Kun juon, juon mieluiten...

150 posts, 8 pages, 27,167 views

Avatar
#121 • • Taedium Guest
Hö. Sillo maanantaina kokeilin kaikkee mahollista Aspintin kaa. (Kokeilin juoda 70 volttisena, mutta ei helvetti. Sen _voi_ juoda raakana, mutta ei se hauskaa ole. Pitänee koittaa polttaa siitä vähän voltteja pois.) Ostin jopa pari naggeria, jotta saa kivoja miksejä. Se vaan meni sitten niin, että eipä siitä päähän jäänyt mikä hyvälle maistuisi. Kun oli pahanmakusia ja hyvänmakusia sekasin ja juomiseksihan se meni. Sinne meni oma yritys alkoholin vähentämisestä. Miksi liha on heikko?

Hämärästi muistaisin, että karpalomehun kanssa se menee aika kivasti alas. Ja sitrushedelmät ja ananas sopii hyvin. Myös Balimu ja tumma rommi tykkää siitä. Viskikin taisi sopia. En muista. Karpalomehusta taisin tykätä eniten. Valitettavasti mitään drinkkivinkkejä en muista. Kokeilen varmaan viikonloppuna uudelleen. Ja enemmän järjen kanssa. Rupes tiistaina vituttaa ku meni pelleilyksi. (lue: dokaamiseksi) Miksi se viina pistää muistinkin pieleen?
Avatar
#122 • • Tapi T Guest


karpalomehun kanssa se menee aika kivasti alas.


Puolukka- ja karpalomehut ovat mainioita blandiksia; niiden hapanilmelä maku peittää mainiosti viinan alleen. Muistuu mieleeni eräs teniajan uusivuosi; sekoitettiin mummon tekemään puolukkamehuun puolet vodkaa ja juotiin sitä pullo mieheen alle tunnissa. Sai rakettien ampuminen aivan uuden ulottuvuuden.
;)
Avatar
#123 • • J Raninen Guest
Tän kyselun perusteella taitaa panimoliitto olla joten kuten tyytyväinen. "Mutta suomalaiset juovat toki olutta" :)
Avatar
#124 • • Edited kuilu Guest
Jos se alasmeno on ongelma... Sillonku viel jonotettii mestoihin sisään;) , ni jonossa raaka kananmuna ja sit pullo koskisen korvalääkettä perään, alas menee nii ettei huomakaan. Mut ku se egukalvo puhkee vatsalaukussa ni hengen lähtö on lähellä ja bilettämisestä on aika turha puhua. Myös mustikkakeitto on loistoblandis tässä mielessä. Siis jos se dokaaminen on se pointti.

Ei sitä tarvi imailla, jos se on pahaa.

- myrkytyksenhymiöoireet -
Avatar
#125 • • Taedium Guest


teniajan uusivuosi

Muistin olleeni 14, mutta kylässä käyvä lapsuudenystäväni korjasi pari päivää sitten, että olin 13, kun tein oman Stiga tempaukseni. Herranjestas kun nyt ajattelee, niin voisipa ajan rattaita kääntää takaisin. Ei 13-vuotias voi dokata. (Tai no kuukautta vajaa 14.) Miksi sitä on ollut niin tyhmä? Jos nyt saisin käskettyä silloista itseäni, kieltäisin alkoholin käytön 17-vuotiaaksi ja ensi kertaa saisin maistaa vasta 15-16-vuotiaana. Eikä kyse ollut edes vastuuntunnottomista vanhemmista. Itse salassa asian tein. Argh! Mä olen vihanen itselleni. :mad:


jonossa raaka kananmuna ja sit pullo koskisen korvalääkettä perään,

Just. Kananmuna toimii noin kans vai? Ehkä en pulloa koskista huitasis, mutta jonkun verran sitä voisi tempaista. Heh. Hauska idea.

Maidolla saa pehmeemmän vaikutuksen. Ja maitopohjasilla ei tuu niin kovaan humalaan, mutta kestää vähän pidempään se humala. (No joo joo, kyllähän sitä periaatteessa pääsee kovaan humalaan ykkösoluellakin, jos sisua riittää...) Eli jos ei halua hirveää kondista, mutta tykkää juomista, niin maitoa vain kehiin.


Myös mustikkakeitto on loistoblandis tässä mielessä. Siis jos se dokaaminen on se pointti.

