Steinberg teki Emagicit :D
649 posts, 33 pages, 89,871 views
Kaunko Steinberg vielä pyristelee kun pinnacle on hypännyt puikkoihin? :p
Steinberg teki Emagicit :D
Eiköhän se pyristele, vielä kauan. Steinberg:llä on nyt aikamoinen etulyönti asema, kun emagic on siirtynyt mac-platformille. Cakawalk ei mielestäni tällä hetkellä ole oikein varteenolettava sekkari verrattuna SX:ään. No tiedä häntä.
Pidä pohjassa sitä kynätyökalua, sieltä paljastuu muita piirtotyökaluja jossa on myös tämä hakemasi ruksi työkalu =)
PS.Koskas pääset Lohjalle käymään ?
Moroo!
Tuota, en kyllä vieläkään saanut sitä viivanpiirto-juttua käyttöön!
Siis kyl mä pääsen sinne valikkoon, mistä voi valita, nuolen, kynän, kumin, splitterin, jne. mutta en kyllä saa sitä kynää mitenkään painamalla muita piirtotyökaluja. Siis onhan siinä valikossa se raksi, eli X, jolla voi mutettaa, mutta tartteisin ristin, jolla voi piirtää. Teenköhän jotain liian vaikeasti, vai missähän on vika? Haluaisin edelleen sen "viivanpiirto-ristin" käyttöön.
Controlleri 105 / supernova
Kun katselet sitä työkaluriviä esim pianorollissa, siinä kynäpainikkeen alakulmassa on pikkuruinen musta nuoli, jota klikkaamalla pääst valkkaamaan minkä tyyppistä piirtotyökalua diksit käyttää. Siellä on ton viivan lisäks muutama aaltomuoto yms. ihan käytettävää uutta toolia.
Tota midi CCläppää mäkään en oo ratkassu muuten kun käyttämällä sitä logical editoria (tai mikä se list-editori sitten nimeltään olikaan), kuitenkin se millä pääset editoimaan kaikkea partin dataa. Sillä on itse asiassa aika selkee editoida kontrolleridataa, mut jos joku osaa tosiaan neuvoa miten sama rokkais pianorollin alakerrassa oisin mucho grateful myös.
[edit - oon tutkaillu nimenomaan sieltä setupista, mut kuten sanottu:]
Musta jotenkin vaikuttaa et siitä pianorollin kontrollerieditorista puuttuu aina just se CC mitä on nauhotellu :confused:
hmm.... outoo. mulla ei oo ollut mitään ongelmii ton suhteen. Mm. toi supernova on itselläkin käytössä ja 105 eli cutoff eritoten.
Mä testaan tänään jollain oudolla kontrollerilla et miten toi nyt menikään ja postaan sit, ku ei nyt muista miten noi aikasemmin on tullut säädettyy (nyt näkyy kaikki tarvittavat meinaan defaulttina).
joop, kokeilin tos niin kyllä mulla näyttäs tulevan sinne controllerivalikkoon uus controllerin nimi ja sen viereen aina stara kun uutta nauhotettua dataa löytyy...
P.S. Jos joku ei ottanu tyyppejä, ni TC Worksin Native Bundlen kolmososa kannattaa imasta ajelulle... Native reverb on melkein yhtä hyvä ku Magnuksen Ambience ;) Filtrator, equt ja kompura on totaalisen huippulaatusta softaa.
Originally posted by Metropolitan
Käyttiksenä xp
Prossuna AMD Athlon 2000xp
Muistia 768
Nopeet kovot
Äänikorttina Creamware Pulsar
1.Testasin eilen ja tein 7 midiraitaa softasynilla
ja niille vähän reverbiä ja delayta ni meni kone polvilleen eli
cpu mittari pyöri jossain 70-80 prossan rajoilla ja pätki.
2.Raitoja loopatessa soundit pätkii eli välillä jättää soittamatta jotain raitaa hetken matkaa ja taas lähtee mukaan.
3.Jos raidat pyörii ja stoppaan koko homman ni stopatessa tulee epämääräistä rutinaa.
4.Jos avaan raitojen pyöriessä esim VST instrument valikon ja valkkaan sieltä synan ja aktivoin sen ni aktivoitaessa raidat taas rutisee ja rätisee.
5.Sain myös ton härvelin pariin otteeseen kaadettua
Ei mulla ollu vst32:ssa mitään näitä ongelmia joten ihmettelen että mikä tässä mättää. Eipä vst menny kyykkyyn näin helpolla
Ne onkin eri softa. Nimi on sama mut koodi on kai lähes kokonaan uus.
Pystyykö sx:ssä vaihtamaan ulkoasua samanlailla kun vst:ssä "haluaisin raitojen taustan tummansiniseks =)
Mä haluun kans! Mul oli VSTssä taustalla millon mitäkin, ja mä väitän kirkkain silmin et musantekofiilis on tyysten erilainen sillon kun tuijottaa harmaata laatikkoa ja sillon kun parttien takaa vilahtelee... no sanotaan nyt vaikka ruskettuneet pakarat :)