos-
tokset ainetta, mikä alkoholin kanssa nauttituna on vaarallinen) puhumat-
takaan huonosta maineesta, kun ratsioissa jää kiinni ihmisiä.

Mitä ne tarkastukset ja ratsiat sua haittaa jos sulla ei itelläs ole mitään? Toi on toki ikävää et porukka vetää övereitä, mut ne tekee sitä viinallakin joten what's the difference? Ja tän scenen maine on vaan huumeinen niin kuin oli rockscenenkin aikanaan. Kyllä se siitä muuttuu mutta se ottaa oman aikansa. Ne huumeotsikot saadaan kyllä tehtyä aina, oli bileissä kukaan kuoseissa tai ei. Ja eikö ole hyvä että ratsioissa jää kiinni ihmisiä niin ne övereitä piikittävät känniensikertalaiset ei häiritse sun bilekokemusta?

Se, että muissakin massatapahtumissa löytyy huumeita ei muuta mitään; focus on
konemusiikkiskenessä ja skenen harrastajissa

Niinpä. eikä sitä muuta se ettei poliisi löydä bileistä mitään. Kyllähän rock-festareillakin edelleen ratsataan porukkaa ja löydetään huumeita, mutta ei niistä enää syytetä musiikkia. Se vain ottaa oman aikansa.

Jos vaikka vaihdetaan toi "PAKKO VETÄÄ" muotoon "Haluaa oman yksilön-
vapautensa ja nautittavan bilekokemuksensa nimissä tukea omalta osal-
taan ihmiskauppaa, naisten seksiorjuutta, huumetuottajamaiden sisällis-
sotia ja ihmisoikeusrikkomuksia ostamalla ja käyttämällä synteettisiä,
ulkomailta salakuljetettuja huumausaineita
". Ovatko kaikki nyt
tyytyväisiä?

Hmm. Miten toi koskee esimerkiksi sellaista bilettäjää joka polttaa bileissä pari jointtia itsekasvatettua kukkaa? Kaiken lisäksi hän on niissä ratsioissa todennäköisimpiä kiinnijääjiä jos poliisilla on koirat.
Vai orjuuttaako se rastahippi seksuaalisesti jotain naista siellä samassa kaapissa missä natikka hohkaa?
#60 • • serotonot Guest

Ei kai ole paljoa vaadittu, että vetäisitte huumeenne bilevenuen ulko-
puolella.

No se onko toi paljon vaadittu, riippuu määrästä. Sä ensin toitotat siitä kuinka ihmiset vetää övereitä yms. ja sit ehdotat et vetäkää kaikki kerralla ja tulkaa sitte sisään.
Ja tuskin kukaan haluaa kuosiaan tuhlata esim 2h jonottamiseen.

Haluisitsä?