maistuuhan noi,välillä ;)
¤C
150 posts, 8 pages, 29,327 views
Oluen vaihdoin Smirnoffiin, josta nyt olen 2dl päässä tuhosta. Eli kohta sekin loppuu. Coca-Colan vaihdoin Ballygowanin kuplivaan veteen. Eli kun saan tuon 2dl Smirkkua naamariin, niin himassa alkaa kivennäisvesilinja.
Ekströmsin sekamehua menee aika paljon. Vedellä lantrattuna, tietenkin. Oluesta yritän päästä eroon.
Onhan nekin kännissä - viikonloppuisin. Arkisin pitää ajaa auto kotiin, niin ei voi kuutta tuoppia enempää juoda kukaan. Ja tottakai joka maasta löytyy niitä, jotka dokaa ittensä tyhmäksi joka viikonloppuna. (Okei... islamilaiset maat...)
kyllä ne mun mielestä oli ainakin yhtä kännissä kun suomalaiset omissa Ale-pubeissan.
Saako valittaa? Mä en ymmärrä niitä naislaumoja. Siis keskimäärin 40+ ikäset naiset, mutta joukossa 20-80 vuotiaita naisia. Ja kaikki pukevat jotkut hupsut hoitaja-asut tai piruasut tai muuten vaan samanlaiset t-paidat, jotka ovat teettäneet esmes pelipaidan näkösiksi ja siinä selässä jokasella lukee joku hupaisa lausahdus henkilön luonteesta, kuten 76-vuotiaalla mummolla "99% Angel - 1% Bitch" ja sitten viettävät hauskaa iltaa kaupungilla ja huutelevat rivoja ohikulkijoille. Eivätkä näytä yleensä edes humalassa olevan. Yleensä siinä näkyy suurin osa selvinpäin ja pari niistä juoneena.)
"Jos otan, niin otan ja otan koko ajan."
Ihan vitusti kaikkee viinaa, rommii, viskii, votkaa, sakea, sherryä, pirtua, konjakkia, giniä, liköörejä, rakia, slivovitsia, grappaa, mahakatkeroo, tequilaa, pontikkaa, akvaviittia, geneveriä, ouzoa, calvadosta, absinttia, mezcalia ja sit viel kaljaa, siideriä, viiniä, shamppanjaa, kiljua, partavettä, masinolia, yskänlääkettä, spriitä, bensaa ja käyneitä hedelmiä.
Jee.:eek:
Ja kaikki huumeet päälle. Ihan kaikki. Muille ei mitään.
- juokaahymiöpois -
Jub jub. Suklaaliköörillä ja/tahi minttuviinalla maustettu mikävaan on lähes aina jees makusta.
Tapi T:n "se parempi pirtelö"
Pari siideriä, sitten lonkero, olut, ja taas pari siideriä. Ja väliin muutama väkevä paukku. Eri makuja pitää sekoitella :).
kaikki missä on tequilaa on herkkua.
Pari siideriä, sitten lonkero, olut, ja taas pari siideriä. Ja väliin muutama väkevä paukku. Eri makuja pitää sekoitella :).