Ihme kitinää...
SX2 taitaa kuitenkin olla jo niin kypsä sekkari, että ei niitä uusia ihmefeatureita oikein tahdo olla... uusia juttuja on ihan tarpeeks kun ottaa huomioon että kyseessä on päivitys... ?
:D Siis juuri tuotahan mä tuossa tarkoitin, että noi päivitykset on lähinnä kosmeettisia ja tollassia nippeliominaisuuksia ja puutteiden korjauksia (mitkä sx:ssä olisi jo ehkä pitänyt olla), eikä mitään sen suurempaa. Mielestäni SX1 on jo todella pitkälle kehitetty ja SX2 sekvensserinä on aivan loistava, mutta voisivat noihin efekteihin ja syniin hieman panostaa myös.
SIR on ilmanen impulssiverbi, ja ihan riittävän hyvä kaikille tän foorumin lukijoille ;)
Miten niin riittää "kaikille" tämän foorumin lukijoille? Joillekin tämä on vain harrastus, joillekin puoliksi työ. Itse ainakin pyrin siihen, että se olisi osaksi työ. Olen testannut SIRiä, mutta en sitä käytä, koska sen käyttö vaatii todella suurta latenssia. Tarvtisen reverbin, joka toimii ns. "reaaliaikaisesti", koska käytän softaefektejä myös hardware-laitteille. Muuten SIR on kyllä hyvä ja luulisin, että vuoden sisällä myös PC:lle tulee jostain päin ihan kaupallisiakin impulssireverbejä.
]
Mitä softasyniin tulee ni logicin bundlatuilla transeleluilla on vielä matkaa Steinbergin tuotteiden tasolle... ei millään pahalla mut jos Logicin tyypit osais koodata ton tasosta softaa ni ei nekään niitä bundlais.
Emagicilla on aika monta eri versiota logicista, eikä niissä kaikissa noita synia tule mukana. Kallein, platinum-versio tosin sisältää myös nuo erikseen myynnissä olevat ES2, Evoc jne... jotka ovat mielestäni aivan toista luokkaa, kun steinbergin vastaavat. En muuten löytänyt yhtään trance-synaa tuolta laittamasi linkin takaa, siis steinbergin valmistamia, vaikka sainkin sen käsityksen, että siellä pitäisi olla, kun niin tuossa turisit. ;)