Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.

1,224 posts, 62 pages, 295,909 views

Caro²

Posts: 5,301

#181 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Originally posted by Caro²:

Originally posted by Daniel Braun:
Mikä on väärinpäin ja mikä oikeinpäin?
Se on suhteellista.
Mun mielestä oikeinpäin on että se paperin pää roikkuu siinä "ulkoreunassa" eikä seinää vasten...
Tätäkö tarkoitit?



Kysymys oli retorinen.
Tässä selvennys kysymykseen:
Väärinpäin oleva vessapaperi riippuu aivan henkilöstä joka vessaan tulee.
Psykologisesti ihminen ei muista normaaleja asioita jotka sujuvat luistavasti, ja samalla tavalla kuin omassa elinympäristössä (= kotona).
Eli jos käyt kaverilla paskalla, ja vessapaperi on siellä samalla tavalla kuin kotonasi, niin et pane sitä merkille. Et myöskään muista oliko vessapaperi oikein vai väärinpäin ellet väkisin muistele ja pinnistele asian kanssa.
JOS taas vessapaperi on väärinpäin, muistat sen todennäköisesti pidempään "Olipa vittumaista pyyhkiä persettä kun rulla oli väärinpäin..".
Viimeistään muistat sen kun istut kaverin pöntölle, ja vilkaiset vessapaperia: "Ei vittu, taas tää paska vessa! Vituttaa käydä täälä paskalla!" - ainoastaan siitä syystä että toiletti-paperi on väärinpäin.

Tästä johtuen mielessä herää kymys, "Miksi vessoissa on aina wc-paperirullat väärinpäin". Vaikka todellisuudessa useimmissa vessoissa ne saattaa olla oikeinpäin, mutta muistat vaan ne "vittumaiset" huussit.

get It?

Guut...
Avatar
#182 • • vaavu Guest

Ei keskipisteestä voikaan, mutta jos liikut siitä mihin suuntaan vain?



Niih, täähän on sinänsä ihan mielenkiintoinen ajatusleikki. Jos on täsmälleen maapallon keskipisteessä, tarkoittaa se että joka puolella on yhtä paljon massaa, joka taas tarkoittaa sitä että tuon massan aiheuttama vetovoima on joka puolelta yhtä suuri, jolloin vetovoimat kumoavat toisensa ja periaatteessa ei tipu mihinkään suuntaan. Mutta jos poikkeuttaa itseään tuosta pisteestä edes vähän, niin silloin tipahtaa aina takaisin keskipistettä kohti, koska massaa tulee enemmän sinne suuntaan mistä pois päin liikutaan, jolloin vetovoimavektorien summavektori osoittaa takaisin keskipistettä kohti.

:scared:
Avatar
#183 • • Juki54 Guest
Mielenkiintoista mielestäni :)
Avatar
#184 • • vaavu Guest

Mielenkiintoista mielestäni :)



No niin on itse asiassa mustakin, mutta en vaan viitti myöntää sitä ääneen kun muuten tuun paljastaneeksi mussa asuvan pienen teekkarin ja kaikki nauraa mulle. :crybaby:
Avatar
#185 • • Taedium Guest

Kerettiläinen! Kun vessapaperi roikkuu rullan "ulkopuolella", niin se on heiluu ilmavirran mukana, tarkertuu housuihin yms. Vessafriikit ja muut ammattilaiset ovat jo pitkään laittaneer rullan siten, että ulos tuleva paperi jää seinän ja rullan väliin.

No jos vessassa on siinä rullan päällä sellainen lätkä, joka pitää rullan paikoillaan ja auttaa siinä, että se katkeaa näpsäkästi siitä katkaisukohdasta, niin ei tarvii mitään tollasii amatöörikikkoja ja laittaa sitä rullaa väärinpäin. Ja millanen tuuli siellä sun vessassas käy jos se ilmavirran mukana lentää housuihin saakka? Ei sitä rullaa itkuraivolla tarvii kiskoa.

Ja sit jos on harjaantuneempi vessapaperinkäyttäjä, niin ei tarvii edes sitä lätkää siihen rullan päälle, vaan ihan ammattimaisella ranneliikkeellä siitä saa nykästyä ilman, että se mihinkään housuihin tarttuu.

Harjoituksen puutetta, sanon minä!

Mulla ei oo karvaista mattoa mun vessassa, vaan semmonen sinikirjava räsymatto.

25% kotini vessoista omaa kokolattiamaton. :D

Ja kun kävelee aamulla huoneestaan kokolattiamattoa pitkin käytävään, sen kokolattiamattoa pitkin kokolattiamattopäällysteisille portaille ja alakertaan ja sitten sinne vessaan, niin on lämmin varpaille. Tai sit voi laittaa stiflat jalkaa ja mennä siihen oman huoneen vieressä olevaan vessaan. Siel on ruma oranssi karvamatto joka tuli kämpän mukana. Onneks ei oo sellasta pitkää karvaa mitä vessanmatot yleensä.

Ei keskipisteestä voikaan, mutta jos liikut siitä mihin suuntaan vain?

Voisko olla, että palaa takasin siihen keskipisteeseen?

Eikö tää tunneli maapallon läpi -juttu jo keskusteltu? Vai oliko se täällä? Miksi ihmisellä voi olla huono muisti? Oi muistatko vielä sen virren? Ja koska meillä on joulu, juhla armas lapsien?
Avatar
#186 • • akir0 Guest
Miks te käytätte vessapaperia ku voisitte sen sijaa säästää!
Avatar
#187 • • Taedium Guest

Miks te käytätte vessapaperia ku voisitte sen sijaa säästää!

Tuli muuten mieleen, mulla on allergikkona vessapaperirulla öisiä nenänniistoja varten sängyn vieressä, joten mulla ei ollu pulaa paperista, mut meillä on ilmeisesmmin vessapaperi loppu. Ja siellä on pari viikkoa asunu yks saksalainen, joka lopetti duunin ja asu pari viikkoa meillä ennen ku muutti viime lauantaina tohon isommalle saarelle.

Tänää vaa tuli kämppiksen kans puhetta siitä, että pitäs käydä ostaa paperia. Tuli mieleen, että missähän se yks tyyppi on käyny vessassa? Millähän se on pyyhkiny? Ja miksei se oo sanonu mitään?

Kämppis muisti, että yks päivä se meni vessaan sanomalehden kanssa ja tuli pois ilman.

Tai ehkä se muina päivinä on käyny suihkussa aina vessassa käynnin jälkeen?

Mitähän se on tehnyt? Ja miksi?
Avatar
#188 • • Daniel Braun Guest
Miksi ulkona on perkuleen kylmä ja taivaalta leijailee jotakin ihmeen valkosta nöyhtää??
:scared:
Mä en enää voi mennä ulos! :(
Avatar
#189 • • Tres Guest
Minkä takia trendinihilistin nihilismi ei ulotu
nihilismiin :scared:
Avatar
#190 • • Felis Guest

Minkä takia trendinihilistin nihilismi ei ulotu
nihilismiin :scared:

Mä olen myös jo pitkään ihmetellyt, miksei skeptikon skeptisismi koskaan ulotu skeptisismiin.
Avatar
#191 • • akir0 Guest

Tänää vaa tuli kämppiksen kans puhetta siitä, että pitäs käydä ostaa paperia. Tuli mieleen, että missähän se yks tyyppi on käyny vessassa? Millähän se on pyyhkiny? Ja miksei se oo sanonu mitään?

Tai ehkä se muina päivinä on käyny suihkussa aina vessassa käynnin jälkeen?



Tästä tulikin mieleeni, että "Säästääkö kukaan aikaa kusemalla suihkussa?"
Avatar
#192 • • khatt Guest

Mä olen myös jo pitkään ihmetellyt, miksei skeptikon skeptisismi koskaan ulotu skeptisismiin.



Koska aina on oltava tietyt premissit, joita ei tarvitse erikseen todistaa. Muuten olisi vaikea rakentaa minkäänlaista maailmankuvaa.

Wanha mutta asiaan liittyvä:
One evening René Descartes went to relax at a local tavern. The tender approached and said, "Ah, good evening Monsieur Descartes! Shall I serve you the usual drink?". Descartes replied, "I think not.", and promptly vanished!
Avatar
#193 • • jUSSi Guest

Tästä tulikin mieleeni, että "Säästääkö kukaan aikaa kusemalla suihkussa?"



_o/
Avatar
#194 • • jUSSi Guest

Mutta flabat sikseen ja tissejä telkkaan, tule sinäkin pHaze meidän kelkkaan! Käytetään hyväksi vaikutusvaltaasi ja kirjotetaan Tarjalle uusi ukaasi!

"Miksei TeeVeessä Näytetä tissejä? Miksei TeeVeessä näytetä tissejä? Ainakaan tarpeeksi!"



hetken ihmettelin, että miksi tää kuulostaa etäisesti tutulta, mutta onkos tää nyt sitä saatanan raptoria?
Avatar
#195 • • Tres Guest

Mä olen myös jo pitkään ihmetellyt, miksei skeptikon skeptisismi koskaan ulotu skeptisismiin.



Koska aina on oltava tietyt premissit, joita ei tarvitse erikseen todistaa. Muuten olisi vaikea rakentaa minkäänlaista maailmankuvaa.



Lässyn lässyn.

Nihil est. Et voi todistaa.
Avatar
#196 • • JsL Guest

Mutta flabat sikseen ja tissejä telkkaan, tule sinäkin pHaze meidän kelkkaan! Käytetään hyväksi vaikutusvaltaasi ja kirjotetaan Tarjalle uusi ukaasi!

"Miksei TeeVeessä Näytetä tissejä? Miksei TeeVeessä näytetä tissejä? Ainakaan tarpeeksi!"



hetken ihmettelin, että miksi tää kuulostaa etäisesti tutulta, mutta onkos tää nyt sitä saatanan raptoria?



Kyllä, raptoriahan :heart: tuo.
Avatar
#197 • • Taedium Guest

Mä olen myös jo pitkään ihmetellyt, miksei skeptikon skeptisismi koskaan ulotu skeptisismiin.

Mummiäleest mikää ei oo nii varmaa ku epävarma. ...mut ei sekää nyn niiv varmaa oo...

Nihil est.

Quidquid latine dictum sit altum viditur.

Kyllä, raptoriahan :heart: tuo.

Ähäp! Se on mukaelma Raptorin kappaleesta. Joo, jotenkin vain tuli pHazen tekstistä tuo heti mieleen. En tiedä miksi.
Avatar
#198 • • Daniel Braun Guest
Yhä edelleen...
Mitä hittoa toi valkonen nöyhtä on?
Sitä leijailee taivaalta ja ulkona on muutenkin perkuleen kylmä!
GRRRR :mad:
Tähänaikaan vuodesta!
Eiiiiii!
Avatar
#199 • • Taedium Guest

Mitä hittoa toi valkonen nöyhtä on?

En tiiä. Ei oo näkyny tääl.

Jos mä vaikka arvaan: Hilsettä? Pölyä? Pumpulia?
Avatar
#200 • • ER Guest

Mitä hittoa toi valkonen nöyhtä on?

En tiiä. Ei oo näkyny tääl.

Jos mä vaikka arvaan: Hilsettä? Pölyä? Pumpulia?



Se on sitä chemtrailsin ainetta.