Onhan se, mut kylmyys on vaan kolkkoo.
Veit sanat suustani. Sentimentaalisuus lämmittää taas kummasti;)
469 posts, 24 pages, 98,803 views
Onhan se, mut kylmyys on vaan kolkkoo.
Mutta vaaleista... Muakin todella säälittää Vihreät ton huumekohun takia. :( Toivon, ettei se hirveästi vaikuta, vaikka vaikuttaahan se tietenkin. (---) p.s. Varvana: Hautala on loistoehdokas! :)
.....ainiin....kävinpäs muuten äänestämässä, koska satuin käymään postissa...
....SKP:tä tällä kertaa...
Vaikka kuinka pitäisi hänen ajamiaan asioita oikeina, niin hänen tapansa toteuttaa omaa politiikkaansa oli minun mielestäni hieman kyseenalainen. Poliitikon tulee näyttää hyvää kuvaa ja olla malliesimerkki kansalaisesta.
Markus Drake sai ilmeisesti sitten kenkää vihreistä.
Vaikka kuinka pitäisi hänen ajamiaan asioita oikeina, niin hänen tapansa toteuttaa omaa politiikkaansa oli minun mielestäni hieman kyseenalainen. Poliitikon tulee näyttää hyvää kuvaa ja olla malliesimerkki kansalaisesta.
Esmes pummilla matkustaminen, vaikka ilmainen joukkoliikenne pääkaupunkiseudulla olisi erittäin hyvä idea yhdistettynä yksityisautoilun kieltämiseen. Ei ole hyvä kuva mallikelpoisesta kansalaisesta. Eikä hänen huumehörhöilytkään. Ne olisi voinut hoitaa tyylikkäämminkin.
Mun maailmankuvassa on enemmän, kuin yksi bitti.
Mielestäni Drake yms...juuri estävät politiikan näivettymistä ja värikkäät persoonat saavat varmasti ihmsiä äänestysluukulle....vai mitä mieltä olet näistä istuvista tai istuneista kansanedustajista??
Puhuisi suunsa puhtaaksi ja ajaisi omia arvojaan agressiivisesti. Mutta tekisi asian samalla poliittisesti korrektisti.
Mun maailmankuvassa on enemmän, kuin yksi bitti.
Joko Drake tai nykyinen kansanedustaja. Ei välimuotoja. Ei sellaista ollenkaan, joka esittäisi uutta, ei piiloutuisi minkään mainitsemasi näkymättömän koodiston taakse eikä muutenkaan nöyristelisi. Puhuisi suunsa puhtaaksi ja ajaisi omia arvojaan agressiivisesti. Mutta tekisi asian samalla poliittisesti korrektisti. Ei. Valittavana joko tai.
Mutta kertokaa nyt kuitenkin miksi vihreät unohtivat omat asiansa...eli juuri rangaistavuuden poistamisen miedoista huumeista??
Siksi, että nykyisessä huumeita kammoavassa ilmapiirissä olisi helvetin typerää puhua moisia, kun vaalit ovat tulossa. Jotta puolue voi ylipäätään vaikuttaa asioihin, sen on saatava edustajia eduskuntaan. Tätä varten on kerättävä mahdollisimman paljon ääniä, eli miellytettävä mahdollisimman monia. Ei vihreät pelkillä nuorten äänillä pitkälle pötki, ja totuus nyt vaan on se että suuri osa niistä vanhemmista äänestäjistä (joiden äänillä vihreät voisi oikeasti nousta vaikka neljänneksi suurimmaksi puolueeksi) hyppää kattoon heti kun joku sanoo pienekään huumemyönteisen lausunnon. Valitettavaa, että suoraan ei kaikista asioista voi vaalien alla puhua, mutta kyllä mä ainakin sulatan vihreiltä moisen pidättyväisyyden tässä vaiheessa, jos sillä varmistetaan se että puolue saa riittävästi populaa eduskuntaan, miltä pohjalta sitten voidaan paljon paremmin ottaa arkojakin asioita esille.
Valitettavaa, että suoraan ei kaikista asioista voi vaalien alla puhua, mutta kyllä mä ainakin sulatan vihreiltä moisen pidättyväisyyden tässä vaiheessa, jos sillä varmistetaan se että puolue saa riittävästi populaa eduskuntaan, miltä pohjalta sitten voidaan paljon paremmin ottaa arkojakin asioita esille.
...menette kaikki äänestämään, oli kanuuna kuinka kova tahansa! :mad: