Originally posted by Bella:
Eihän noissa kommenteissa ole enää mitään järkeä tai sitten kemikaalit on tuhonneet loputkin mun aivosoluista.
Ai mun kommenteissa vai? Joo niistä saa etsiä järkeä omalla vastuulla olen ihastunut zeniin, dadaismiin, postmodernismiin ja surrealismiin. Mielestäni irrationaalisuus ja ristiriidat kuvaa ihmistä, ihmisyhteisöjä usein paremmin kuin tiede.
Mä olen käynyt monessa eri syvyydessä siellä ämpärissä, tosin tällä hetkellä en enää näe kuin kastelukannun. Jossain vaiheessa olen nähnyt myös suuren, 55 litran saunasaavin, joka on mummolan saunan nurkassa, ja siellä olen käynyt ihan pohjalla saakka. En todellakaan tiedä mitä haluaisin elämältäni, enkä haluakaan tietää.
Siellä ämpärissä? Siis missä niistä? Ei elämää tarvitsekaan suunnitella kuin joku neuroottinen porvari, riittää että elää ja oppii eikä kärsi turhaan... elämän pitäisi olla seikkailu eikä kellään ole vastauksia suurimpiin mysteereihin.
Ja kyllä, opiskelen eräässä hyvin yliarvostetussa teknillisessä koulussa, käyn joka päivä töissä. Mutta tänne mä en silti jää katselemaan loppuiäkseni näitä paskanjäykkiä suomalaisia, mua ärsyttää niin suunnattomasti kun elämä pitäisi suunnitella syntymästä asti.
Löytyy niitä ankeita pikkuporvareita muualtakin, turha dissaa suomalaisia siitä mitä muutkin ihmiset tuppaa olee. Protestanttinen kulttuuri on vähän jäykkä ja tiukkapipoinen, Martti Lutherinkin motto oli 'Ora et Labora' : rukoile ja tee työtä. Muutenkin protestanttinen jumala oli aina rankaisevampi ja epäystävällisempi kuin esimerkiksi katolinen joka oli anteeksiantavampi ja päästi iisimmin taivaaseen. Kyllähän stadi on ainakin muuttunut rennommaksi ja kansainvälisemmäksi, itse en ainakaan jaksa ottaa liikaa hernettä nenään jonkun taliaivon kommenteista... Selkä suoraksi ja pää pystyyn tyttö!
Miksei täällä osata vähän relata, miksi täällä katsotaan niin vitun pitkään mua tuolla kadulla ja mummot kuiskii dösässä että tuo o aivan varmasti narkomaani..Antakaa mun elää ja etsikää itellenne oma elämä!! [/QB]
Anna niiden mummojen kuiskata, ne on kasvanut totaalisen erilaisessa maailmassa kuin me. Niillä on ollut paljon vähemmän vaihtoehtoja ja vähemmän tilaa itsensä ilmaisuun.
Enkä tuomitse kenenkään seksuaalisia kokeiluja ei siinä ole mitään pahaa, mutta IMO itsensä myyminen saadakseen douppia on mulle aika syvä pohjakosketus. Sen takia otin sen esimerkkinä, myös väkivalta ja toisten pahoinpiteleminen doupin ja periaatteessa kaiken muunkin takia on sairasta ja tosi alhaista puuhaa.
Kyllähän ihmiset jotka on uskaltaneet elää ja kokeilla rajojaan ovat aina mielenkiintoisempia ja heillä on enemmän perspektiiviä kuin pelokkailla kotihiirillä. Silti itse ainakin kadun tiettyjä mokia vaikka se onkin tyhmää ja täysin turhaa. Elämä on helpompaa jos ei tee turhia mokia jotka voi jäädä kummittelemaan, toki historiaa ei voi muuttaa... ja ihminen on erehtyväinen. Silti toivotan sulle paljon onnea ja olkoot tähdet suosiollisia valitsemallasi tiellä.