miks aurinko nousee?
Ei se nouse, vaan maapallo pyörii, jolloin näyttää siltä, että aurinko nousee. Kyseessä on siis optinen harha.
Aurinko ei nouse.
1,224 posts, 62 pages, 311,834 views
miks aurinko nousee?
Sitä paitsi sun varmaan kannattaisi harkita tota meikkauksen vähentämistä jos kaapissa on 500 000 eri meikkiä. Ei ne ees näytä niin hyviltä pojan naamalla.
Ja mikä ihmeen lippukuntalehti?
Jaa. En oo ollu partiossa, en rippileirillä, en prometeusleirillä, en ees koulun askartelukerhossa sitten ekan luokan. Ei voinu tietää.Tietsä semmonen partiolippukunnan oma lehti.
...mutten kehdannu kysyy kaverilta mitä se meinaa.
No jos et tiedä miksi olet siellä, niin tule pois sieltä. Ja jos ihmettelet mitä virkaa sulla on, niin koita vaikka täältä. On siellä yks Kotkaankin.Miksi minä olen täällä?
Mitä virkaa ihmisellä nimeltä Daniel Braun on?
Miksi tiskaaminen, tai lähinnä sen aloittaminen on joka kerta yhtä vaikea toteuttaa?
Suosittelen tiskaamista heti päivän aterian jälkeen.
Mikä on sanan "muikea" tarkka määre?
Jaa se on keksitty sana? Mäki oon keksiny oman sanan:No ei. Oikeasti se on mukavan ja soikean ristisiitos.
Eh. Suosittelen sen astianpesukoneen hankkimista niin ei tuu ongelmaa. Ja kun vielä hankkii semmosen pienen mallin niin sen täyttäminen ja tyhjääminen menee niin nopeasti että siitä ei ehdi tulla ongelmaa.
Mua on ihmetyttäny suomenkielessä muutama sana.
Jos joku on hävytön, niin onko sen vastakohta hävyllinen?
Jaa se on keksitty sana? Mäki oon keksiny oman sanan:No ei. Oikeasti se on mukavan ja soikean ristisiitos.
Sääliö
Se on säälittävä ääliö.
Nii siis ton sanan oon vaa keksiny. Se ei liity muuten asianyhteytee, ku et toi on keksitty sana.
Jaa, no mä en kyl tunne yhtään hävytöntä naista, että eiköhän toi oo vaa miesten ongelmia kumminkin.Ei vaan häveliäs
Illalla alkoi mua mietityttään seuraava asia:
Onko sitten "Suomalainen o ja Suomalainen t"-kirjaimet olemassa?