Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.

1,224 posts, 62 pages, 291,865 views

Avatar
#261 • • Moraani Guest

Niin mäkin. Siksi mä rupesinkin tekemään niin, että illalla laitan vaatteet valmiiks ku aamulla on vaa se minimiaivotoiminta päällä.



Puoliksi suunniteltu on valmiiksi tehty. Mäkin usein laitan vaatteet valmiiksi aamua venaileen, koska se tod. nopeuttaa aamun toiminta-aikaa. Esim. kesän jälkeen, kun koulut taas alkoi ja on tottunut nukkumaan pidempään, tarvitsi sitä aamuisin aika paljon enemmän aikaa kuin esim. nyt. Kesän jälkeen heräsin noin tunnin ennen lähtöä, nyt hommat sujuu jo puolessa tunnissa. Hurray!
Avatar
#262 • • Taedium Guest

Kesän jälkeen heräsin noin tunnin ennen lähtöä, nyt hommat sujuu jo puolessa tunnissa. Hurray!

Mä laitan kellon tunnin ennen lähtöä soimaan, mutta siirrän sitä yhteensä 40min eteenpäin. Nyt sujuu toi juttu siten, että voisin siirtää ton jälkimmäisen 10min sijaan 20min eteenpäin, kun nyt on pari viikkoa jääny aina 10min ylimääräistä. Sujuu toi kaikki ajattelematta ja aivoja rasittamatta.

On muuten outoa, että on sellanen ihme päänsärky aina ennen ku saa sen kahvin juotua.
Avatar
#263 • • V-ill Guest
mulla soi kello puol tuntia-tunti ennen ku pitäis herätä, sit aina läimäsen sen hiljaseks (henkilö joka keksi sen torkku-napin ansaitsis vähintään nobelin rauhanpalkinnon), kunnes se taas herättää 15 min jälkeen ja taas kii jne. kunnes sit lopulta toinen herätyskello soi parin metrin päässä sängystä lattialla ja siinä on niin uskomattoman ärsyttävä puhe herätys, että pakko nousta ylös ja polkea se jalalla hiljaseks. sit zombina suihkun alle ja kun sieltä pääsee pois ni on jo myöhässä. Näytän kyllä aika juosten kustulta ku pääsen ovesta ulos.
Avatar
#264 • • Moraani Guest

On muuten outoa, että on sellanen ihme päänsärky aina ennen ku saa sen kahvin juotua.



Mulla on sellanen outo juttu, että voin pelkästään juoda kahvin tai syödä aamulla. Useimmiten en kyllä voi syödä, kun tulee paha olo ja väsymys. Eilen enkä tänään ole juonut aamukahvia vaan syönyt. :eek: ja olen ollut puolikuollut. Koomaillut tekemättä mitään ja todentotta on sellainen outo päänsärky..hmm tai sitten se johtuu jostain muusta.
Avatar
#265 • • Hansu Guest

Mulla on sellanen outo juttu, että voin pelkästään juoda kahvin tai syödä aamulla. Useimmiten en kyllä voi syödä, kun tulee paha olo ja väsymys.



Mun taas on syötävä aamulla ettei tulis paha olo, kun verensokeri on nollilla ja alkaa jo huipata. Esim. lautasellinen mysliä maidon kanssa antaa semmosen energiatankkauksen että jaksaa puurtaa monta tuntia. Puurolla on sama vaikutus, voileivät ei niinkään vie nälkää. Ja muki tosi vahvaa teetä (niin että lusikka seisoo jo itekseen siinä pystyssä) on myös saatava --> valmis uuteen päivään! :silence:
Avatar
#266 • • Taedium Guest
Minkä ihmeen takia ne tietokoneen virtalähteen piuhat on tehty siten, että ne saa helposti kiinni kovalevyyn tai CD-asemaan, mutta irroitus on hankalaa jopa hohtimien kanssa?

Kuvitteleeko virtalähteenvalmistajat, että se tulee johonkin marakassiin se virtalähde, vai miksi se pitää olla niin tiukassa?
Avatar
#267 • • Remotion Guest
No mulla on toi ihan sama vika että tökkään sitä herätyskelloa aamulla ainakin kerran tai sit 2 tai jopa 3 kertaa ennenkuin nousen. Töihin tullaan oikeesti sen näkösenä kun on herätty.
Avatar
#268 • • Kopernikus Guest
Miksi kouluissa VAIN opetetaan? Miksei opeteta niin, että tieto todella jäisi pääkoppaan? En nyt sano että kaikki opet ovat huonoja, mutta kovin kaavamiselta näyttää...
Avatar
#269 • • HydroGen Guest

Hyppään suoraan naistenkelloon.

- Koska kallis naistenkello on naisille koriste. Ajan he kysyvät miehiltä...

Toi on just naisen logiikkaa (en yleistä), naisen logiikan mukaan kaikki pitää olla hienoa, tyylikästä ja kaunista.....mutta toiminnasta ja helppokäyttöisyydestä ei ole takeita!!!!

Avatar
#270 • • Tapi T Guest

Aamulla mitä mulla aina tapahtuu ku pitää töihin mennä:


Maanantaiset aamutoimeni:

1. Herätys 10min ennen lähtöä
2. 2min kiroilua kun väsyttää ja vituttaa nousta.
3. Kuselle. Vessasta mukaan hammastahnalla kuorrutettu hammasharja.
4. Peseytyminen suihkussa, hampaat harjataan samalla.
5. Hiukset ja muu keho kuivataan.
6. Vaatteet päälle, hiukset ojennukseen.
7. Juoksujalkaa ulos!
Avatar
#271 • • vaavu Guest
Hui, onpa muilla pikaisia aamutoimia... Mä olen kyllä niin ei-aamuihminen, kiireiset aamut on pahin vitsaus mitä on koskaan keksitty! Aamulla kuuluu herätellä itsensä pikkuhiljaa ja ottaa rennosti, niin päiväkin lähtee mukavammin käyntiin.

Yleensä herään sellaiset 1,5h ennen lähtöä, mutta jos haluan ottaa rauhallisesti ja lukea esim. Hesaria, niin aikaa on hyvä varata 2 tuntia.
Avatar
#272 • • akir0 Guest


1. Herätys 10min ennen lähtöä
2. 2min kiroilua kun väsyttää ja vituttaa nousta.
3. Kuselle. Vessasta mukaan hammastahnalla kuorrutettu hammasharja.
4. Peseytyminen suihkussa, hampaat harjataan samalla.



Tässön selkee virhe, voisit optimoida ja kusta suihkussa samalla kun toisella kädellä peset hampaitasi.
Avatar
#273 • • Tapi T Guest

Tässön selkee virhe, voisit optimoida ja kusta suihkussa samalla kun toisella kädellä peset hampaitasi.


Suihku on mulle sen verran pyhä paikka, etten viitsi suorittaa tarpeitani siellä. Mutta kyllä, suihkussa kusemalla tuosta nipistäisi helposti minuutin tai puolitoista.
Avatar
#274 • • akir0 Guest
Miksi ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella?
Miksi kauas on pitkä matka?
Miksi lahjahevosen suuhun ei saa tulla?
Miksi naapurin koiran karvoja ei saa katsella?
Miksi teinitytöt pitää kireämpiä vaatteita kuin silloin kun itse olin teini?
Avatar
#275 • • Tapi T Guest

Miksi lahjahevosen suuhun ei saa tulla?


Haluisitko todella? :scared:
Avatar
#276 • • Daniel Braun Guest


Miksi teinitytöt pitää kireämpiä vaatteita kuin silloin kun itse olin teini?


Mix teinitytöt näyttää nykyisin niin ihq sexyilt? :D :hearts: :D

Minen kiinitä teinityttöihin liiemmin huomiota, joten paha tuohon käydä vastailemaan...
Ainoastaan siihen olen kiinittänyt huomioni että yhä nuoremmat ja nuoremmat dokailevat ja polttavat tupakkaa.
Jopa semmoiset pienet 10-13v nassikat istuu kaljapuollot kädessä vedellen röökiö...

Ei tuollaista tehty silloin kun minä olin pieni...
Avatar
#277 • • Tapi T Guest

Minen kiinitä teinityttöihin liiemmin huomiota, joten paha tuohon käydä vastailemaan...


Älä Daniel puhu paskaa! :D

(Olen Akir0:n kanssa samaa mieltä siitä, että joskus olisi kiva olla muutaman vuoden nuorempi.)
Avatar
#278 • • vaavu Guest

Miksi teinitytöt pitää kireämpiä vaatteita kuin silloin kun itse olin teini?



Toi vaatteiden kireys on ikätekijä. Vanhempana ei enää jaksa ahtautua sellaisiin superkireisiin makkarankuoriin, vaan osaa arvostaa sitä että vaatteet päällä pystyy jopa liikkumaan. Sitäpaitsi liian pienet vaatteet näyttää oikeasti hemmetin naurettavilta - tämän valitettavasti tajuaa usein vasta vähän vanhempana. (Nimim. voi juma mihin makkarankuoriin sitä teininä itsensä tunkikin.)

Ja kun ne pienet teinitytöt kasvavat vähän isommiksi, he usein saavat kiloja lisää. Välillä on todella säälittävää nähdä tämänkaltaisia tapauksia: yritetetään väkipakolla ahtautua niihin entisiin vaatteisiin eikä ymmärretä että ei enää olla kokoa 34/36.
Avatar
#279 • • ER Guest
Imagesta napattua:

Ihminen on läpi historian koristellut itseään mitä omituisemmin keinoin, miksei siis myös silikoneilla?

Jos liikakansoitus on maailman suurimpia ongelmia, miksi Afrikan nälkäalueille virtaa kansainvälistä ruoka-apua?
Avatar
#280 • • Daniel Braun Guest

Minen kiinitä teinityttöihin liiemmin huomiota, joten paha tuohon käydä vastailemaan...


Älä Daniel puhu paskaa! :D

(Olen Akir0:n kanssa samaa mieltä siitä, että joskus olisi kiva olla muutaman vuoden nuorempi.)


Aika harvoin ainakin mulla kukaan teinix kiinittää edes hitus huomiota.
Halvan näköiset, itsensä pesukarhuksi meikanneet, aivan liian kireissä housuissa ja yleisesti ottaen muutenkin mauttomissa vaatteissa keikistelevät reppuselkäiset teinit eivät mussa herätä minkäänlaista mielenkiintoa.
Vaikka peppu olisi miten piukka tahansa, ei kuitenkaan 15v teinix saa mua syttymään...

Ok, poikkeuksia tietenkin joskus erikoistilanteissa saattaa olla :D
Mutta, silti ne on teinejä.
Ei, ei toimi mulle :right: