1. Emelie
2. Emelie
3. Emelie
ottakaa ihmiset vakavasti vaan..
293 posts, 15 pages, 40,085 views
Originally posted by Taedium
Jos ajattelee ihmissuhteet järjellä, raadollisemmin, viettejä, kiintymystä yms. tulkiten, ei selkeästikään ole kokenut rakkautta. Ja sitten tulee joku joka sen heti ilmoittaa, että sä vaan et oo kokenu kaiken kattavaa, kaiken unohtavaa, ylipäänsäkin maailman mahtavinta tunnetta.
IMO Kaikeista kauniimmat naiset löytyvät sängystä sieltä sun viereltä aamulla juuri heränneinä ja valtavan raukeuden valtaamina, ilman pakkeleita ja rakennekynsiä. Huoh.
IMO Kaikeista kauniimmat naiset löytyvät sängystä sieltä sun viereltä aamulla juuri heränneinä ja valtavan raukeuden valtaamina, ilman pakkeleita ja rakennekynsiä. Huoh.
Nii hei Al Tapone. Mitäs sä oot sit täl tekemässä? Keräämässä sit noista topkolmosista jonku listan, josta sit äänestetään vai mitä? Ja mikä tän tarkotus oli? Mä en oikee siit introsta saanu selkoo. Onko tää vaa muuten vaa vai joku oikee takaa-ajellus mukana?
Ah, ai niin. Missäänhän ei voi olla täysillä mukana, ellei unohda järjen käyttöä... :rolleyes:
Niin, kyse on nimenomaan siitä, että unohtaa järjen. Rakastuminenhan on sinänsä järjetöntä. Siitä on paljon hyötyä, mutta myös paljon haittaa.
Kohtuudessakin.
kohtuus kaikessa.
Ja jos sitten suihkussa kirveltää selkää?
Ja todennakosesti ilta on ollut kohtishyva mikali vieresta heraa-
valta neidolta puuttuu rakennekynsia,
Saadaaks meki nähä se lista?
laskin sit äänet yhteen,
MADDE!
Saadaaks meki nähä se lista?
Ah, ai niin. Missäänhän ei voi olla täysillä mukana, ellei unohda järjen käyttöä... :rolleyes:
Platarilla ei kannata viisastella. :D
..
Mulla on kyllä taipumus provokoida olematta oikeasti ihan sitä miltä.
Lati meni halpaan.
Mut kai me unohdetaan koko homma.. menis muuten hermot.
Sori, silmät jäi toisten housujen taskuihin. Lainasin kaverilta.
Tossahan mä laitoin sen jo aikaa sitten. Lukekaa näitä postauksia :mad:
Juu. Sehän on selvää. Itsekin kyllä pistäisin mahdollisen tyttöystäväni aviomiehen hengiltä vaikka autopommilla. Tai yrittäisin ampua ja syyttäisin narkkareita. Kun se tyttöystävä kerran vakuuttaa rakastavansa. Ja tosi rakkauttahan se varmasti olisikin.
Rakkaus = järjen vastakohta.
Lemmen asioissa liika järkeily/ajattelu tuottaa vaan ongelmia.
:rolleyes: No mut hei kyl säki taisit vähä hermostua:
Mark Hamilton: Laitoin vaan mileipiteeni tästä topikista ja sit joku lati tulee heti esittään viisaampaa.Voipahan olla, että olet samallainen kuin ne ihme jannut jotka ei ylensäkkään ymmärrä mun läppää. Ja sit juoruaa selän takana.Äläkä mulle tuu vituileen et jos mulla ei ole se oikea vielä löytynyt.
Just niinkuin tuossa joku totesikin, rakkaudesta on kohtuullisen vaikeata puhua järkevästi. Kun keskustellaan noinkin abstraktista tunnekäsiteestä, jonka jokaikinen ihminen mieltää hieman eri tavalla (jos ei siis heti ole ostanut mm. Kauniiden ja Rohkeiden tarjoamaa käsitystä), päädytään aina yhteentörmäyksiin. Tämän takia tämä keskustelukin on ollut täällä hieman sekavaa. Ivaan, sarkasmiin ja vedätykseen on helppo turvautua. Järki HOI? Jättää ainaki mut just siinä vaiheessa ku rakkautesta aletaan puhumaan :002: Mut eihän kukaan silti estä yrittämästä teoretisoida sitä...:D
Kuulostaa huomattavasti paremmalta "rakkauden" määreeltä, kuin täällä joidenkin mainitsemat päätä pahkaa puuta päin menetelmät.
Minun käsitys rakkaudesta on molemmin pulolisen ihastuksen katta pikku hiljaa muodostuva rakkaus. Rakkauteen kuullu luottamus ja toisesta välitäminen niin myötä kuin vastamäessäkin.
Esmes Ryvon DJ:n "rakkauden" määre sopisi oman korvani mukaan ihastumiseen.
sun äiti
mun äiti
jonkun muun äiti