Kai olet kuullut: "Tieto lisaa tuskaa." Kai se kaantaenkin toimii.
Ai että tuska lisää tietoa? Täytyypä lopettaa yliopisto-opinnot ja siirtyä etsimään tietoa Tuska-festareilta.
1,224 posts, 62 pages, 312,400 views
Kai olet kuullut: "Tieto lisaa tuskaa." Kai se kaantaenkin toimii.
edit: noh, ei mitään.. olin kännis.
Miten menetellään kun skootteri, mopo, motski tai joku vastaava jätetään esim 1h-parkki alueelle? Ei siihen nyt parkkikiekkoakaan voi jättää. Mitä lappuliisa sanoo?
Itte en omista sellasta mut tul vaan mieleen...
Mut kysymys: miksi naiset ei osaa kävellä korkokengillä tai platformeilla vaan kävelevät jalat koukussa? Tämä on erittäin ruman näköistä.
Mut kysymys: miksi naiset ei osaa kävellä korkokengillä tai platformeilla vaan kävelevät jalat koukussa? Tämä on erittäin ruman näköistä.
Käyvätkö kasvissyöjät makkaratalossa vai onko heille oma soijamakkaratalo?
Kysymys: miksi naisten ylipäänsä pitäisi pystyä kävelemään korkokengillä? Miksei samantien varvastossuilla? ::p:
Kymysys: mistä ruohon siemenet tulee?
Kyllä mä ainakin osaan kävellä korkokengillä.
Kokeilisit itse joskus. :D Ei se ole niin helppoa, mitä vois kuvitella.
Jos pallon sisällä on vaikkapa ympyrän muotoinen "tila" jota ei tietenkään voi nähdä koska se on sisällä ja sinne ei pääse mikään eikä sieltä ulos... Mikä sen nimi on? Ei se nyt reikä tai kolokaan ole, nehän on molemmat sellasia mitkä näkee ja mihin pääsee ja mistä pääsee pois.... mikä se "tilan" nimitys on?
Jos pallon sisällä on vaikkapa ympyrän muotoinen "tila" jota ei tietenkään voi nähdä koska se on sisällä ja sinne ei pääse mikään eikä sieltä ulos... Mikä sen nimi on? Ei se nyt reikä tai kolokaan ole, nehän on molemmat sellasia mitkä näkee ja mihin pääsee ja mistä pääsee pois.... mikä se "tilan" nimitys on?
Öh.
Villi veikkaus: ydin?
Olettaen että siis se pallon sisällä olevassa tilassa on jotakin niin mä ainakin sanoisin et se on pallon ytimessä...
Ei se sekään voi olla. Eikö ydin olisi sen "tilan" tai pallon keskusta? tai sit se tila voi olla ytimessä...tai jtn... eikä sen tilan ole pakko olla keskellä sitä juttua.
Mie oletinkin että se tila olis siellä pallon keskellä.
Tähän perustuen heitin ton veikkauksen.
Oliskos säiliö tms parempi veikkaus?
Umpio?
Hah! Säiliö! (pari menny vai? :D)
Umpio itseasias kuullostaa aika oikeelta... En tosin tiädä, si ks kysyinkin...