"Welcome to Dublin! Mind the litter!"
Onk siellä vielä näkyny noita Tarska?
42 posts, 3 pages, 7,607 views
Nyt kun mainitsit, niin olen nähnyt tuon mainoksen kyllä. Aikaa sitten. Enää ei ole osunut silmään. Enemmän oli noita mainoksia lähiaikoina NICE sopimuksesta. Halusivat ulos EU:sta. Kun eivät halua itäblokin maista jengiä tänne viemään työpaikkoja. Ja kaikki työpaikat on täällä EU rahotuksella, ja tietyöt, kuten meille kotiin menevä "motari", joka valmistuu ehkä 2004... Idiootit... Onneksi äänestivät YES. Meinasivat vandalisoida oman maansa siihen kuntoon, ettei täällä kukaan halua olla.
Onk siellä vielä näkyny noita Tarska?
<offtopic reply="false">
Meinasivat vandalisoida oman maansa siihen kuntoon, ettei täällä kukaan halua olla.
</offtopic finalize>
Kyllähän ilkivaltaa bileissä tapahtuu. Eniten se varmaan näkyy vessojen/paikkojen sotkemisena tai dekojen ym. rikkomisena.
Ilkivaltaa harrastavat voisivat miettiä tekosiaan, bileiden järjestät joutuvat yleensä maksamaan vahingot ja lippujen hinnat eivät ainakaan alene ylimääräisten kulujen ansiosta.
pliis. jos aloittaa topikin jostain aiheesta niin vois antaa itsekin jotain inputtia siihen. mitä kokemuksia sulla on aiheesta kun katsot aiheelliseksi aloittaa tämän?
Tämä on turha postaus turhaan topic:iin... Ei pahalla, mutta aikas kuiva aihe. Ja varsinkin tuo topicin aloitus oli noin repäisevä ja mukaansatempaiseva... :012:
keep it tidy :D
Ehkä kuitenkin suurin osa vähänkään enemmän bileissä kävijöistä tajuaa, että biletavaroiden vandalisointi on vähän kuin housuunsa pissaisi: seuraavalla kerralla sitten tiedossa on vähemmän antia kävijöille. Tai toivottavasti tajuaa...
No jos Grafton Streetilläkin _kaikkien_ liikkeiden (Myös ravintolat, kuten McD ja BK) roskapussit ja jätteet laitetaan siihen keskelle katua, josta ne sitten roska-auto käy noukkimassa. Roska-auto vain puikkelehtii siellä yleisön seassa. Grafton Street on Dublinin ehkä suurin ja kaunein kävelykatu, johon kaikki turistit ja shoppailijat syöksähtää. Kiva kävellä ravitsemusliikkeeseen, kun siinä pääoven ulkopuolella on pahallehaiseva jätesäkki, josta valuu jotain epämääräistä rasvantuoksuista mönjää...
Käyppäs muuten vaikka Manhattanilla. Täysin sama ilmiö, iltasin kaikki roudaa roskat pusseissa kaduille ja roskakoskit nappaa ne siitä mukaansa sitten yöllä. Kiva oli käydä (Madison Square Gardenia vastapäätä, parin korttelin päässä Empire state buildingista) kiinalaisessa syömässä kun järjetön roskapussien lemu tulvi nenään, ja lattialla juoksenteli kulkukoiria ja pienen kissan kokosia rottia ( ! ) :( :eek:
Ei aina riitä sekään. Mikkejä jengi vie mukanaan kyllä kun vähänkin silmä välttää.
lähtee tavarat kävelemään välittömästi, ellei ne ole kokoajan jonkin kädessä tai lukon takana.
jos ne oli niitä ruoka-aineksia? ;)
vrt. "onnellisen kanan munat"
Hieman off-topic...
Mä oon aina ihmetellyt bileissä, baareissa etc. kuinka vessat voivat olla niin karseassa kunnossa
keep it tidy :D
"Women, you can't live without them... and they can't pee while standing."
(ikuisesti miessukupolville kateellinen olen tästä seisomapissi mahdollisuudesta!)!
Kun tuo mitä olen kuullut opiaatteja kokeilleilta, että ainetta kun on suonissa, ei kiinnosta mikään muu. Vaikka oma tyttöystävä raiskattaisiin ja pahoinpideltäisiin vieressä, ei asia kiinnostaisi, kunhan ei tule itseään tönimään. Eikä välttämättä silloinkaan. Tämä tieto on luonut päässäni sen asenteen, että suonensisäisiä käyttäviä en arvosta. Juuri tämän tyyppinen tapaus, jonka kerroit, osaltaan vaan vahvistaa asennettani. Ei se käyttäjä varmasti itse ymmärrä, kuinka sitä toiset kammoksuu neuloja. Itsekin pelkään ruiskuissa nimenomaan tartuntaa ja siksi kammoan paljaita ruiskuja. Niiden levittely ja näyttely ei todellakaan paranna mielikuvaa käytöstä.
En tuomitse itse käyttöä tämän asian tiimoilta, jokainen tehköön minkä oikeaksi tuntee MUTTA sitä en ymmärrä miten on mahdollista että kun ystäväni näissä ko. bileissä levähtää kyykyssä jalkojensa päällä bileissä tanssilattian reunalla ja noustessaan seisomaan sylistä tippuu käytetty verinen ruisku,