Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.

1,224 posts, 62 pages, 296,094 views

Avatar
#501 • • climate Guest

Jos se yhtään menee sen symbianpohjasen series 60-softan mukaan niinq siemens ja nokia, ni siel o erikseen joku 'arkisto' tai 'kansiot' jossa noi kuvat on kauniisti piilossa. Kyseistä mallia ja merkkiä en tunne mutta luulis et se on aika samalla tavalla.

On kyllä. Ja sieltä kansiosta saa auki ne kuvat. Ja saa zoomattua kuvia. Ja scrollattua kuvia. Mutta ei saa millään poistettua.

Kaikki valikot oon käyny läpi.



Mullapa on hyvää Valentine's puuhastelua, ettin googlesta ton luurin käyttöohjeet. Tässä PDF-muodossa (tosin sulla voi ollakkin ohjeet jo). Sieltä sit kaivoin ainakin tollasen "Delete files" kohdan ... Findilla löytyy toi kohta suoraan kun etsit tosta PDF:stä. Mut jos toi ei toimi tai jos oot tota jo kokeillut niin en kyl sitten tiedä. "Pictures" hakusanalla ei tosta dokkarista löutynyt mitään mikä viittaisi delete/poisto operaatioon :scared:
Avatar
#502 • • climate Guest

Voikohan näillä nykyajan kännyköillä myös soittaa puhelinsoittoja?


Ei voi!
Ante

Posts: 16

#503 • • Ante

Miksi sanotaan housut? Sehän on monikko muoto.



Myös tätä olen ihmetellyt; miksi sanotaan sakset?

---

Kysyin lapsena äidiltä, mistä kylmä tulee :hah:
No mistä se tulee?!



Entä miten on selitettävissä viikset (monikossa) mutta parta (yksikössä). Viiksi varmaan tarkoittaa sitä, kun ajelee vain toisen puolen ylähuulesta. Näyttää yhtä hauskalta kuin kuulostaakin.
Avatar
#504 • • Bio Guest
TV2:selta tulee sellanen umpimähkä-ohjelma, jossa kilpailijat vastaa lasten kysymyksiin, noh:
yks skidi oli kysyny et: "pissaavatko linnut?". Aluks kun nauroin kysymystä, jälkeenpäin aloin ajattelee, et oikeest.. pissaaks ne?? :confused:
Kyllähän ne paskoo ympäriinsä, mut en oo nähny minkään linnun kusevan pelkästään.. sekoittuukse pissi samal siihen kakkiin kun se lintu tekee tarpeensa.

Mä en jaksa alkaa ettii netist vastaust, koska katsoin äsken miljoonääri-jussin ja se vei multa kaiken energian..
Avatar
#505 • • dixoff Guest


Kyllähän ne paskoo ympäriinsä, mut en oo nähny minkään linnun kusevan pelkästään.. sekoittuukse pissi samal siihen kakkiin kun se lintu tekee tarpeensa.



Linnuilla on pissimistä, kakkimista ja jälkeläisten tekoa varten yksi yhteinen reikä, jonka kautta kaikki hoituu. Pissa ja kakka sekoittuvat keskenään ja tulevat sitten molemmat samalla vaivalla ulos kun siltä tuntuu.
Avatar
#507 • • A-E Guest
Kirjain Z lisää katu uskottavuutta sanoissa.
Avatar
#508 • • Taedium Guest

Mullapa on hyvää Valentine's puuhastelua, ettin googlesta ton luurin käyttöohjeet. Tässä PDF-muodossa (tosin sulla voi ollakkin ohjeet jo).

Kiitos. Oletkin näköjään etevämpi käyttämään Googlea, kuin minä.
Avatar
#509 • • Tapi T Guest

Ei kellään ole kokemusta Panasonic EB-GD87 mallin kanssa?


Mä oon nykyisessä työssäni huomannut, ettei muita paitsi Nokian kännyköitä kannata ostaa. Kaikki osaavat käyttää niitä ja vain niissä toimii oikeastaan kaikki palvelut moitteetta.
Avatar
#510 • • Jukka I Guest

Usein vielä ruuhkajunissa/busseissa ei niihin rakoihin edes mahdu kun ihmiset ovat tunkeneet niihin laukkujaan tai muuta.



Tuohon auttaa kohteliaasti mutta määrätietoisesti lausuttu "anteeksi, tuossa on varmaankin tilaa".
Avatar
#511 • • te i nie m mi Guest


Meillä on nyt reippaan viikon pyöriny yks koira.



mitä sille hauvalle kävi?
Avatar
#512 • • LindaGP Guest
Miksi oman äänen kuuleminen äänitettynä kuulostaa niin oudolta ja vieraalta? Olen juuri kuunnellut läpi reilut 18 minuuttia omaa spiikkausta otsikolla 'Linda Svenssonin ruåtsinkieliset löpinät vol. 1'. Eihän se kuullosta ollenkaan minulta.
Avatar
#513 • • ville Guest

Miksi oman äänen kuuleminen äänitettynä kuulostaa niin oudolta ja vieraalta? Olen juuri kuunnellut läpi reilut 18 minuuttia omaa spiikkausta otsikolla 'Linda Svenssonin ruåtsinkieliset löpinät vol. 1'. Eihän se kuullosta ollenkaan minulta.



Puhuttaessa osa äänestä kulkeutuu kallon luiden kautta kuuloelimiin ja siten aistituntemus on erilainen, jos kuulee oman äänensä nauhalta.

Ja voi siihen jotain muutakin liittyä, mutta ainakin toi.
Avatar
#514 • • JussiS Guest

Ja voi siihen jotain muutakin liittyä, mutta ainakin toi.


Ainakin äänentoiston laatu on huonompi (yleensä kotinauhoituksissa erittäinkin huono), jonka lisäksi kaiut sun muut puuttuvat.
Avatar
#515 • • Taedium Guest

mitä sille hauvalle kävi?

Oli taas viikonlopun meillä ja leikittiin sen kanssa. Sitten se jonnekki taas hävis. Kaippa se tulee taas käymää ku sille nälkä iskee.
Avatar
#516 • • Juha Vilkamo Guest
Miksi ihmeessä salamalla otetuissa valokuvissa etenkin tietyillä eläimillä silmät näyttävät niin kirkkailta? Kyllä sen ymmärtää että verkkokalvo heijastaa valoa takaisin, mutta se pelkästään ei selitä sitä kirkkauden voimakkuutta (kai).
Avatar
#517 • • Hempp@ Guest
Vain yksi kysymys: toimiiko avatarini?
Avatar
#518 • • Hempp@ Guest
Eipä näytä toimivan ei... :sad:
Avatar
#519 • • climate Guest

Vain yksi kysymys: toimiiko avatarini?

ei ainakaan tällä hetkellä klo 14 suomen aikaa
Avatar
#520 • • sauce Guest
miksi taiteilijamiehet, tanssijat ja hintit puhuu niinku ämmät?

nimim. ottaa päähän