469 posts, 24 pages, 98,805 views
Tony Halme, Mikko Alatalo, Kauko Juhantalo... Hyvä Suomi.
mitähän toi kauko tuolla tekee samaan aikaan kun tony haukkuu ulkomaalaisia ja mikko säestää kitaran kanssa "ollaan sitä niin neekeriä, niin neekeriä"
Kauko tietysti huijaa rahat.
Tony Halme, Mikko Alatalo, Kauko Juhantalo...
Erityisen tyytyväinen olen kuitenkin siihen, että Pertti Salovaara pääsee n. 1500 äänellä läpi. Lisäksi Sari Essayahin ~10 000 ääntä ja paikka auringossa on hieno asia!
:mad: :mad: :mad:
Voi vitun keskusta! Annelilla on muuten helvetinmoinen homma hallitustunnusteluiden kanssa. (Jaksan kuitenkin vielä toistaiseksi elätellä toiveita demarivetoisen hallituksen syntymisestä)
Eniten kyllä kummastuttaa Tony Halmeen uskomaton
äänimäärä :eek: :eek:
Eniten kyllä kummastuttaa Tony Halmeen uskomaton
äänimäärä
Eli suosikkini uudesta eduskunnasta näin tuoreeltaan
Sari Essayah
Anni Sinnemäki
Arto Bryggare
Lasse Virén
Marjo Matikainen-Kahlström
Mikko Alatalo
Tony Halme
Kauko Juhantalo
Pertti Salovaara
Minä voin hyvin kuvitella, että Halmeesta on mehuissaan sankka joukko maan hiljaisia, jotka lähiöiden baareissa parantavat maailmaa. Heille politiikka edustaa suurta kusetusta, ja Halme voi hyvinkin tuntua todelliselta vaihtoehdolta. Protestiäänestystä puhtaimmillaan, mielestäni.
Originally posted by dixoff
Itse olen tyytyväinen siihen, että kaikesta huolimatta vihreillä on uudessa eduskunnassa enemmän paikkoja kuin edellisessä.
Keskustan vaalivoitto on mielestäni ihan hyvä asia, koska saadaan vaihtelua. En pidä hyvänä asiana jumiutua samaan kokoonpanoon ikiajoiksi. Vaikka en henkilökohtaisesti olekaan mikään kepun ystävä, on voiton hyvä seuraus, että hallitusasetelmia joudutaan väkisinkin miettimään uudelleen.
Mua ei. Sekä mun sisko että mutsi äänesti sitä ja kehtaavat vielä elvistellä sillä. Vi**u mitä pönttöjä. :mad: