Kun juon, juon mieluiten...

150 posts, 8 pages, 27,174 views

Avatar
#101 • • Chipie Guest
...kuohuviinii,valkoviinii,vodkaa(med någonting),caipiroscaa,camparii appelsiinimehusella,bacardii(med någonting),bacardi breezerii,smirnoff icee,sidukkaa,kir royalii....

maistuuhan noi,välillä ;)

¤C
Avatar
#102 • • Nudie Guest
- Vettä
- Punaviiniä
- Rutikuivaa brittisiideriä
- Daiquireja
- Collinseja
- Tummaa olutta
- Cuba Libreä
- ja paljon paljon muita...
Avatar
#103 • • Mrrshan Guest
Ekströmsin sekamehua menee aika paljon. Vedellä lantrattuna, tietenkin. Oluesta yritän päästä eroon.
Avatar
#104 • • Little Devil Guest
pramian lonkut, jos on rahakasta aikaa niin bacardi breezerit (mieluiten ananas tai lime) ja sitten päälle vodkabatterya.
Avatar
#105 • • propeller@head Guest
Jumantsuikka...Paikallisessa baarissa kiskotaan breezereistä jo 6e(alkosta n.2.5e).Törkeetä ryöväystä....mutta eihän niitä toisaalta kukaan pakotakaan juomaan.
Avatar
#106 • • Jussi J Guest
- olutta
- tummaa olutta (joskus)
- paljon punaviiniä
- bacardi colaa (kun aurinko paistaa)

...ja sit vielä suuri määrä sekalaisia juomia mitä tulee vaan juotua ettei viinat menis hukkaan :016:
Avatar
#107 • • Taedium Guest


Ekströmsin sekamehua menee aika paljon. Vedellä lantrattuna, tietenkin. Oluesta yritän päästä eroon.

Oluen vaihdoin Smirnoffiin, josta nyt olen 2dl päässä tuhosta. Eli kohta sekin loppuu. Coca-Colan vaihdoin Ballygowanin kuplivaan veteen. Eli kun saan tuon 2dl Smirkkua naamariin, niin himassa alkaa kivennäisvesilinja.
Avatar
#108 • • Zapa Guest
oluutta, kylmä kalja.

viskiä silloin tällöin terästämään

ja tietysti bacardi breezah!
Avatar
#109 • • Taedium Guest


kyllä ne mun mielestä oli ainakin yhtä kännissä kun suomalaiset omissa Ale-pubeissan.

Onhan nekin kännissä - viikonloppuisin. Arkisin pitää ajaa auto kotiin, niin ei voi kuutta tuoppia enempää juoda kukaan. Ja tottakai joka maasta löytyy niitä, jotka dokaa ittensä tyhmäksi joka viikonloppuna. (Okei... islamilaiset maat...)

Se mitä täällä on ainakin 20-30 vuotiaitten seurassa pyörinyt, niin se takapuolen heitto siihen hartioitten korkeudelle tapahtuu huomattavasti harvemmin, kuin Suomessa. Ja kyllähän täällä näkee niitä känniläisiä, niin irkkuja, kuin turistejakin jos jotain Temple Baria lähtee koluamaan. (Ja itse kyllä koluan, kun siellä on kytkin...)

Muussa määrin on kyllä vähemmän kännissä se kansa. Ehkä pidempänä aikavälinä, mutta alempi humalan taso. Paitsi se on pubeissa ärsyttävää, kun se musiikki laitetaan kovalle, jotta se kuuluu ja irlantilainen taas kun saa yhdenkin oluen huuleensa, niin ääni muuttuu liukukytkimestä yksibittiseksi. Eli mute tai nupit kaakkoon. Ördäämistä näkee vähemmän, mutta huutoa senkin edestä. Ei ole hiljaista kansaa.

(Saako valittaa? Mä en ymmärrä niitä naislaumoja. Siis keskimäärin 40+ ikäset naiset, mutta joukossa 20-80 vuotiaita naisia. Ja kaikki pukevat jotkut hupsut hoitaja-asut tai piruasut tai muuten vaan samanlaiset t-paidat, jotka ovat teettäneet esmes pelipaidan näkösiksi ja siinä selässä jokasella lukee joku hupaisa lausahdus henkilön luonteesta, kuten 76-vuotiaalla mummolla "99% Angel - 1% Bitch" ja sitten viettävät hauskaa iltaa kaupungilla ja huutelevat rivoja ohikulkijoille. Eivätkä näytä yleensä edes humalassa olevan. Yleensä siinä näkyy suurin osa selvinpäin ja pari niistä juoneena. Silti kaikki huutaa kurkku suorana. Perkeleen irkut. Tää maa olis kivempi, jos niistä pääsisi eroon. - Kai mä kohta vaihdan maata.)

No mutta se kohdemaa ei ollutkaan se valinta, vaan eroon siitä suomalaisesta raivolla dokaamisesta.

...Vai pitäskö mun tarkistaa kaveripiirini Suomessa?
Avatar
#110 • • Tapi T Guest


Saako valittaa? Mä en ymmärrä niitä naislaumoja. Siis keskimäärin 40+ ikäset naiset, mutta joukossa 20-80 vuotiaita naisia. Ja kaikki pukevat jotkut hupsut hoitaja-asut tai piruasut tai muuten vaan samanlaiset t-paidat, jotka ovat teettäneet esmes pelipaidan näkösiksi ja siinä selässä jokasella lukee joku hupaisa lausahdus henkilön luonteesta, kuten 76-vuotiaalla mummolla "99% Angel - 1% Bitch" ja sitten viettävät hauskaa iltaa kaupungilla ja huutelevat rivoja ohikulkijoille. Eivätkä näytä yleensä edes humalassa olevan. Yleensä siinä näkyy suurin osa selvinpäin ja pari niistä juoneena.)


