Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.

1,224 posts, 62 pages, 296,035 views

Avatar
#221 • • Taedium Guest
Miksi irtokarkit pitää aina syödä pareittain?

Sun pitää ensin löytää sun sisäinen plur ennen kuin sä tajuat mikä mahtava kauneus piilee kiksukarvassa.

Plur tai pari naamaan, niin varmasti näkee kaikkessa sen kauneuden, mutta onko se fiksua?

Pitäisikö mun valmistautua jo tulevaan, käydessäni hakemassa mun takin räätäliltä keskiviikkona? Vähän pinkkiä karvaa kauluksiin ja liepeisiin?

Älä ikinä kieltäydy karvakauluksesta.

P.S. Taedium, kiitti vinkistä. Havin kynttilät valaisee ihan hyvin tälläkin hetkellä.

"Tulkoon Valo!" Ja valo tuli. (1.Moos.1:3)
Avatar
#222 • • phanatic Guest

Plur tai pari naamaan, niin varmasti näkee kaikkessa sen kauneuden, mutta onko se fiksua?



On.
Avatar
#223 • • LindaGP Guest

Miksi irtokarkit pitää aina syödä pareittain?



Hyvä kysymys! Mäkin haluan tietää. Kertokaa nyt joku, että Tarska ja minä päästään tästä tietämättömyyden tuskasta, ja kenties joskus voimme syödä niitä yksitellenkin.
Avatar
#224 • • JussiS Guest

Hyvä kysymys! Mäkin haluan tietää. Kertokaa nyt joku, että Tarska ja minä päästään tästä tietämättömyyden tuskasta, ja kenties joskus voimme syödä niitä yksitellenkin.


Ootte vaan outoja ja ihan pihalla tästä maailmasta. Mä syön niitä aina yksitellen (isot karkit, esmes merkkarit) tai kourallisia (esmes suklaarusinat). Hävetkää.
Avatar
#225 • • JsL Guest

Mä syön niitä aina yksitellen (isot karkit, esmes merkkarit) tai kourallisia (esmes suklaarusinat). Hävetkää.



Oikea tapa syödä merkkareita on laittaa ensin neljä merkkaria päällekkäin. Kaava = punainen,musta,keltainen,musta. Puristetaan merkkarit yhteen, jonka jälkeen paketti suuhun ja eikun imeskelemään. Näin saamme parhaan tehon irti merirosvokarkeista. :heart:
Avatar
#226 • • Taedium Guest

Oikea tapa syödä merkkareita on laittaa ensin neljä merkkaria päällekkäin. Kaava = punainen,musta,keltainen,musta. Puristetaan merkkarit yhteen, jonka jälkeen paketti suuhun ja eikun imeskelemään.

Aha. 8|

Siispä perustin uuden topicin.
Avatar
#227 • • vaavu Guest

Oikea tapa syödä merkkareita on laittaa ensin neljä merkkaria päällekkäin. Kaava = punainen,musta,keltainen,musta. Puristetaan merkkarit yhteen, jonka jälkeen paketti suuhun ja eikun imeskelemään. Näin saamme parhaan tehon irti merirosvokarkeista. :heart:



Oooh, mä rakastan merkkareita mutta en ole koskaan kokeillut tätä yhdistelmää! Lähentelee suorastaan neroutta! Mä oon aina syönyt karkkini yksittäin, enkä ole ymmärtänyt tätä pareittain syövien koulukuntaa, mutta tossa konstruktiossa on ns. munaa.

Saako tosta hyvät nousut?
Avatar
#228 • • Taedium Guest

merkkareita

Eikö tää mee vähä offtopic? "Käytä sitä searchia!"

Ja mitä niitä muita kommentteja oli mitä tähän välii kaikki tosii (wb-)prot heittäis?

Uusi topic aiheesta.
Avatar
#229 • • taro Guest
Mikä on se jossa on puinen keppi, ja toisessa päässä punainen imukuppi? Sillä avataan viemäreitä.

:D
Avatar
#230 • • LindaGP Guest

Mikä on se jossa on puinen keppi, ja toisessa päässä punainen imukuppi? Sillä avataan viemäreitä.

:D



Tulisuudelma. *pus pus*
Avatar
#231 • • taro Guest


Tulisuudelma. *pus pus*



Tämä selvä.
Sitä virallista nimeä kaipasin..
Olenkohan oikeassa..
Karhunpumppu?

*päähänpinttymä* :D
Avatar
#232 • • Taedium Guest
Oonkohan mä tän jo kysyny tupakointiin liittyvissä topiceissa jo? Ei muista. Mut en ainakaa muista vastausta, vaikka oisin se jossain nähny. En käytä searchia!

Jos tupakka on pehmeää ja jos paperi on pehmeää ja tupakantuhka on pehmeää, niin miksi tupakan tulipää on kova?
Avatar
#233 • • LindaGP Guest

Karhunpumppu?



Juu, niin se nimi taitaa olla oikeasti.
Avatar
#234 • • serotonot Guest

Oonkohan mä tän jo kysyny tupakointiin liittyvissä topiceissa jo? Ei muista. Mut en ainakaa muista vastausta, vaikka oisin se jossain nähny. En käytä searchia!

Jos tupakka on pehmeää ja jos paperi on pehmeää ja tupakantuhka on pehmeää, niin miksi tupakan tulipää on kova?



niinpä! ja lisäks se et jos koitat vääntää tupakan sillee U-maiseen asentoon ni se katkee mut ku sytyttää sen ja polttaa pari hatsia ni sen saa ihan kummalle mutkalle ilman et se katkee.

psyykkaavaa...
Avatar
#235 • • Taedium Guest

niinpä! ja lisäks se et jos koitat vääntää tupakan sillee U-maiseen asentoon ni se katkee mut ku sytyttää sen ja polttaa pari hatsia ni sen saa ihan kummalle mutkalle ilman et se katkee.

...No mä poltan irtotupakkaa, ni niitä voi väännellä ja käännellä haluamaansa muotoon. (Punaista Van Nelleä, jos saatavilla, muutoin Valkoista Drumia ja Muskote papereita jos mahdollista.)

Mut vinkki: Ota seteli (tai mikä tahansa paperi) ja kääri se rullalle röökin ympäri. Nyt voit kääntää röökin katkeamatta mutkalle ja sytyttää sen. (Poista seteli ennen polttamista. Tulee ikävä sivumaku muuten ja kallis rööki.)
Avatar
#236 • • Remotion Guest

Karhunpumppu?



Juu, niin se nimi taitaa olla oikeasti.



Karhupumpuksi sitä sanotaan ainakin Aku Ankassa, joten näinhän sen täytyy olla.
Avatar
#237 • • LindaGP Guest

Karhupumpuksi sitä sanotaan ainakin Aku Ankassa, joten näinhän sen täytyy olla.



Ja Aku Ankka on aina oikeassa.

Uusi kysymys: Miksi sanomalehtien painomuste on niin höllässä, että irtoaa mustaten kädet?
Avatar
#238 • • Taedium Guest

Uusi kysymys: Miksi sanomalehtien painomuste on niin höllässä, että irtoaa mustaten kädet?

Jatkokysymys: Painomuste purkissa on ongelmajätettä. Miksi se muuttuu normaaliksi paperiroskaksi, kun se painetaan paperille?
Avatar
#239 • • serotonot Guest

Uusi kysymys: Miksi sanomalehtien painomuste on niin höllässä, että irtoaa mustaten kädet?

Jatkokysymys: Painomuste purkissa on ongelmajätettä. Miksi se muuttuu normaaliksi paperiroskaksi, kun se painetaan paperille?



heh. mies tekee itselleen ongelmajätteestä jäteongelman
Avatar
#240 • • taro Guest


Karhupumpuksi sitä sanotaan ainakin Aku Ankassa, joten näinhän sen täytyy olla.


Ja näin asia virallistettiin! Kiitos Aku! :excellent: