Miehille tuntuu kuitenkin olevan yksi ja sama onko päällä perunasäkki vai makkarankuori.
Mitäs mieltä Platinumin miehet ovat tästä kommentista? Oma kulta ainakin näyttää olevan tätä mieltä, kunhan se säkki ei ole päällä edustustehtävissä... :D
178 posts, 9 pages, 33,467 views
Miehille tuntuu kuitenkin olevan yksi ja sama onko päällä perunasäkki vai makkarankuori.
Mitäs mieltä Platinumin miehet ovat tästä kommentista? Oma kulta ainakin näyttää olevan tätä mieltä, kunhan se säkki ei ole päällä edustustehtävissä... :D
IP-lehtien kannessa vois joskus olla joku muukin kuva kuin rintsikoissa ja pikkupöksyissä keikistelevä nainen.
Varsinkin viikonloppujulkaisuissa näin on kohtuu usein.
Mitäs mieltä Platinumin miehet ovat tästä kommentista?
Joo, _myöhemmistä_ postauksista luin, että kyseessä ei ollutkaan tuijottelija, vaan tuijottelija/lääppijä. Ja siitä olen kyllä samaa mieltä.
Ja Taediumille jäitä hattuun. Mä en syyttänyt ketään raiskauksesta, vaan epämiellyttävästä käytöksestä, jota kenenkään ei tarvitse sietää - ei edes kiinalaisten.
Katseisiin? Kyllä. Kourintaan? Ei.
Jos joku laittaa lyhyen minihameen päälle ja tämän vuoksi joutuu vaikkapa pepunkourinnan kohteeksi julkisella paikalla, onko hän silloin osasyyllinen tähän tapaukseen?
Okei. Mikrohameen merkitys (mahdollisesti kera sukkanauhojen) siis on haluttavuuden sijaan...?
Pukeutumisella viestitään paitsi haluttavuutta, myös sosiaalista viiteryhmää, asenteita, tunnetiloja, statusta, valtaa, varallisuutta jne... En oikein jaksa uskoa että naiset eivät viestisi mitään muuta kuin haluttavuuttaan ulkonäöllään.
Tää on offtopic, mutta kerro mulle pliis, että sä _et_ pidä verkkareita muualla kuin urheiluharjoituksissa? Suomalaiset morkkaa omaa pukeutumistyyliä "Euroopan huonoiten pukeutuvana kansana" aivan liikaa. Ei tarttis kurkata ku irkkunuorten pukeutumista ja monella menis aamukahvi väärään kurkkuun. (Vaaleanpunaiset verkkarit on palveluammatissa olevalle 20+ naiselle oikein sopiva asuste... Kunhan lisää 1m halkaisijaltaan olevat kultaiset korvarenkaat ja sinistä luomiväriä.) :016:</offtopic>
kuljen löysissä housuissa
Joka kerta kun olen kysynyt syytä vaaleanpunaisten vaatteiden (yök) suosioon Irlannissa, olen saanut vastaukseksi "Pink, 'cos it makes boys wink." - No jopa saman olen kuullut siten, että viimeinen "i" on muutettu "a"-kirjaimeksi. En tiedä miten pukeudut, mutta olen 101% varma, että osa naisista pukeutuu tyylillään juuri miehiä varten. Tai ainakin ajattelee omaa kiinnostavuuttaan vastakkaisen sukupuolen silmissä pukeutuessaan.
Tämä on totta, minkäkin ajattelen paljon enemmän toisten naisten mielipidettä, kuin miesten.
:001: Flame of the week! :001: Bonuspiste Felikselle!
Mielestäni naiskeho on esteettisintä, mitä maailmasta löytyy,
mutta itse ainakin olen omalla tavallani kovasti kriittinen siitä,
millaista naiskehoa pidän viehättävänä, eikä siinä mielestäni
ole mitään hävettävää. Saatan olla ehkä tiedoton ja typerä
median uhri, mutta silti oma mielipiteeni on oma mielipiteeni. Tosin
en ole huomannut itsessäni ainakaan minkäänlaista tissifetisismiä,
mikä aikoinaan oli muotia. Itse lähinnä arvostan tiettyjä piirteitä
naisen suhtautumisessa omaan kehoonsa ja eleitä sekä tyyliä,
jolla keho kannetaan. Todella perusrunkokin voi olla erittäin
puoleensavetävä, mikäli sitä osaa oikein kantaa, ts. eleet merkit-
sevät huomattavasti enemmän, kuten myös olemus. Siksi ehkä
staattiset, kaksiulotteiset kuvat naisruumiista bussipysäkillä,
vaikka viehättävätkin esteettistä silmääni, ovat mielestäni kuitenkin hieman liian paisuteltu "ongelma" Yritetäänkö niitä
kieltää siksi, että joku ei osaa tehdä eroa valokuvassa olevan,
todennäköisesti photoshopatun mallinaisen ja oikean naisen
välillä? Tuonkin tosin tähän keskusteluun puhtaasti miesnäkökulmaa, enkä osaa edes ajatella, miltä naisesta moiset
kuvat tuntuvat.
Hyvä. Ens kerran kun joku kakara kiljuu jossain mestassa nälkäänsä, niin mitä minä sanon sille vauvalle tai vauvan äidille, että se vauva _ymmärtää_ että ruokaa tulee kun päästään johonkin hiljaisempaan mestaan. Kerro miten saan yhteyden muodostettua itseni ja pienen ihmisen, joka ei vielä edes ymmärrä puhetta, välille? (Olipa taas lauseenmuodostusta...)
Liian avoimesti tapahtuva imettäminen on ehkä hieman normaalimpi kuin julkisesti tapahtuva masturbointi, molemmat tarpeet vois mieluummin hoitaa diskreetisti.
Se on valitettavaa, eikä sitä ole mahdollista edes kontrolloida, ellei sitten kyseessä ole jo kunnon kourintaa tai vaatteiden väliin käden pujoittelua. Niin kauan kun on vapauksia ja oikeuksia, niitä väärinkäytetään. Balanssi on löydyttävä, jossa ne miinuspuolet ovat riittävän pieni osa, mutta kuitenkin vapauksia tulisi ihmisillä olla.
peruslihatiskimestojen ja baarien kuvottavimpia puolia on se kännisten puolivahingossa lääppijöiden määrä.
Hyvä. Ens kerran kun joku kakara kiljuu jossain mestassa nälkäänsä, niin mitä minä sanon sille vauvalle tai vauvan äidille, että se vauva _ymmärtää_ että ruokaa tulee kun päästään johonkin hiljaisempaan mestaan.
Hyvä. Ens kerran kun joku kakara kiljuu jossain mestassa nälkäänsä, niin mitä minä sanon sille vauvalle tai vauvan äidille, että se vauva _ymmärtää_ että ruokaa tulee kun päästään johonkin hiljaisempaan mestaan. Kerro miten saan yhteyden muodostettua itseni ja pienen ihmisen, joka ei vielä edes ymmärrä puhetta, välille? (Olipa taas lauseenmuodostusta...)
(Sinänsähän tuon Feliksen kommentin rivien välistä saattoi nähdä häivähdyksen yleistämistä ja pilkahduksen toisen sukupuolen aliarviointia. ;) )
Edelleen ihmettelen, eikö tuttipullon käyttö olisi tuollaisissa tilanteissa kaikille osapuolille kätevämpi ratkaisu? Lisäksi... en ole äiti, mutta voisin kuvitella imeväiselle kehittyvän aika nopeasti ruokailurytmin, minkä myös äiditkin oppivat ennakoimaan. Miksi yleensä pitää viedä nälkäistä lasta tunkkaiseen ruuhkabussiin, tuskin sylivauvat siitä mitään kiksejä saavat?
Selvennän siis...
mut pakko nyt tuoreena isänä tohon imetyshommaan näin aluks todeta että voi hemmetti jos se tissi _oikeesti_ ihmisiä haittaa??? aluks luulin että läppänä joku siitä heitti, mutta että ihan oikeasti ahdistaa kun näkee jonkun rintaruokkivan vauvaa??
Jos minulla olisi lapsi, saisi se äidinmaitoa niin pitkään kuin mahdollista ja tuttipullossa äidinmaito ei oikein säily.
Edelleen ihmettelen, eikö tuttipullon käyttö olisi tuollaisissa tilanteissa kaikille osapuolille kätevämpi ratkaisu?
Noni. Ulkonaliikkumiskielto siis kaikille äiteille. Rauhanturvaajat kumiluodein varustettuina vartioimaan näitä Babylonin huoria, jotteivat rietastele ruuhkabusseissa. Paholaisen toimintaa. Ehkä jokin keskitetty leiri imetystä varten, johon äidit sijoitettaisiin? Siellä he saisivat rauhassa reippaassa ulkoilmassa imetellä niitä lapsiaan.
Miksi yleensä pitää viedä nälkäistä lasta tunkkaiseen ruuhkabussiin, tuskin sylivauvat siitä mitään kiksejä saavat?
Miten se on niin intiimi juttu? Koska siinä näkyy tissi? Jos sinä et kykene hillitsemään itseäsi nähdessäsi imettävän äidin rinnan, (joka muuten imo ei ole mikään kaikkein kaunein rintamalli...) ei se vika minun mielestäni ole sen äidin pään sisällä.
Kyse on kuitenkin melko intiimistä toiminnasta
Ja jos se ei edes häiritse, haittaa tai pystytä telttaa, vaan ainoastaan aiheuttaa vähän ihmetystä, tulisi imetys kieltää julkisesti, vai? Mitä sä meinaat? Kaikkiko ihmetystä aiheuttava pitäisi poistaa? Irlannin länsirannikolla on aika hyvin tilaa, eikä turhan paljon ihmisiä häiritsemässä. Jos oot sinne muuttamassa, niin voin kyllä sun kamat heittää lentokentältä länsirannikolle. Se on lupaus. Eipähän tarvii pelätä, että kukaan aiheuttaa ihmetystä, kun siellä ei ole ketään.
Tarkennettakoot asiaa vielä sen verran, ettei se nyt varsinaisesti häiritse/haittaa/pystytä telttaa, mutta aiheuttaa kyllä vähän ihmetystä.
Ei ehkä kiireisen, mutta vähemmän kiireisen joka ei ole suostunut vegetoimaan himassaan koko lapsen kasvuaikaa.
Jos olen oikein ymmärtänyt, niin näitä lastenhoitoon tarkoitettuja huoneita löytyy kaupungilta mm. tavarataloista ja suurimmista kahviloista. Eivätkö ne siis olekaan lähes optimaalisia kiireisen äidin imetysmestoja?
Luulisi olevan lapsenkin etu, että hän saisi nauttia ruokansa jossain rauhallisessa ympäristössä, joka bussin penkki, kahvilan pöytä tms. ei taatusti ole.
Ja jos se ei edes häiritse, haittaa tai pystytä telttaa, vaan ainoastaan aiheuttaa vähän ihmetystä, tulisi imetys kieltää julkisesti, vai? Mitä sä meinaat? Kaikkiko ihmetystä aiheuttava pitäisi poistaa?
Jos olen oikein ymmärtänyt, niin näitä lastenhoitoon tarkoitettuja huoneita löytyy kaupungilta mm. tavarataloista ja suurimmista kahviloista. Eivätkö ne siis olekaan lähes optimaalisia kiireisen äidin imetysmestoja?