Seuraavan lomani vietän siis Irlannissa! :D
Avatar
#111 • • Remotion Guest


"Jos otan, niin otan ja otan koko ajan."

Ihan vitusti kaikkee viinaa, rommii, viskii, votkaa, sakea, sherryä, pirtua, konjakkia, giniä, liköörejä, rakia, slivovitsia, grappaa, mahakatkeroo, tequilaa, pontikkaa, akvaviittia, geneveriä, ouzoa, calvadosta, absinttia, mezcalia ja sit viel kaljaa, siideriä, viiniä, shamppanjaa, kiljua, partavettä, masinolia, yskänlääkettä, spriitä, bensaa ja käyneitä hedelmiä.

Jee.:eek:

Ja kaikki huumeet päälle. Ihan kaikki. Muille ei mitään.

- juokaahymiöpois -



Repeemys maximus!
:001: :001: :001: :001:
- tippuuhymiöpenkiltä -
Avatar
#112 • • emilia Guest
valkovenäläisiä!!!
suurinta suosikkia..

Tai pikakännin tarpeessa kirkkaita:004:

-e-
Avatar
#113 • • Uni Guest
Vichyä ei ole listassa ollenkaan. Minä juon mieluiten sitä!
Avatar
#114 • • Edited Tapi T Guest
Viikonloppuna tuli leikittyä baarimestaria. Todistettu toimiviksi!

Silky Underwear

2cl vodkaa
2cl cointreau
1cl apricot brandy
2cl limen mehua
1 keltuainen (!)
appelsiinimehua
ananasmehua
jäämurskaa

Viinakset, keltuainen ja mehut ravistetaan, tarjotaan jäämurskan kera tarpeeksi isosta lasista. Paras on Hurricane-lasi.
(Tämän drinksun juju on keltuainen, jota harvemmin alkoholijuomissa käytetään. Se tuo drinksuun mukavasti täyteläisyyttä ja pehmeyttä.)

***

Tapi T:n "se parempi pirtelö"

suklaalikööriä (esim. Goldkenn)
kahvilikööriä (esim. Kahlua)
banaania
vaniljajäätelöä
maitoa

Tähän on vaikea antaa määriä, kaikkihan pirtelön osaavat tehdä. Jos baarikaapistasi ei löydy suklaa-, tai kahvilikööriä, niin voit vallan mainiosti korvata ne espressolla ja sulatetulla suklaalla. Alkoholiksi kelpaa tuolloin esim. vodka.
Avatar
#115 • • Edited Taedium Guest


Tapi T:n "se parempi pirtelö"

Jub jub. Suklaaliköörillä ja/tahi minttuviinalla maustettu mikävaan on lähes aina jees makusta.

Itselläni kävi ikävästi. Tuli kaveri vierailulle. Ja minä lopettelemassa dokaamista. Sain votkani juotua, niin kaveri toi tullessaan litran 70% apsinttii... Joutunee dokaamaan vielä. Varsinkin kun tämä kaveri ei voi itse sietää sitä.

(Mut Bed Rullin tahi aplarin kanssa se ainasi on hyvää. 70% ei ihan paljaalteen juo, jos haluaa makuaistinsa pitää. No olihan sitä pakko pari paukkuu testaa sillee... Ja vähän vitutti. Ois pitäny uskoo, ettei yli 60% mene raakana. Sattui. Älkää kokeilko.)

Varmaan laitan seuraavaksi aspintti ohjeita tulee, kun kokeilen.

edit: Todennäköisesti kokeilen jotain munanvalkuaisella ja sitrushedelmillä.

Jos on ideoita aspestin käytössä, niin saa kertoa! (Mutta Laudanumia en hanki...)

Toi linkki on vastaavaan puteliin. Ei samaa merkkiä mitä mulla on. Mutta se mitä mulla on, on 1l :), 70% :) ja 10mg :( - ne tärkeimmät tiedot.
Avatar
#116 • • Sniff Guest
siis häh?
eihän absinttia _voi_ juoda kuin raakana...
myönnettäköön että esim. tuo alkossa myytävä on aika pistävän makuista, mutta kun yrttejä on seassa tarpeeksi niin kyllä makukin muuttuu. siinä muiden faktoreiden muassa ;)
muutenkin noi 'riisutut' absintit on vähänniinku suklaakakku ilman suklaata... synti ja häpeä sanon minä.
Avatar
#117 • • Blenter Guest
Pari siideriä, sitten lonkero, olut, ja taas pari siideriä. Ja väliin muutama väkevä paukku. Eri makuja pitää sekoitella :).
Avatar
#118 • • emilia Guest


Pari siideriä, sitten lonkero, olut, ja taas pari siideriä. Ja väliin muutama väkevä paukku. Eri makuja pitää sekoitella :).



Jep..'
S.K.K!!!
:D
Avatar
#119 • • Timce Guest


kaikki missä on tequilaa on herkkua.



No todellakin! 0.7l Two fingers + sitruuna ja hyppysellinen suolaa. Nami nami...
Avatar
#120 • • Jukka I Guest


Pari siideriä, sitten lonkero, olut, ja taas pari siideriä. Ja väliin muutama väkevä paukku. Eri makuja pitää sekoitella :).



Jos välttämättä haluaa generoida itselleen hirveän krapulan... :)