252 posts, 13 pages, 29,840 views
Ruotsissa puidaan häviötä aivan samoin kuin suomessa...
EVVK :silence:
Voi helvetti! Liian hullu vuosi! Lätkän MM, fudiksen EM, kesäolympialaiset, lätkän maailmancup...
Oon paratiisissa!! :happyroll:
Voi helvetti! Liian hullu vuosi! Lätkän MM, fudiksen EM, kesäolympialaiset, lätkän maailmancup...
Oon paratiisissa!! :happyroll:
Lätkä MM-kisat ei kyllä jaksa meikäläistä kiinnostaa tippaakaan, vaikka itse lajia vastaan mulla ei sinänsä kauheasti hampaankolossa ole. Suurin ongelma näissä jokakeväisissä kisoissa on juuri se, että ne tulevat _joka_ikinen_ vuosi. Fiksuinta olis mun mielestä siirtyä futiksen kaltaiseen systeemiin, jossa maailmanmestaruudesta kamppaillaan vain joka neljäs vuosi. Kun se mestaruustitteli olisi vähän harvinaisempaa herkkua, tuntuisi sen voittaminenkin vähän isommalta jutulta ja varmasti kasaan saataisi ihan oikeasti maailman parhaat pelaajat, kuten futiskisoissa on. Lätkän MM-kisojen inflaatiota voisi mun mielestä verrata hyvin siihen, jos olympialaiset olisivat joka vuosi. Ketä silloin enää kiinnostaisi seurata niitä? Olympiakultakaan ei tuntuisi niin ainutlaatuiselta, jos joka vuosi olisi mahdollisuus saavuttaa se.