noniin, nyt on myöhäistä yrittää vaikuttaa mun mielipiteisiin.
vahinko on jo tapahtunut ja numero raapustettu kuponkiin. :p
Veit jalat suusta...
469 posts, 24 pages, 98,806 views
noniin, nyt on myöhäistä yrittää vaikuttaa mun mielipiteisiin.
vahinko on jo tapahtunut ja numero raapustettu kuponkiin. :p
:001: :001: :001: Oikeestaan ihan hyväl, ettei äänestä... Pelottaisi, jos maamme johto olisi hänen kaltaisten ihmisten valitsema. :001: :001: :001:
Mixa: No aioks muuten mennä äänestää?
Blondi: Ööh...en mä tiiä.....mitkä vaalit nyt on?
Mixa: No eduskuntavaalit tietty.
Blondi: Noh..öö...en mä usko, ku en äänestäny viime vuonnakaan....
Tuli vähän surku siitä tänpäiväsestä Hesarin jutusta jossa haastateltiin Soininvaaraa. Mukana oli Soininvaaran raapustama muistilappu jossa luki: "Jos kannatat vihreitä, käy äänestämässä vihreitä!" Vihreillä taitaa olla aikamoinen hätä siitä että tulee kova tappio vaaleissa kun mediassa on niin paljon revitelty vihreitä huumepuolueena.
Asiaa ei yhtään auta se ettei noista SKP:n yksittäisten ehdokkaiden mielipiteistä löydy kunnolla tietoa mistään.
Tuli vähän surku siitä tänpäiväsestä Hesarin jutusta jossa haastateltiin Soininvaaraa. Mukana oli Soininvaaran raapustama muistilappu jossa luki: "Jos kannatat vihreitä, käy äänestämässä vihreitä!"
:001: Jep.
Onneksi kotoa löytyy paljon noppia, voi sitten arpoa.
Käsittääkseni valtaosa krediiteistä sen kohun puolesta menee kyllä yhden henkilön piikkiin. Mutta demareitakaan ei haukuta huonoina vanhempina, vaikka ehkä saattaa olla, että parinkin ehdokkaan poika on voinut ehkä olla jotenkin nyt mediassa vastaavanlaisista asioista esillä. Ja pikkusen vakavemmasta, mitä vihreiden jotkut edustajat ajaa.
mediassa on niin paljon revitelty vihreitä huumepuolueena.
Ah, niin irlantilainen tapa suhtautua kaikkeen. "Kun se on kerran ennenkin toiminut." "Se on aina ennenkin ollut näin." "Yes, I know it doesn't work. Aww... What can you do?" ... :016: Äänestäminen jotakuta sen takia, "kun aina ennenkin" on mielestäni ehdottoman väärä. Sillä saadaan pidettyä ne vanhat pierut eduskunnassa, jotka sieltä joutaisi jo kiikkustuoliin antamaan euroja lapsenlapsille jäätelöautoa varten. Hautala sinänsä ei vielä kuulu siihen, mutta kun ihmiset jatkaa hänen äänestämistä vielä parikymmentä vuotta siksi kun aina ennenkin...
Sitäpaitsi olen äänestänyt Hautalaa jo kahdesti aiemmin vaaleissa, joten kolmas kerta lienee sikälikin ihan perusteltua.
ei mene viikon vitsiksi, koska tämä ei ole vitsi....
....keskusteluni eilen parikymppisen blondin kanssa....
....ekaksi keskustelussa niitä näitä, kunnes täräytän:
Mixa: No aioks muuten mennä äänestää?
Blondi: Ööh...en mä tiiä.....mitkä vaalit nyt on?
Mixa: No eduskuntavaalit tietty.
Blondi: Noh..öö...en mä usko, ku en äänestäny viime vuonnakaan....
....ei herranjestas....:001:
Voisin ihan oikeastikin haluta keskustella aiheesta esmes filosofiatopicissa.
Tää menee nyt vähän off topic, mutta voitte vain arvata millaista katkeruutta se herättää, kun tollaiset blondit tuntuu kuitenkin kiinnostavan miessukupuolta enemmän kuin tällaiset fiksut mutta viehättävät akateemisesti koulutetut poliittisesti valveutuneet naiset niin kuin minä... Pelottaako miehiä vai mitä?
Niin, korjaus. En siis missään nimessä itse esittänyt, etteikö Hautala olisi sopiva ehdokkaaksi. Minulle on kirosana jos sanoo, että tekee jotain koska "aina ennenkin on tehty niin".
p.s. Varvana: Hautala on loistoehdokas! :)
Tää menee nyt vähän off topic, mutta voitte vain arvata millaista katkeruutta se herättää, kun tollaiset blondit tuntuu kuitenkin kiinnostavan miessukupuolta enemmän kuin tällaiset fiksut mutta viehättävät akateemisesti koulutetut poliittisesti valveutuneet naiset niin kuin minä... Pelottaako miehiä vai mitä?
Nimim. Been there done that
p.s. Varvana: Hautala on loistoehdokas! :)
Mutta pelkällä älyllisyydellä on siis turha
markkinoida itseään, sillä kun antaa helposti itsestään viileän
vaikutelman
Vittu ja taas oon kässänny väärin. Mä luulin et viileys on cool. ;)
Vastailin jotain filosofian puolella
Tää menee nyt vähän off topic, mutta voitte vain arvata millaista katkeruutta se herättää, kun tollaiset blondit tuntuu kuitenkin kiinnostavan miessukupuolta enemmän kuin tällaiset fiksut mutta viehättävät akateemisesti koulutetut poliittisesti valveutuneet naiset niin kuin minä...