Ja mitä sitten jos se tulee sinne just sen takia, että saa vetää aineita?Piripäät ja karkkinapostelijat jääkööt kotiin!! Bileisiin tullaan musan takia. Ei sen takia, että on syy vetää huumeita!
Sulla on kolme horkan saaneen näköstä vierekkäin bileissä:
1. Ei ole vetänyt yhtään mitään. Kuskina tänään. Silti heiluu ku heinämies, ja nauttii bileistä juuri niiden Oikeiden Syiden® takia.
2. Toinen, joka heiluu samallailla ja takana olijat luulee, että sillä on muurahaisia housuissa. No tää on käynyt bileissä jo vuodesta 742EKr ja on tänään eliitisti valitsemiensa aineiden vallassa, jotka hän on jo kotonaan mitannut ja vuosien kokemuksella tietää täsmälleen omat toleranssinsa. Nauttii bileistä sekä niiden Oikeiden Syiden®, mutta käyttää aineita lisäämään nautintoa.
3. Joku teinix, joka on ostanut oikee tapahtumaa varten vaaleenpunasen karvahameen ja huitoo joka suuntaan eikä siitä nää miten päin se on. Hän tulee vaan just sen takia, ku ei voi käyttää aineita himassa ku mutsi ja faija on viereisessä huoneessa.
Miten sä erotat noi kolme toisistaan? Mä en ainakaan. Paitsi karvahameesta.
Ja vaikka erottaisit, ni jos noista kukaan ei poikkea sun tielle ja läikytä sun tuoppia, niin miksi sua pitäisi kiinnostaa miksi ne tulee sinne bileisiin?
Poliisit käy noukkimassa sieltä noi häiritsevät piripäät. Onhan se ikävää, että bileitä ratsataan ja näin päin pois, mutta tuff luck - jättäähän moni tv-lupamaksunsakin maksamatta, muttei TV-lupia maksamattomatonta raakata samalla lailla. TV-luvan maksamatta jättävä haittaa myös sinua kallistuneen TV-luvan ja huonontuneen TV-tarjonnan muodossa. Se aineita vetävä haittaa sua joskus tulevaisuudessa, ku se on enemmän lekurissa. Kaikkea muuta haittaa varten meillä on ihan oikeesti sellasia siniasuisia kavereita tekemässä työtään. Ja järkkäreillä luulis olevan silmät päässä jos joku häiritsevästi käyttäytyy. Ja mitä ihmettä se sitten sulle kuuluu? Kannetaan vaa sitä koko maailmaa harteillaan. Ei se poliisi osaa kumminkaan hommiaan hoitaa, jos minä en ole valvomassa?
Ja useinmiten minä menen bileisiin tunnelman ja ystävien takia. Jos on hyvä DJ tulossa, niin silloin musiikin takia pääasiallisesti, vaikka ainahan se musiikki on siellä se tilanteen kasaan parsiva tekijä. Musiikkia kuulen kuitenkin kotonanikin.