Kannabis: Sallittakoon kotikasvatuksessa, mutta valtion tai yksityisten ammatinharjoittajien ei tule puuttua kyseisen päihteen myyntiin.
Itse olen miettinyt tuota kannabisjuttua ja inteernettiä lukeneena tullut tulokseen, että periaatteessa jos/kun saataisiin nopea puhalluskoe tms. jolla liikenteessä mitattaisiin sekä kannabis, että alkoholi, niin voisin olla tämän vapauttamisen puolella tietyin ehdoin.
Siis lähinnä siten, että itse kyllä valtion puolelta pistäisin sen myyntiin. Ei suoraan valtion, vaan Alkon. Viinien ja alkoholien lakeja mukaillen. Kotivalmistus omaan käyttöön sallittua ja esmes primalcon valmistamaa kannabista sitten 21v. täyttäneille Alkosta. Tai vaikkapa ikäraja 25v.
Aluksi erittäin tiukasti valvoen ja juurikin korkea ikäraja käytössä. Siitä jos nähdään, että homma toimii voidaan lähteä alentamaan. Eihän keskarikaan ollut saatavilla R-Kioskeista siinä huhtikuussa '32.
On melko naivia katsoa asia niin, että tuo vapautettaisiin heti ja kerralla. Jos haluttaisiin joku muutos, niin vähän tiukemmin säännöin, kun kieltolain purkaminen voisi jossain vaiheessa ehkä onnistuakkin. Ja kun on jalka oven välissä, niin sitähän saa auki kammeta.