battery&jägermeister -kombolla.
= Akkuhappo :D Yksi ainoita makeita juomia, josta mä tykkään. Jos joskus Irlantiin eksytte ja siellä Dubliniin, niin kannattaapi ottaa taksi alle ja syöksyä Clonskeaghissa sijaitsevaan O'Sheas pubiin. Sieltä saa tilaamalla niin Flatlinerin, kuin Akkuhaponkin. Vaikka tässä maassa muuten ei saa, ellei selitä mitä siihen tulee. *röyhistelee rintaa* - Paitsi, että kun olen Flatlinereitä juonut täällä, niin olen kuullut, että parissa keskustan raflassa niitä saisi ihan listalta tilattua! Ovatko oppineet? Taedium toi Flatlinerin Irlantiin!
Tykkäät Jäegeristä, mutta Fernet ei maistu?
Mä tykkään minttujätskistä, mutta en rommirusinasta. Vaikka ne molemmat on jäätelömakuja. En minä sitä jekkua sen vatsan rauhoittelun takia juo. Se efekti päässä + maku. Ja Fernetti (Vissii Fernet Branco on sitä punasta... hyh.) on makunsa puolesta... vähintäänkin mielenkiintoinen.
Muuten: Mitkäs on eniten tekemänne / tilaamanne juomat paukut ja sun muut? (Siis ei perus kossukolat vaan niinku "hienommat")
Itselläni on raflassa tilattuja väkeviä:
Koivupölkky ilman hörhellyksiä
2cl taskulämmintä Finlandiaa ja
2cl taskulämmintä Kossua
Tarjoillaan maitolasissa. (Muuten olisi 4cl kumpaakin, mutta se perhanan Suomen alkoholin anniskelulaki...)
Flatliner
2cl Sambuca
2cl Tequila
Tabascoa
Rakennetaan paukkulasiin siten, että Sambuca alin, tabascosta kerros siihen päälle ja tequilat päälle. Jää magee punainen tasainen viiva keskelle. "Flat line..."
Flamin' B-52
(Pakko aina lisää toi flamin' muuten tulee melkee sekotettuna)
2cl Kahlua
1cl Bailey's
1cl Grand Marnier
Rakennetaan paukkulasiin, jossa Kahlua alimpana, Bailey's keskellä ja Grand Marnier päällimmäisenä. Grand Marnier liekkeihin ja palavana naamariin. Palaa ylähuuli ja nenäkarvat illan mittaan. Vinkki: Pillillä kun imasee oikee kuntoonsa ton, niin saa ne huurut keuhkoonsa ja kohahtaa nopsempaa. Samoin toimii Snifferi.
Blandattuja:
(No tätä en varsinaisesti itse juo, kun en Spritestä oikee välitä, mutta...)
Hiipivä hulluus
1 osa votkaa
1 osa Triple Seciä tai vastaavaa
1 osa Marlin helmeilevää omenaviiniä
1-2 osaa Spriteä
Jäitä.
Maistuu spritelle, jossa on vähäsen appelsiinia mukana. Muuten ei oikee spritestä eroo. Tulee nopeesti kännii ku ei maista yhtään alkoholia. Yleensä boolina.
Akkuhappo
4cl Jekkua
0.17l Batterya (puolikas tölkki)
Jäitä - mielellään paljon jotta on kylmää. Ja sit taas menee ilta siihen, ettei saa sitä kaljaa ostettua vaan kaikki rahat menee kalliiseen batteryyn...
Kauppamatkustajan kuolemia on tullu pari juotua ja Tosimiehen paukkukin kerran. Ygä vaan meinas jälkimmäisessä tulla. Kauppamatkustajan kuolema taas menee vähä tabascolla leikkimiseks. Ei hauskaa.
edit: Ei ku ei mitään...