Exactly!Miksi miehet aina olettavat, että naisten suhde tekniikkaan on lähtökohdiltaan kielteinen?
Mun mutsilla on semmonen, että tietokoneesta ku puhuu, on ku yrittäis magiaa selittää. Koita siinä ny selittää, että "kyllä sä virusskannerin ja palomuurin tarttisit ku makselet laskus inteernetissä"... *blank stare* ..."Siis palomuurin. Siis estää niinku hyökkäykset sun koneelle"... "Siis ei mitää oikeeta hyökkäystä... siis niinku hakkeri... ei ei ei, ei tarvii kiskoo niitä johtoja irti, ja ei, ei se telkkariin tule..."
Mutta!
Mun vieressä istuu yks ruottalainen tytteli, joka vääntää Photarilla mageempaa settii ku mihin mä pystyn. (Onko vaikeeta?) Vertailee eri digikameroita ja keskustelee eri digikameroista ja räplää digikameroitaan...
Ex-kämppiksen muija on semmonen, että ku meillä oli Audin kanssa ongelmia, niin oltais jouduttu monasti viemään se korjaamolle, ku molemmat tumpuloita. No tää ex-kämppiksen muija osas fiksaa aika helkkarin paljon siitä. Ja tuunannu oman Golf IV:nsä melkoseks mörssäriks. Harrikkaa matalampi ääni lähtee.
Hence teh logiikka, että sarjamurhaajaks vaaditaan kolme nimee...