Joo, mustikkakeittoa oon maun puolesta testannu. Ja puolukkakiisseliä. Hyvältä maistuu. Ja bloody maryistä tykkäävät voi kokeilla tomaattikeiton kanssa votkoo. Sekin on hyvää.


Ei sitä tarvi imailla, jos se on pahaa.

Ja jos tuntuu siltä, että tarvii imailla, vaikka olisikin pahaa, niin sitä varten on olemassa oikein imailukerhoja - monikossa.

Pahasta viinasta puheenollen. Kilju on varmaan suomalaisten oma juttu. Ei nää Irlannissa edes tiedä mitä on kilju. Eikä kukaan tiedä miten sitä tehdään. En ole oikein tuohon kiljuun itse panostanut ikinä, mutta teininä monet kaverit siitä pitivät. Itse yritin joskus laitella viinejä kehiin. Joistain tuli ihan hyviäkin.
Avatar
#126 • • Salla Guest
olen kuluttanut paljon alkoholia elämäni aikana ja huomannut erinäisiä asioita:

-jos puhutaan frendien kanssa ett joo okei dokaillaan tai jotain, se menee siihen siiderin tai jonkun vinkun kanssa läträykseksi, tissuttelu pitäis kieltää lailla, varsinkin jos se kestää koko päivän, ei känniä tunnu saavan millään päälle.

-huomattavasti parempi vaihtoehto on siis todeta ykskantaan ystävien kanssa että vedetään PERSEET ja käydään alkossa ostamassa pullo kirkasta tai tequilaa tai jotain mikä on kuitenkin yli 30%. Lopputulos on yleensä hyvin samanlainen eli PERSEET ja sitten herätäänkin porukalla (joo-o porukalla) keittiön lattialta musa ja valot päällä ja ihmetellään miten helvetissä siihen on jouduttu!! :015: :D Tämä vaihtoehto on parhainta toteuttaa valvotussa/ehkä myös suljetussa ympäristössä (=oma koti)

-edellistä huonompi vaihtoehto on Helsingin tapaisessa kaupungissa dokata ravintolassa. Ihan kun ei kännissä muutenkin yllättäen kuluttais kaikki rahansa, Helsingin (varsinkin keskustan) ravintoloissa rahat hupenevat AINA olettettua nopeammin.
Avatar
#128 • • Ana-- Guest
Jaa-a. olut taisi sittenkin voittaa. ja toiseksi eniten kiskotaan si-
dukkaa. ja limuviinat kelpaa niille, joille ei sidu eikä kalja maistu.

Sinänsä, aika hämmentävää että sama määrä lössiä joka suosii
teräviä suosii viinan sijasta huumeita päihtymistarkoituksissa.

Jännä huomata ihan prosenttilukuja =) Yksi kymmenestä on
MAHDOLLINEN TULEVA NARKOMAANI! :(
Avatar
#129 • • kuilu Guest


Jännä huomata ihan prosenttilukuja =) Yksi kymmenestä on
MAHDOLLINEN TULEVA NARKOMAANI! :(


Ja yhdeksän kymmenestä on mahdollisia tulevia&meneviä ALKOHOLISTEJA!!!:confused:

- vaihtohymiöehdoton -
Avatar
#130 • • jUSSi Guest
Eiköhän anneta kaikkien tutkia omat tiensä. Ne ketkä vetää viinaa, vetää viinaa ja ne ketkä vetää huumeita niin vetää huumeita. Mitä siitä enää itkemään. Vapaa maa. Molemmille ryhmille tosin voisi sanoa ihan varmuuden vuoksi, että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja harmittavan usein myös muut.
Avatar
#131 • • Bikku Guest
En tue alkoholia, mut jos juon joskus niin juon kaljaa. mut ainiin. enhän mä ikäni puolesta voi juoda sitä. damn. :mad:
Avatar
#132 • • Ana-- Guest


Eiköhän anneta kaikkien tutkia omat tiensä. Ne ketkä vetää viinaa, vetää viinaa ja ne ketkä vetää huumeita niin vetää huumeita. Mitä siitä enää itkemään. Vapaa maa. Molemmille ryhmille tosin voisi sanoa ihan varmuuden vuoksi, että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja harmittavan usein myös muut.



really, honey, I wasn't all that serious =)

- outosanahirviökuiluwannabehymiö -
Avatar
#133 • • Elwira Guest
Mulla tupsahtelee tonne tiukan viinan puolelle aikas usein tai sitten olen selvinpäin. En osaa tissutella siideriä ym. Vaan tiukkaa viinaa... esim. Long island ice tea... vai miten se nyt kirjotetaankaan niin on mun ykkösjuoma! :D
Avatar
#134 • • hujades Guest
Mä join keskiviikkona niin paljon alkoholia, viiniä, bitch drinkejä, bissee, sidukkaa ja viinaa että kaaduin naamalleni.

huhhei.
¡ Previous post about a year ago !
Avatar
#135 • • mark hamilton Guest
Black Rat
Avatar
#136 • • Hansu Guest

Black Rat


Siideriä?

Kyllä noi brittisiiderit hakkaa monet suomalaiset ihan 10-0, britit sentään maistuu omenalle, toisin kuin Golden Capin/Fizzin/whatever lisäainelitkut. Kotimaisista parhaiten on uponnut Lammin Sahdin Kottarainen (http://www.sahti.com --> tuotteet) - siinä on jo vähän ideaa.
Avatar
#137 • • vaavu Guest
Mun alkoholirepertuaari on laajentunut sitten viime aikojen. Ennen join pelkästään punaviiniä, mutta nyt olen pikkuhiljaa oppinut juomaan myös valkoviiniä ja portviiniä. Okei, valkoviini menee edelleen lähinnä ruoan kanssa, mutta portviiniä voisi imailla sellaisenaan vaikka kuinka. :excellent:

Tämän lisäksi olen huomannut, että myös konjakki on ihan hyvää. Tosin tähän mennessä olen juonut vain extra-tasoista konjakkia, ja luulen että jätän suosiolla ne halvemmat liemet muille. Aikaisemmin luulin että konjakki on karvasta ällötystä, mutta ilmeisesti olin vain juonut huonoja konjakkeja.

Kolmas uusi juttu on erilaiset drinkit. Niistäkin haen enemmän makua kuin volttimääriä. Saatan esimerkiksi vähentää resepteissä olevaa tiukan viinan määrää ja korvata sitä jollakin miedommalla juomalla.

Ylipäätään juon kaikkia alkoholijuomiani maun, en humaltumisen takia. 90% käyttökerroista on sellaisia, jolloin juon vain 1-2 annosta, ja muutenkaan todella harvoin juon yli 6 annosta illan aikana.
Avatar
#138 • • Hexe Guest
Oluista parasta on Saksalainen vehnäolut. Kallista vaan suomessa, eikä yhtä hyvää kun Saksassa... Olutta juon ehkä eniten mutta

Lempijuomia ovat: Virtanen
JekkuBattery
VodkaRedbull mit Schwarz Vodka (6cl vodka+ bulli)
Ernest & Julio Gallo :Sauvignon Blanc valkkari
Avatar
#139 • • phanatic Guest
Tänään tällanen booli:
-pullo absinttiä (60%)
-pullo kuohuviiniä
-limefantaa

Kerran olen aikaisemmin tätä kokeillut, sillon tuo alkoholimäärä riitti neljän henkilön voimakkaaseen päihdyttämiseen. Absintistä tulee tosi kirkas humala, turha verratakaan mihinkään olutpöhnään.
Ja absinttipullokin on halventunut 35:stä 25 euroon.
Avatar
#140 • • Leaphion Guest

Tämän lisäksi olen huomannut, että myös konjakki on ihan hyvää. Tosin tähän mennessä olen juonut vain extra-tasoista konjakkia, ja luulen että jätän suosiolla ne halvemmat liemet muille. Aikaisemmin luulin että konjakki on karvasta ällötystä, mutta ilmeisesti olin vain juonut huonoja konjakkeja.



Joo.

Itse olen suuri konjakin ystävä, mutten jaksa juoda sitä tyttöystäväni
seurassa, lähinnä koska hän tekee kirkkaasti ja kovaan ääneen selväksi
ettei itse kyseisestä aineesta pidä. Rupeaa kymmenen minuutin päästä
ärsyttämään.

Mutta, kuten jo mainitsin, konjakki on lähellä sydäntä. Kuten myös viski.
Ja olut. Ja valkoviini. Kaikista tykkään maun vuoksi, se mitä aiheutuu
niiden käytöstä on sivuseikka.