Onko niiden kakka kaunista? Vai ovatko kenties huolissaan terveydestaan ja siksi joka ulosteenheiton jalkeen pitaa tulos tarkistaa?
Miksi niiden vessanpontot rakennetaan sellaisiksi lautasiksi, etta pitaa peffa nostaa ilmaan ku pyyhkii, ettei rystyset osu siihen kasaan lautasen keskella?
Ei mua huvita kattella sita kasaa siina, perinteisessa mallissa ne on siella vedessa, eika sita huomaa ellei eriksensa sinne ponttoon katso.
2. Miksi vaatteiden suunnitellun kayttotavan vastainen pukeutuminen on muodissa?
Lippalakkissa oleva lippa on aurinkosuoja. Se on laitettu lippalakkiin, jottei aurinko hairitse. Minulla ei ole silmia selassa. Eika ohimolla.
Paita, jossa on saumat ulkopuolella on vaarinpain. Ne saumat repsottaa ja lanka on toki heikompi kuin itse kangas, joten sauma ulkopuolella vain ratkeaa helpommin.
Miksi maksaisin 150 euroa valmiiksi kuluneista ja rikotuista farkuista?
Olen erilainen! Pyrin pitamaan ehjia vaatteita, jos vain rahat riittaa. Kaytan vaatteita, kuten ne on suuniteltu pidettavaksi. Tiedan mita kaikki merkit ja symbolit tarkoittaa, joita loytyy vaatteistani. (Siksi minulla ei olekkaan miljardia kiinalaista symbolia rinnassani.) Normaali pukeutuminen on erilaista nykypaivana. (No minahan olen niin normaali, etta se on jo epanormaalia.)
Niin se aivan liian usein menee. Pikaruokalassa en oo ikina joutunu olee toissa. Aina on jotain muuta loytynyt. Aina loytyy jotain. Joskus siina vaa saattaa kestaa. Ja sita varten se tyottomyysraha on. Ei mitaan ..tun himassamakaamista varten, ku ei tyot maita.huvittaako siivota? Jos ei, niin sitten ollaan työttömänä.