42 posts, 3 pages, 7,608 views
Täh???
niijoo
Topiccia aloitettaessa kannattaa ensin keksiä jotain sanottavaa aiheesta..?
positiivista energiaa katselee mielellään..
Toi on kyllä mun mielest aivan oikee aihe. Kyllähän siitä saa tarkoitusperän pienellä päättelyllä selville. Bileitä on paljon ollut missä on mennyt paikkoja rikki ja lavasteita + valoja pöllitty. Silmät auki:eek: Kaikkea sitä tapahtuu vaik ei kaikki uskoiskaan.
...Ja nuotiota oli yritetty laittaa kehiin kanssa...
Bileissä kun käy, niin Irlannissa varsinkin vessat on aivan jotain järkyttävää... ...Ovi oli varmaan itse tehty ja laitettu euron saranoilla kiinni. Ei lukkoa. Vessapaperia sentään oli, mikä ei ole kovin yleistä. (Tosin halvinta mahdollista laatua.) Peltisen pöntön päällä ei ollut istuinta ja pöntössä vetämättömät ulosteet ja verta. Jotain epämääräistä möhnää oli seinillä. Seinät töhritty ja jostain kohdasta taisi olla joku yrittänyt päästä uloskin. Ja nuotiota oli yritetty laittaa kehiin kanssa. Lattialla kun housuja laskin, meinasin astua pariin huumepiikkiin...
Mä oon aina ihmetellyt bileissä, baareissa etc. kuinka vessat voivat olla niin karseassa kunnossa ( ilkivallan takia ). Minulle wc on omanlaisensa "pyhättö"; sen tulisi olla puhdas arkipäiväisten rituaalien suorituspaikka. Pyrin pitämään vessan kuin vessan siistinä itseäni ja muita varten. Ihmettelinkin miten kansa saa wc:t niin nopeasti ällöttävään kuntoon.
toisinaan löytyy bilettäjiä joilla on liikaa energiaa..
Howth... Varastettujen ja poltettujen autojen hautausmaa. Ilmeisesti ilkivalta on oikein suosittu harrastus täällä.
poltetun auton!
Vastasitkin itse jo, miten meinasin vastata: "ei turistina älyä kiinnittää huomiota - ainakaan noin lyhyellä ajalla" - Ei sitä ekoina kuukausina huomannutkaan. Uutuudenviehätys sulki silmät.
Itse en ainakaan ehtinyt n viikon reissulla huomata mitään noin törkyistä
No jos Grafton Streetilläkin _kaikkien_ liikkeiden (Myös ravintolat, kuten McD ja BK) roskapussit ja jätteet laitetaan siihen keskelle katua, josta ne sitten roska-auto käy noukkimassa. Roska-auto vain puikkelehtii siellä yleisön seassa. Grafton Street on Dublinin ehkä suurin ja kaunein kävelykatu, johon kaikki turistit ja shoppailijat syöksähtää. Kiva kävellä ravitsemusliikkeeseen, kun siinä pääoven ulkopuolella on pahallehaiseva jätesäkki, josta valuu jotain epämääräistä rasvantuoksuista mönjää...
Dublinin yleisilme oli kyllä osittain aika törkyinen.