Tiesittekö, että sossu maksaa vähävaraisille tv-luvan. Tästähän voisi ajatella, että tv:n katselu on jonkinlainen perusoikeus
niinhän se vähän onkin. ennen katsottiin että perusoikeudeks riitti radio. ny se on TV. edistys edistyy.
209 posts, 11 pages, 31,325 views
Tiesittekö, että sossu maksaa vähävaraisille tv-luvan. Tästähän voisi ajatella, että tv:n katselu on jonkinlainen perusoikeus
<ot>
Eikös tuo ole Ne Luumäkien? Kenen Skoda on?"Onnellinen perhe"
</ot>
Tiesittekö, että sossu maksaa vähävaraisille tv-luvan. Tästähän voisi ajatella, että tv:n katselu on jonkinlainen perusoikeus, eli toisinsanoen olisi lähes perusteltua, että tv-maksu menisi verona.
En oo opiskelija, mut onneks opiskelijat joutuu maksamaan tv-maksutki omistaan. JeeJee!
telkkariahan mulla ei oo... mutta onko kellään tietoa mistä numerosta ne pruukaa soitella jos kyselevät lupaa? :)
paljon tekstiä tässä
Olimpa Suomessa käymässä ja täytyy sanoa, että telkkaritarjonta (ne pienet hetket kun telkkaria päin katseeni suuntasin) oli aivan suolesta. Juurikin noita v*tun tosi-tv juttuja ja sit ku ei muuta keksi ni jotain euro per viesti chattijuttuu. Siellä oli yksi joku chattijannu jolla oli oikee asenne. Heitti ihan älytöntä läppää, nuori kundi. Just itse oisin kans heittäny ihan puutaheinää ja jotain keksittyjä uutisia yms... Baarissa kavereiden kanssa mietittyjä... Ja idiootit heittää sit sinne jonku yhen lauseen viestin ja euro paukahti... Mut muuten oli vähän ankee meno.Maksan mielelläni tv-luvan, kanavilta tulee tätänykyä niin mielenkiintoisia
tosi-tv ohjelmia, ja kermana kakun päälle virityskuvan sijaan saa
katsoa todella viihdyttäviä tekstiviestikilpailuohjelmia ja erilaisia
chat-ohjelmia :heart:
Hyvä, paha televisiolupa. Jollakulla se on toisilla taasen ei.
+Kuinka monella on?
+Kuka uskaltaa tunnustaa? Minulla ei ole.
+Ja ovatko ohjelmat tämän suuruisen tv-luvan arvoisia?
(Farscape tosin alkoi eilen mutta Subtv:stä ei tarvitse maksaa tv-lupaa :D )
Telkkari on hanurista. Ei edes pause-näppäin toimi ja pitää olla johonki tiettyyn kellonaikaan kattomassa huonoa ohjelmaa ja pakotettu tauko välillä (paitsi YLE:llä) jolloin voi käydä jääkaapilla, jotta lihoo.
telkkariahan mulla ei oo... mutta onko kellään tietoa mistä numerosta ne pruukaa soitella jos kyselevät lupaa? :)
Noin puoltoista vuotta sitten soittelivat jostain 045-alkuisesta numerosta. Muutamien päivien välein tuli soittoja, kerran sitten vastasin ja sanoin vaan ettei oo vastaanotinta. Eivät sen jälkeen ole soitelleet, mutta postitse kylläkin on lähestytty. Ja ovella kävi äijä noin puoli vuotta sitten.