621 posts, 32 pages, 443,962 views
Originally posted by Anagonda:
Juu, onhan hihnavetonen aina hihna...
Originally posted by Husu:
Ja jos DJ:ksi meinaa ruveta niin ÄLÄ KOSKAAN MENE OSTAMAAN HIHNAVETOISIA LEVAREITA.
Originally posted by Lucidd:
tiesinkin että hihnavetoisuus on saatanasta... eli, yleinen mielipide on että EI ole järkevää mennä ostelemaan mitään reeloop-halpiksia...
itsekin olen todella skeptinen noiden pakettien ja muiden ihme-hökötysten suhteen... tarvitsin vain asiantuntija-lausontoja...
pitää ryhtyä siis säästämään... tai ottaa opintolaina
Originally posted by Iodine:
Tuli tässä keskutelussa vaan mieleen, et onks kenelläkään kokemuksia Stantonin vinyyleistä? ajattelin tossa hommata jonkilaiset...
Originally posted by Iodine:
Tuli tässä keskutelussa vaan mieleen, et onks kenelläkään kokemuksia Stantonin vinyyleistä? ajattelin tossa hommata jonkilaiset...
Originally posted by LyoN:
Jos on levysoittimia hankkimassa, eikä halua / ole varaa ostaa uusia teknareita, niin kannattaa kysellä ohjelmatoimistoilta vanhoja 1200:ia. Itse ostin eräältä toimistolta viime keväänä kaksi kpl.
Originally posted by SamBless:
Testaus.. EI erota aidosta mitenkään! Start <2sek. Torgue 2kg/cm!! Pitch -+10%. Oli sipaistava pintaan Tikkurilan Joker, että ei levylautaset pysähtyneet ku pisti sormen kiinni vinyyliin..
Voi ku mulla ois kuva näistä kaunokaisista!! Olis linkki tässä! Tää tarina on totista totta, eikä mikään teekkari huuli! Mä voisin kyllä vaikka luopua näistä jollekkin LowBudgetDJ:lle
Ps. Ääni on hifi!
Originally posted by Bobsony:
Digitaalinen ulostulo, sisäinen vahvari
Originally posted by Jay.Logic:
Millasiin tilanteisiin tota sisäistä vahvaria tarvitsee dj-käytössä?
Originally posted by Caro:
Nyt on sitten denonkin tehnyt sen: http://www.denon.com/catalog/photo.asp?s=pro&p=DP%2DDJ151&f=dpdj151%2Ejpg&c=31
RIAA muuntimet käsittääkseni sisällä, "mastertempo" sisäänrakennettuna jne.. saas nähä miten toimii.. kellään ollu pitkäaikaisessa testissä?
Originally posted by jmv:
tosta Denonista vielä sen verran että siinä ei sitä paljon puhuttua maadotusjohtoa sitten olekaan!