jääkiekon MM-kisat 2004

252 posts, 13 pages, 27,385 views

Avatar
#41 • • hexasonik Guest


ainakin seitsemän litmasta ja kolme hyypiää vielä tarvittaisiin.



totta, ja joukkue, joka pelaa yhteen.
Avatar
#42 • • Pete Input Guest
TV-"urheilulajeista" jääkiekko ja formulat ei näy mun telkkarissa! Ei edes loppu-peleissä /-metreillä.
Mulle on aivan sama kuka voittaa, kunhan mun ei tarvii olla noiden "fanaatikkojen" kanssa missään tekemisissä.
Saatana kun ei voi edes pub:iin mennä kaljalle... :mad:
Avatar
#43 • • grace Guest
Kamoon. Jääkiekko kuuluu suomen kulttuuriin ihan yhtälailla kun pubit englannin kulttuuriin..
Mutta eihän kaikki englantilaisetkaan pidä pubeista...vai?
Avatar
#44 • • Supah Guest
Ei vielä kiinnosta oikein noi kisat välillä voi katsoa vähän sivusilmällä kisoja mutta en nyt vartavasten mene tuijottamaan telkkarista otteluita. Sitten kun mennään vähän pidemmälle ja jos Suomi pysyy mukana niin sitten alan varmaan kyttäämään noitakin kisoja mutta alkusarja ei jaksa innostaa kun peleissä ei oikein ole niin paljon jännitystä vielä esim. se eilinen suomipeli missäs jännitys suomi vaan rökitti 12-0 eikä toinen joukkue mahtanut mitään ei oikein innosta ei.
Avatar
#45 • • hexasonik Guest


formulat ei näy mun telkkarissa! Ei edes loppu-peleissä /-metreillä.



word! en myöskään ymmärrä tuota formulashössötystä vähääkään.
Avatar
#46 • • Quu Guest




word! en myöskään ymmärrä tuota formulashössötystä vähääkään.



Itse en ole koskaan katsonut kokonaista formulakisaa. Tylsä laji. Saako fanit oikeasti aina erektion kun kerran 20min tapahtuu ohitus?

Olen kyllä kiinnostunut nyt Road Racingin MM-sarjasta, joka on alkanut pyöriä kotimaisilla kanavilla. Varsinkin Mika Kallion suosimassa piikkiluokassa perinteisesti viimeisellä kierroksella kärkikolmikossa saattaa tapahtua viisikin ohitusta.
Ne on hulluja ne kavarit. :eek:
Avatar
#47 • • pie Guest
Keskustellaanko vaikka näistä kisoista eikä jalkapallosta ja formuloista? Tänään olisi sitten ensimmäinen kunnon peli Suomen joukkueella edessä. Tsekkiä vastaan on aina ollut tiukkaa niin veikkaan lopputuloksen olevan 3-3.
Avatar
#48 • • guli van kaak Guest


Tänään olisi sitten ensimmäinen kunnon peli Suomen joukkueella edessä. Tsekkiä vastaan on aina ollut tiukkaa niin veikkaan lopputuloksen olevan 3-3.



kyllä voitto irtoaa. vaikka hejduk liittyy mukaan, on äijä vielä niin kohmeessa, ettei pysty auttamaan. kuten aravirtakin sanoi, on koko tsekin joukkue huomattavasti kokemattomampi kuin sillon niiden kulta-aikana (3 mestaruutta peräjälkeen). paterat, prohackat, dopitat ja vlasakit on pois. saavat pelata todella hyvin, jos haluavat voittaa suomen. edellyttäen tietysti, että suomi pelaa omalla tasollaan, mitä en epäile hetkeäkään.

sanotaan 4-2 suomelle. nyt pitää lopettaa analysointi, ettei mua lynkata fanaattisuudesta :eek:
Avatar
#49 • • Funkatronik Guest
Njoo, tappio tuli. Ei tuollaisella ylivoimapelillä voiteta edes säälimitaleja. Tarkempaa analyysia sitten wappuahdistuten jälkeen.
Avatar
#50 • • Ezzy Guest


Ei tuollaisella ylivoimapelillä voiteta edes säälimitaleja.



todellakin. ja ilman laukauksia ei tule edelleenkään maaleja. miksei mikään saa Suomea ikinä tajuamaan tätä tosiasiaa? :mad:
Avatar
#51 • • Tapi T Guest


ainakin seitsemän litmasta


...samalla voitaisiin ostaa palloliitolle lisää sairasvuoteita ja pidentään Hjalliksen stadionin vaihtopenkkejä.

(Jottei aivan aiheesta eksyttäisi, niin toivon Suomen voittavan kisat. Kaikesta huolimatta.)
Avatar
#52 • • Antuli Guest
taas se nähtiin. pari peliä voitetaan ja sitten väsähdetään (lue tuudittaudutaan voittoputkeen). joskus tää tapahtuu kolmen erän aikana ja joskus kolmen pelin aikana. :( perään kuulutetaan pelaavia pelaajia.
Avatar
#53 • • Samus Aran Guest
Oli pakko laskee kymmeneen biljoonaan ennen kirjoittamista, mut pliis, koitetaan pysyä otsikossa. Noista lajien vertailu-kommenteista tulee lähinnä mieleen oma mielikuva Findancen teknoilun tietotasosta. Hakee siis ihan v#%¤n kaukaa..

:eek:

Eli joo, ei oo ehtinyt seuraamaan matseja, mut eiköhän tilanne parannu jatkopelien aikaan. Jääkiekon satunnaisena sivustaseuraajana vähäinen mielenkiintoni kohdistuu lähinnä Suomen ja Kanadan peleihin. Hieno juttu kyl, et kisat on Suomessa!

:003:
Avatar
#54 • • pie Guest
eli tänään jatkoon tai ulos:

Suomen pelit on mennyt kyllä melko surkeasti. Maalinteko ontuu. Huonoja maita vastaan kyllä osataan mättää maaleja, mutta parempia vastaan peli on mennyt näpertelyksi.

Tänään sitten vastassa Ruotsi. Jos samanlaiset otteet jatkuvat niin Suomi kyllä tippuu jatkosta. Ruotsi olisi ollut mukava nähdä vastassa finaalissa, mutta ei.. näillä näkymillä luulen vaan että leijona tippuu jatkosta. Toivottavasti ei.
Avatar
#55 • • SAMi Guest
just! :o
Avatar
#56 • • Zapa Guest
sviddu!

tosiasia on se, että Suomen joukkue ei ole yksinkertaisesti ollut henkisesti miltei koskaan kunnossa. Vuoden 95 MM oli tilastoharhaa ja olyymmpia ronssi samaten, henkinen kantti ei vaan riitä arvokisoissa koskaan!!! Kait se johtuu Suomalaisten luonteenpiirteestä tai jostain...

mikään muu maa kuin suomi, ei pysty häviämään matsiaan 5-1 tilanteessa.
Avatar
#58 • • Orange Guest
sanotaan se äänen : suomi oli paska.

oikeesti ei tommosta oo, tosin ruotsi kyllä ansaitsi voiton ! sanokaa mitä sanotte:o
Avatar
#59 • • Edited SAMi Guest
ainaki Suomi teki MAALEJA! \o/
Avatar
#60 • • Mikco Guest


sanotaan se äänen : suomi oli paska.

oikeesti ei tommosta oo, tosin ruotsi kyllä ansaitsi voiton ! sanokaa mitä sanotte:o



Näin on.
Suomi ei olisi pystynyt moisesta tilanteesta nousemaan niinkuin Ruotsi teki.