293 posts, 15 pages, 40,361 views
Tunnettu tosiasia on, että nuo paskalehdillä on tapana väritellä artikkeleitaan, mutta suoranaisesta valehtelusta olen kyllä jyrkästi eri mieltä. Jos lehdet todellakin kirjoittaisivat pelkkää paskaa, niin niiden päätoimittajat olisivat oikeussalaissa huomattavasti nykyistä useammin. On aika käsittämätön väite, että jonkun henkilön maine olisi ainoastaan lehdistön rakentama.
Ja kukaan julkkis ei viiti haastaa lehtiä oikeuteen, ku ne saa niin tuntuvat korvauket niistä paskajutuista.
Ja käsittämätön väite tai ei, mut kylhän tosi monen julkkiksen ulospäin näkyvä maine on nimenomaan lehdistön rakentama.
1: Gillian Andersson
2: Erään S-marketin kassaneiti
3: Tähän vois laittaa vaikka kuinka monta... mutta laitetaan Gillian Andersson :004: :004: :004:
Taidat lämmetä tolle Mature -osastolle enemmänkin?
Tunnettu tosiasia on, että nuo paskalehdillä on tapana väritellä artikkeleitaan, mutta suoranaisesta valehtelusta olen kyllä jyrkästi eri mieltä. Jos lehdet todellakin kirjoittaisivat pelkkää paskaa, niin niiden päätoimittajat olisivat oikeussalaissa huomattavasti nykyistä useammin.[/b]
On aika käsittämätön väite, että jonkun henkilön maine olisi ainoastaan lehdistön rakentama.
Kuten joku on jo varmaan maininnut, näteimmät tytöt eivät ole julkisuuden henkilöitä vaan yleensä tavallisia kuolevaisia..mutta jos julkkiksista pitää nimetä kolme niin ne tulevat tässä:
Alyssa Milano (Kuvassa oikealla)
http://server5.uploadit.org/files/kosmonaut-Milano.jpg
Toi kaikista vasemmanpuoleisin tyttö noista on
ehdottomasti tuhatkertaa ihanampi :heart:
Toi kaikista vasemmanpuoleisin tyttö noista on
ehdottomasti tuhatkertaa ihanampi :heart:
Mä allekirjotan myös tämän. Oikeestaan suurin syy, miks sitä Charmedia tulee katottua..
Perjantain kunniaksi: päivän TP. :D