Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.

1,224 posts, 62 pages, 291,879 views

Avatar
#541 • • LindaGP Guest

Nyt tunnen itseni tosi tyhmäksi, mutta on pakko kysyä: Kuka tämä Norikoa esittävä nainen Noriko show:ssa on? Mulla meni hauskuus ihan sivu suun kun en tiennyt.


Se on Outi Mäenpää. Näytellyt toooosi monessa leffassa, ja on varmaan kuuluisimpia Suomalaisia ulkomailla (ainakin joissain lehdissä väitetään, että Mäenpäällä olis "julkkis-status" ainakin Keski-Euroopassa), kiitos Aki Kaurismäen.



Just. Tänx. Nimi ainakin on tuttu, ja olen vissiin nähnytkin jonkun leffan missä hän on mukana. En olisi kyllä tunnistanut... *nolotushymiö*
Avatar
#542 • • osenoko Guest

(ainakin joissain lehdissä väitetään, että Mäenpäällä olis "julkkis-status" ainakin Keski-Euroopassa), kiitos Aki Kaurismäen.



Et kai sekoita Kati Outiseen joka on Aki Kaurismäen vakkareita? Outi Mäenpää on kyllä Noriko.
Avatar
#543 • • JussiS Guest

Et kai sekoita Kati Outiseen joka on Aki Kaurismäen vakkareita? Outi Mäenpää on kyllä Noriko.


Sekoitan.

Eniveis, Outi Mäenpää on silti näyttelijä.
Avatar
#544 • • Taedium Guest

Näin muuten on!

97,6% tietokoneongelmista poistuisi, jos ihmiset otettaisiin pois kayttamasta niita.
Avatar
#545 • • Tapi T Guest
Tähän väliin sellainen kysymys, että tiedättekös te muut mitä vessaharjalla tehdään?

Tämä siksi, että itselleni sen käyttö ja tilanteet jossa sitä käytetään ovat varsin selviä, mutta täällä duunissa muutama sankari ei ilmeisesti ole ikinä ks. laitteesta kuullutkaan.
:mad:
Avatar
#546 • • Daniel Braun Guest

Tähän väliin sellainen kysymys, että tiedättekös te muut mitä vessaharjalla tehdään?


Joo...
Eiks se oo niinku vähän tyyliin koriste-esine? :confused:
Avatar
#547 • • Hansu Guest
Kysymys, joka on askarruttanut mua hyvin kauan: miten Iines saa räpylänsä mahtumaan niihin korkkareihinsa?!
Tässä kuva havainnollistamaan kysymystä:
iinesrapyla.jpg
Jääkö se räpylä jotenkin "laineille" tai rullalle vai miten sille oikein käy??? Auttakaa mua pelastamaan yöuneni!
Avatar
#548 • • Bio Guest

Kysymys, joka on askarruttanut mua hyvin kauan: miten Iines saa räpylänsä mahtumaan niihin korkkareihinsa?!
Tässä kuva havainnollistamaan kysymystä:
iinesrapyla.jpg
Jääkö se räpylä jotenkin "laineille" tai rullalle vai miten sille oikein käy??? Auttakaa mua pelastamaan yöuneni!



ehkä se tekee samanlain kuin tuhkimo-sadussa ne pahat siskot, et se veistelee jalkojaan et ne mahtuu siihen kenkään..
Avatar
#549 • • puskA mujunen Guest


BMW:n ikkunat ovat auki,sillä tässä esimerkissä leikimme että on kesä.
:D




onko talvisin ulkona kärpäsiä??
Avatar
#550 • • osenoko Guest

onko talvisin ulkona kärpäsiä??


Jos kärpäsen esiasteet sijaitsevat paikassa missä on talvella riittävän lämmintä riittävän pitkään (esim. auringon poikkeuksellisen voimakkaasti lämmittämässä paikassa - tämä tosin lienee todennäköisempää kevät- kuin talvikuukausina) niin kaipa ne sieltä ihan normaalisti ulkoistuvat.

Vaihtolämpöisenä kärpänen tosin tarvitsee lämpimän ympäristön operoidakseen normaalisti, ts. kuukahtaa kyllä pakkaaseen hyvinkin nopeasti.

t. Luontoilta-posse
Avatar
#551 • • Bio Guest
mä oon tätä jonkun aikaa miettinyt, enkä löytänyt vastausta.. ja tää kysymys sopii hyvin tähän topicciin, eli:

mitä tarkoittaa kun biiseissä lukee perässä EP?

kaikki varmaan tietää ton, mut mulla ei oo tullut tietoisuuteen vielä..
Avatar
#552 • • timppa^ Guest

mä oon tätä jonkun aikaa miettinyt, enkä löytänyt vastausta.. ja tää kysymys sopii hyvin tähän topicciin, eli:

mitä tarkoittaa kun biiseissä lukee perässä EP?

kaikki varmaan tietää ton, mut mulla ei oo tullut tietoisuuteen vielä..



EP tarkoittaa ainakin extended playtä, eli normaalisti 3-4 biisin julkaisua. enpä muista kuitenkaan biisin perässä moista tekstiä nähneeni :confused:
Avatar
#553 • • NS Guest

mä oon tätä jonkun aikaa miettinyt, enkä löytänyt vastausta.. ja tää kysymys sopii hyvin tähän topicciin, eli:

mitä tarkoittaa kun biiseissä lukee perässä EP?

kaikki varmaan tietää ton, mut mulla ei oo tullut tietoisuuteen vielä..



Jep, eli singlessä on yleensä vain yhdestä biisistä eri versioita kun EP:ssä yleensä useampia eri biisejä kuitenkin vähemmän kuin albumissa. Ja EP levyissä on yleensä myös hienommat kannet kuin sinkuissa.

Ja EP ei lue koskaan biisin nimen perässä vain ainoastaan levyn. Vaikka levyllä usein onkin saman niminen biisi kuin levy.
Avatar
#554 • • Bio Guest
kiitoksia, taas olen hivenen viisaampi
Avatar
#555 • • Yallu Guest
Miksi V#¤*ssa messenger ei toimi??
Avatar
#556 • • Funkatronik Guest
Olen miettinyt...

Jos vihollisen viholliset ovat ystäviä, niin tarkoittaako se sitä että ystävien ystävät ovat vastaavasti vihollisia?
Avatar
#557 • • milo Guest

Olen miettinyt...

Jos vihollisen viholliset ovat ystäviä, niin tarkoittaako se sitä että ystävien ystävät ovat vastaavasti vihollisia?


Matemaattisesti jos ajatellaan, niin voidaan olettaa, että vihollinen on miinus(-) ja ystävä plussa (+) ja tietoahan on, että -*-=+ ja +*+=+. Eli ystävän ystävän pitäisi olla ystävä.:D
Avatar
#558 • • Funkatronik Guest
Tuota mietin jo. Voiko ihmissuhteisiin soveltaa matematiikkaa ja jos voi, niin minkä takia juuri kertolaskua?
Avatar
#559 • • Tapi T Guest
Kertokaapas noita halpalentoyhtiöitä, jotka lentävät helsingistä tukholmaan edullisesti.
Avatar
#560 • • Taedium Guest

Tuota mietin jo. Voiko ihmissuhteisiin soveltaa matematiikkaa ja jos voi, niin minkä takia juuri kertolaskua?

A math professor was giving a lecture to a class. He explained, that two negative things can make positive outcome, but two positive things can never make a negative outcome. Some smart-donkey from the backrow said to that: "Yeah, right... :rolleyes:"