Tässä vaiheessa tekis mieli lähteä tuolle pakanalliselle siirappi-iva-linjalle, mut vastataan nyt kuitenkin "asiallisesti":
Kyllä ne julkkiksetkin on vain ihmisiä. Ja kuten olemme tälläkin palstalla huomanneet, ei ole kovinkaan vaikeata päätyä muutaman missin kanssa samaan mökkiin yötä viettämään...voi herranjestas...
Niin biletybyt on kyllä bileissä meidän ympärillä, mut niidenkin jälkeen koittaa aina auringonnousu...
:eek: Kuka tässä kuolaa? Mitä sellasta mä voin jostain keskiverto hyvännäköisestä muijasta saada, mitä mä en mun rakkaalta jo saa?
Voin kertoa, että en ole eläissäni ollut näin onnellinen. Ja tämä kaikki vain yhden ihmisen ansiosta. Muu elämä kusee pahemmin kuin koskaan, mutta silti ne sotkuisimmatkin asiat tuntuvat järjestyvän.
Yleistyksiä, yleistyksiä, mut ne taitaakin kuulua jo ihan tapohin täällä:001: Me eletään vaarallisia aikoja ihmiset!
Ehkä en tarkoittanut sinua vaan jotain pellejä jotka väittävät olevansa niin kovaa naistenmiestä kuin olla ja voi ja alentavat muita miehiä sillä kuika aikuinen ja onnellinen hän on kun hällä on vakituinen suhde ja pitää huolen muitten naisasioista.
Sitten kuitenkin kuolaa jonkun keskiverto näköisen muijan perään ja kyselee multa miten tollasenkin saa lämpeen.
Tyypistä vielä näkee kuinka onneton se oikeasti on.
Tääläset tyypit ei ole ehkä ihan oikeassa asemassa alentaan muita ja uhoon olevansa jotain.
Onse kumma kun sitten kymmenen muuta jätkää alkaa vituilla takaisin tollaselle, että et sä mikään komea ole, helvetin pullokaula. Eikä tyyppi siltikään ota opikseen ja jatkaa vaan muiden alentamista ja uhoamistaan.
Enkä kyllä sinua tarkoittanut lati.
Sehän on hyvä, että olet löytänyt sen oikean. :)
Laitoin vaan mileipiteeni tästä topikista ja sit joku lati tulee heti esittään viisaampaa.
Voipahan olla, että olet samallainen kuin ne ihme jannut jotka ei ylensäkkään ymmärrä mun läppää. Ja sit juoruaa selän takana.
Sähän tietysti juoruat nyt kovasti mun selän takana. :D
Harmikun non-verbaali puuttu tästä plattarista.
Mut.. joo mulla on ollut aika monta vakituista suhdetta.. eipä ole niistä kukaan ollut vielä se oikea.
Äläkä mulle tuu vituileen et jos mulla ei ole se oikea vielä löytynyt.
:)
Niin ja onhan ne julkiksetkin vaan ihmisä..
Mut mulle ei ole EGO niin tärkee et tarvisi netissä kailottaa et mulla on tyttö kaveri.. enkä aijo kertoa mitään vaikka kuika ärsyttetäisiin.. tässä jo vihjasin jotain.. :)